Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

TOP 5 TÝDNE: Splnil si bláznivý sen ve World of Warcraft

aktualizováno 
Hráč se rozhodl, že získá maximální úroveň pro sto postav. Ubisoft pro změnu své problémy řeší tím, že penalizuje hráče a bývalý ekonom ve Valve je nyní řeckým ministrem financí.

Ilustrační obrázek k World of Warcraft | foto: Blizzard

Má sto postav na úrovni sto ve World of Warcraft

Američan známý jako Watola si splnil nezvyklý sen ve World of Warcraft. Rozhodl se, že bude prvním hráčem, který se sto postavami dosáhne maximální úrovně. To se mu 21. ledna také podařilo. A během dobrodružství, které začalo již měsíce před vydáním nejnovějšího datadisku Warlords of Draenor objevil řadu triků, jak proces optimalizovat.

Pro řadu postav tak úroveň sto získal za jeden den. Pro získávání úrovní nevyužíval žádné podvodné programy, ani nehrál třeba s osmi účty na jednom počítači (multiboxing). Stačila mu dvě předplatné a jasná strategie. Získávání úrovní ani plnění úkolů ho prý nebaví, ale motivovala ho snaha dosáhnout výjimečného cíle (čtěte více).

Obrázky z Watolova účtu

Obrázky z Watolova účtu

Rozhovor o českém projektu Medieval Engineers

Velká svoboda při stavění a možnost vytvářet vlastní stroje jsou předními lákadly projektu Medieval Engineers. Ten si zakládá na inspiraci v reálném světě. Žádná kouzla ani mytická stvoření v něm proto neobjevíte.

Titul se v současné době blíží do fáze předběžného přístupu a my jsme pohovořili s šéfem vývoje Markem Rosou (36). Ten nám přiblížil, kam vývoj směřuje, co jsou dlouhodobé plány, a kam by to se svým pražským studiem časem rád dopracoval (čtěte rozhovor).

Ekonom pracoval ve Valve, nyní je řeckým ministrem financí

Řek Yanis Varoufakis od roku 2011 pomáhal s řízením virtuálních ekonomik ve hrách od Valve. O svých úvahách nad řízením platformy blogoval, zároveň je však i autorem ekonomické knihy The Global Minotaur a po vítězství strany Syriza v řeckých volbách je nově i ministrem financí.

Varoufakis povede vyjednávání o řeckých dluzích a analytici si od něj slibují konstruktivní přístup. Sám v souvislosti s dluhem prohlásil, že je nutné „omezit konflikt a maximalizovat šance na oboustranně výhodnou dohodu.“

Řecký ministr financí Janis Varufakis

Řecký ministr financí Yanis Varoufakis

Ubisoft blokuje herní klíče, které lze zakoupit na internetu

Vydavatelé jim říkají neautorizování prodejci. Na mysli mají stránky, kde dochází k přeprodeji herních klíčů. Některé klíče jsou podle vydavatelství Ubisoft kupované přes kradené platební karty, a společnost proto jejich platnost ruší. Když však nevědomky koupíte klíč od třetí strany, přijdete o zaplacenou hru. Je tedy otázkou, jestli je na místě pranýřovat zákazníky, či se zaměřit spíše na prodejní články (více informací).

Služba Steam Workshop se otevírá dalším hrám

Dosud bylo možné obsah prostřednictvím Steam Workshopu prodávat pouze pro hry od společnosti Valve. To se však postupně mění a první hry, pro které omezení padlo, jsou Dungeon Defenders: Eternity a Chivalry: Medieval Warfare.

Fotogalerie

Valve navíc plánuje, že počet her v následujících měsících bude přibývat. V dlouhodobém horizontu lze očekávat, že systém bude dostupný pro veškeré tituly.

Workshop ostatně některým tvůrcům vynáší citelné sumy. Od spuštění koncem roku 2011 již členové komunity na vlastním obsahu vydělali přes 57 milionů dolarů. Tedy více jak 1,14 miliardy korun, a to na předmětech pro hry Team Fortress 2, Dota 2 a Counter-Strike: Global Offensive. Částku si rozdělilo přes patnáct set lidí ze sedmdesáti pěti různých zemí.

Autor:




Nejčtenější

Dead or Alive: Extreme 3
Autoři končí s podporou sexy bojovky Dead or Alive 5. Bude šestý díl?

Do konce roku vyjde poslední placený přídavek do populární mlátičky Dead or Alive 5 a poté se vývojářský tým přesune na jiný projekt. Můžeme doufat v šestý...  celý článek

Blizzard oslavil 25 let své úspěšné existence
Na založení Blizzardu si půjčil peníze od babičky. Dnes má miliardy

Mike Morhaime, prezident společnosti Blizzard a jeden z nejbohatších mužů v herním průmyslu, zavzpomínal na své nelehké začátky. Nebýt jeho štědré babičky,...  celý článek

Ataribox
Tajemná konzole Ataribox je průměrné PC sázející na nostalgii a otevřenost

V červnu Atari oznámilo, že se vrací do hardwarového byznysu. Nyní jsme se dozvěděli, že to bude počítač střední třídy s Linuxem, na němž poběží archiv her...  celý článek

Herečky, které se objevily v příběhových filmech Red Alert 3.
Konec stávky herních dabérů na dohled, dohodnout se trvalo téměř rok

Zástupci videoherního průmyslu a herecké organizace SAG-AFTRA po 11 měsících konečně dospěli ke kompromisu. Pokud dojde ke schválení předběžné dohody, stávka,...  celý článek

Everybody’s Gone to the Rapture
Úspěch není vše. Tvůrci Dear Esther dočasně odcházejí ze scény

Nezávislé studio The Chinese Room, které stojí za populárními hrami jako Dear Esther nebo Everybody’s Gone to Rapture oznámilo, že propustilo většinu...  celý článek

Další z rubriky

Call of Cthulhu (2017)
Božstvo ztělesňující veškerou hrůzu světa. Mýtus Cthulhu ve hrách

Herní průmysl si od jiných médií půjčuje motivy a nápady odnepaměti. Nikoho nepřekvapí, že již na samém počátku sáhl i do pokladnice jednoho z nejkultovnějších...  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.