Variace na známé postavy
Autorky „překreslovacího“ projektu věří, že jejich změny nutně nevedou k menší svůdnosti. Pouze je to jiné, ženské pojetí. „Žena může být sexy, aniž by byla sexuálním objektem. Žena může být v nesmírně svůdné pozici a být přitom silná. Žena může oslavovat pestrost ženských tvarů,“ napsala Lauren Panepintová, která projekt vede.
Například upravená postava Drow Rangerky ze hry DOTA 2 nosí brnění přes celé tělo. Takové, které skutečně brání a nezdůrazňuje jen ženské křivky. Morrigan z Dragon Age má pro změnu umírněnější výstřih a oblečení z kůže vyměnila za pohodlnější bavlnu (čtěte více).
Nezapomenutelné hity ze ZX Spectra, část druhá
Na éru osmibitových počítačů zkušenější hráči dodnes vzpomínají s láskou. Náplň her byla zpravidla oproti dnešním hrám primitivní, přesto k počítači dokázaly přikovat na hodiny a hodiny. Na primitivní grafice, ani úsměvném zvukovém doprovodu nezáleželo. V herním světě jste zkrátka byli.
Připravili jsme proto retro článek, ve kterém vzpomínáme na řadu povedených titulů. Třeba na akční Sabouteur, létání v Death Wing či erotický Strip Poker. Jan Kouba pak v článku konstatuje: „Velká část tehdejších her je v dnešní době už opravdu na hranici hratelnosti a to, co nám dříve připadalo jako naprosto perfektní na odreagování, vyvolává v 21. století spíš frustraci.“ (celý text)
Tomb Raider z roku 2013 je vůbec nejúspěšnějším dílem
Je to takřka paradox. Autoři nejnovější hry ze série Tomb Raider si zpočátku stěžovali, že prodeje hry nestačí na zaplacení vývoje. Čísla však postupně rostla a edice pro nové konzole pak hře pomohla k úspěchu. Dnes se prodeje pohybují okolo 8,5 milionů kopií, a předloňský Tomb Raider je díky tomu nejprodávanějším dílem (podrobnější informace).
9. ledna 2013 |
Je hraní bez mobilu a tabletu krokem zpět?
Šéfredaktor Bonuswebu Ondřej Zach se rozhodl vyzkoušet život bez hraní na mobilu a tabletu. Neznamená to, že by na hraní na cestách zcela zanevřel. Využíval však výhradně jen přenosnou konzoli PS Vita, která v minulosti byla častým terčem kritiky.
Dospěl k závěru, že mu během měsíčního experimentu hraní klasických mobilních her vůbec nechybí. Vita jistě není bez chyb, ale v tomto případě posloužila více než dobře (přečtěte si o Ondřejově zkušenosti).
Modifikace, která si získává srdce hráčů
Modifikace jsou mnohdy symbolem amatérské scény plné úsměvných hříček, prkenných animací a bláznivých herních konceptů. Čas od času však vznikne zážitek lepší, či srovnatelný s původní hrou. A právě do této kategorie spadá projekt Transmissions: Element 120, který navazuje na děj Half-Lifu 2.
Je to příběhové „rozšíření“, které zabere zhruba hodinu herního času. Jeden člověk jej vytvářel dva roky během volných chvil a získal díky němu pozvánku na pracovní pohovor ve společnosti Gearbox (více o modifikaci).