Virtuální verze herečky Sigourney Weaverové ve hře Alien Isolation.

TOP 5 týdne: nejotravnější herní prvky a Sigourney Weaverová ve Vetřelci

  • 10
Ačkoliv se herní průmysl neustále posouvá vpřed, některá klišé zůstávají. Sestavili jsme proto seznam těch největších "opruzů". V herní adaptaci Vetřelce se pak poprvé objeví Sigourney Weaverová, která k tomu nikdy předtím nesvolila.

Deset věcí, které nás na dnešních hrách štvou nejvíc

Někdy jsou vývojáři nepoučitelní, jindy by potřebovali větší nápaditost. Sepsali jsme proto deset nejotravnějších herních prvků. Nechybí například výbušné sudy a animace, které nelze přeskočit (čtěte text). Napište nám do diskuse, nakolik se náš seznam shoduje s tím vaším.

Vývojáři chtějí přispět na hru, která nemusí existovat

Dění okolo projektu Areal je matoucí. Řada informací okolo snahy získat prostřednictvím komunitního financování peníze na vývoj hry totiž zavání podvodem. S projektem jsou však spojeni skuteční vývojáři se zkušenostmi s vývojem hry S.T.A.L.K.E.R., jejímž duchovním následovníkem má Areal být.

Vývojáři žádají v přepočtu milion korun, což je na vývoj hry nezvykle málo. Dušují se však, že do tvorby projektu investovali spoustu vlastních peněz a času. Zároveň však chybí jakékoliv ukázky přímo ze hry. K dispozici jsou jen ilustrace a obecné popisy herních prvků. Areal má přitom být velkolepá postapokalyptická hra (čtěte více).

Rozhovor s tvůrci World of Tanks

Produktový manažer Chris Keeling ze společnosti Wargaming prozradil, jaké má firma plány do budoucna. Hovořili jsme o jejich vztahu ke konkurenci, reakcích na hráčské diskuse a možném vzniku druhého dílu. Rozhovor se na moment stočil také na téma World of Warplanes a jeho úspěchu (rozhovor).

Fotbal ve World of Tanks

Špatné chování ve hře může vést k dobrým skutkům v reálu

Americká studie se zabývala vztahem mezi nemorálními činy při hraní a chováním mimo virtuální svět. Vést to prý může k pocitům viny, které se lidé snaží odčinit. Autoři studie tvrdí, že tedy vzniká společensky prospěšné chování. "Náš výzkum naznačuje, že násilné hraní her může zvyšovat morální citlivost," tvrdí vedoucí studie Matthewem Grizzard (podrobnější informace).

Sigourney Weaverová po letech odmítání souhlasila

V žádné herní adaptaci Vetřelce se dosud neobjevila Sigourney Weaverová. Ta k tomu nedala svolení kvůli pojetí her a jejich rozkolu s povahou její postavy. Weaverová říká, že předchozí tituly byly vždy o střílení všeho, co se hýbe.

Její filmová postava přitom usilovala především o zachraňování životů. Nový projekt Alien Isolation však vetřelčí tématiku pojímá jinak, a herečka tak poprvé povolila své převedení do virtuálního světa. V titulu se objeví v rámci dvou nepovinných misí, které zachycují momenty z filmu (celá zpráva).