Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

TOP 5 TÝDNE: World of Warcraft se změnil k nepoznání a recenze Vetřelce

aktualizováno 
World of Warcraft prodělal zásadní změny a předplatitelská čísla naznačují, že to hře svědčí * Star Citizen v prvních záběrech odhalil přistávání na planetu i její vizuální pojetí při chůzi po zabydleném povrchu * Jak se recenzentovi jevil titul Alien: Isolation?

Filmová upoutávka na World of Warcraft: Warlords of Draenor . | foto: Blizzard

Aktualizace World of Warcraft připravila půdu pro datadisk

Měsíc před vydáním rozšíření Warlords of Draenor se ve hře objevily nové modely postav, ty se dočkaly úprav poprvé od roku 2004. Značných změn doznala i jednotlivá povolání a z Temného portálu do světa proudí invazní jednotky.

Aktualizaci lze vnímat jako systémovou část rozšíření Warlords of Draenor. Až datadisk skutečně vyjde, umožní hráčům vypravit se za portál a postoupit na úroveň sto (čtěte více).

Další velká změna se týká hodnot u předmětů. Čísla po letech neporostou (tj. na začátku hry jste udělili třeba 1 500 zranění, po několika rozšířeních to je třeba 300 000 zranění), ale sníží se. Některé prvky zmizí (hit, expertise), jiné se sloučí v jednu (například spell haste, melee haste, ranged haste → haste) a objeví se i nové (bonus armor, multistrike a versality).

Tvůrci Star Citizen poprvé zveřejnili záběry z planety

Vývojáři vesmírného projektu Star Citizen odhalili, jak bude vypadat přistávání na planetu a chůze po jejím povrchu. V záběrech je vidět sci-fi osídlení s propracovanou vizuální stránkou.

Ukázka zahrnuje velkolepý sestup na planetu a následné prozkoumávání města z pohledu třetí osoby. Prohlédnout si lze například náměstí, obchody, servis a řadu futuristických uliček. Podobné planety pak poslouží například k opravě lodě, nabírání nových misí a obchodování. Úplné dokončení hry se očekává v roce 2016.

Alien: Isolation je nadějná hra, které škodí nelogičnosti

Recenze Alien: Isolation od Petra Zeleného vyvolala značnou vlnu nevole. Petr se na titul díval z logického hlediska, a vyčítal mu proto některé prvky, které jiní mohou vnímat jako žánrový etalon. Titul tak získal hodnocení 60 %.

Petr Zelený o něm napsal: „Nebýt nevyváženého tempa, bezdůvodně nesmrtelného Vetřelce a jeho frustrujícího zvyku skočit na vás kdykoli a odkudkoli pořád znovu a znovu, mohlo být Alien: Isolation vynikajícím simulátorem přežití z hlubokého vesmíru.“ (čtěte recenzi)

Axel už to má spočítané, jen to zatím neví.

Axel už to má spočítané, jen to zatím neví.

Youtubeři hry někdy získávají za marketingovou smlouvu

Tvůrci tzv. letsplay videí (zachycují průchod hrou) někdy bývají vnímáni jako hlas lidu. Jsou přece nestranní a nejdou na ruku velkým společnostem. Jak však poukázal obsáhlý článek na serveru Kotaku, situace není tak jednoznačná.

Chyba je však na obou stranách. S autory videí na YouTube totiž tradiční PR oddělení často nekomunikuje a nabídky od marketingových oddělení mají pochopitelně propagační zabarvení (více informací).

Vyvrátili fámu: Engine Unity se prodávat nebude

Poslední měsíc po internetu kolovaly fámy o prodeji technologie Unity. Neověřené zprávy tvrdily, že majitelé společnosti rozesílají prezentace popisující hodnotu enginu. K situaci se však vyjádřil provozní ředitel Joachim Ante, který v oficiálním prohlášení napsal: „Unity prodat neplánujeme.“

Ante tvrdí, že je pro technologii nejlepší její nezávislost a společnost usiluje o vytváření nových partnerství. O akvizici prý zájem nemá (čtěte více).

Autor:




Nejčtenější

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Další z rubriky

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.