Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři Torment: Tides of Numenera se omlouvají za nesplněné sliby

  17:50aktualizováno  17:50
Některé z prvků přislíbených v rámci komunitního financování Torment: Tides of Numenera se ve hře neobjeví. Vyplulo to na povrch kvůli uniklému seznamu úspěchů, který zahrnuje šest společníků. A v titulu jich mělo být osm či devět.

Torment: Tides of Numenera | foto: David Sillmen, iDNES.cz

Chybět navíc bude italština, Italové však kvůli tomu mohou žádat o vrácení peněz. „Některý obsah jsme museli vynechat, nezbývalo než učinit některá obtížná rozhodnutí založená na zdlouhavé fázi prototypů. Ale i s ohledem na rozpočet a harmonogram projektu,“ reagoval kreativní ředitel Colin McComb pro britský server Eurogamer.

„Některé z našich nápadů nedopadly podle očekávání a některé z nich by vznikly na úkor obsahu, který jsme považovali za důležitější. Herní vývoj nikdy není přímočarý a je nesmírně vzácné, aby projekt od původní vize do finální podoby dospěl beze změn.“

McComb však připouští, že o těchto rozhodnutích s komunitou měli komunikovat dříve. Tento krok zanedbali kvůli množství práce, které dokončení hry vyžaduje. „Naprosto a upřímně se omlouváme lidem, co nás v komunitním financování podpořili,“ říká McComb.

Torment: Tides of Numenera
Torment: Tides of Numenera
Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera

Místo většího počtu společníků se tvůrci rozhodli detailněji zapracovat na těch existujících. Díky tomu pro ně existuje více dialogů, dabingu, úkolů, ale i zakončení příběhu.

„Nechtěli jsme, aby někteří z nich působili mělce, nebo jejich příběh zůstal neuzavřený. A nebo aby se ve hře objevili až ke konci,“ vysvětluje McComb.

Vývojář navíc nevylučuje, že studio některé ze společníků dokončí později. A veškerý stahovatelný obsah lidem z Kickstarteru údajně bude dostupný zdarma.

Torment: Tides of Numenera v komunitním financování uspěl v roce 2013, kdy vybral 4,1 milionu dolarů. Tedy okolo 102,5 milionu korun.

Autor:


Nejčtenější

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

Další z rubriky

Původní začátek Mafie 3 byl prý tak drsný, že ho autoři nemohli vydat

Mafia III (PS4)

Mafia 3 prý měla na samém začátku obsahovat velice kontroverzní scénu, ale autoři ji nakonec nepoužili. Nejen, že ji ze...

Svět Fortnite prošel další obří změnou, začala pátá sezona

Fortnite

Nový patch do oblíbené hry Fortnite přinesl spoustu nového obsahu. Těšit se můžete na nové vybavení i změny v...

Online střílečka The Culling 2 nemohla dopadnout hůře, nikdo ji nehraje

The Culling 2

Týden po vydání battle royale hry The Culling 2 můžeme její hráče spočítat na prstech jedné ruky. Pro autory to bude...



Najdete na iDNES.cz