Bez moderních berliček. Slibný Toxikk vrací arénové střílečky ke kořenům

  • 13
Arénová střílečka Toxikk se vymezuje vůči současným trendům a produkci a chce nabídnout zážitek jako před patnácti lety. Zveřejněná videoukázka působí více než slibně.

Představte si, že je rok 1999, lákají němečtí vývojáři z Reakktor Studios na připravovanou on-line arénovou akci Toxikk. V jejich dílku nebudou žádné třídy vojáků, ani získávání úrovní, zapomenout máme na regeneraci zdraví, přebíjení zbraní, ale také systém krytí. A to nejlepší na konec: tvůrci nepodlehli trendu obchodního modelu free 2 play.

"Všichni hráči jsou si rovni. Vždy," zní jeden ze základních principů, na nichž je Toxikk vystavěn.

Toxikk

Toxikk

"Věříme, že klasická arénová akce a obchodní model free 2 play zkrátka nejdou dohromady. Skutečná arénová akce vyžaduje, aby všichni hráči na tom byli stejně a měli přístup ke všem zbraním. O vítězství a prohře by měla rozhodovat pouze dovednost hráče. Umožnit hráčům kupovat si lepší zbraně nebo vylepšovat schopnosti, je podle našeho názoru naprosto v rozporu s myšlenkou arénových stříleček," říkají tvůrci.

Zisk zkušeností se ve hře sice objeví, ale poslouží pouze k odemčení kosmetických úprav a zobrazení reputace hráče, respektive k tomu, aby spolu hráli ti zhruba na stejných úrovních.

Pokud zemřete, objevíte se znovu se zbraní na blízko a základní pistolí. Zbylé zbraně si musíte sebrat během hraní. Celkem jich bude devět, přičemž každá disponuje ještě sekundárním módem. Toxikk sází na rychlou akci, okořeněnou vozidly a využitím vertikální roviny. A zatím vypadá moc dobře, co myslíte? Mají tvůrci v dnešní době šanci?

Toxikk (homepage) vzniká exkluzivně na PC, během posledního čtvrtletí letošního roku bude možné zakoupit předběžný přístup do hry. Tvůrci myslí také na off-line mód s plně konfigurovatelnými BOTy, tedy počítačem řízenými protivníky.


Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte