Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

TR: Angel of Darkness - návod #3

  12:00
Ačkoli byl zatím poslední díl s prsatou archeoložkou v hlavní roli přijímán se smíšenými pocity, na nezájem si Lara rozhodně stěžovat nemůže. A pokud snad nevíte jak dál, nahlédněte do našeho podrobného návodu.

18.) WRATH OF THE BEAST
TR: Angel of Darkness V animaci se zřítí socha a nadělá pěknou paseku a tak získat krystal nebude žádná procházka růžovým sadem. Některé plošiny před vámi, jakmile na ně stoupnete, se po chvíli propadají a mizí a s nimi, pokud si rychle nepřeskočíte na další, pochopitelně i vy. Po stranách vidíte dvě páky, těch si ale nevšímejte, ty přijdou na řadu později. Seskočte si dolů doprava, jsou tam náboje, pak vyskočte zpět nahoru a pravou stranou přejděte až k římse, přidržujte se zdi a přejděte si na pevnou zelenou plochu. Teď bude vše záležet na vaši rychlosti a hlavně přesnosti. Zde si hru uložte, protože na přeskákání po dalších plošinách budete určitě potřebovat několik pokusů, než se zcela zorientujete. Všechny plošiny, po kterých teď budete skákat, se totiž po doskočení na ně propadají. Přeskočte si z okraje zelené dopředu na hnědou, otočte se doprava a rychle přeskakujte dál po zelených, na konci znovu doprava a vyskákejte si na poslední zelenou, která je už ale pevná, zde si opět hru uložte.

Pak uvidíte napravo tmavé hranoly, přeskákejte si rychle přes ně až nahoru na pevnou hnědou zeď. Zde je dobré si hru znovu uložit, neboť nyní musíte rychle přeběhnout v kombinaci se skoky po rychle se propadající cestičce ke krystalu, najdete dva zásobníky a krystal, který samozřejmě seberte také. V animaci se přesunete do místnosti s třemi kostlivci a dvěma pákami, to jsou ty, které jste viděli zespodu, ty nyní musíte přehodit, kostlivci dělají vše pro to, aby se vám to nepodařilo, no s tím si už po zkušenosti s nimi určitě poradíte. Projděte dveřmi a v centrální hale zasaďte krystal do posledního volného místa v druhém obrazu vpravo, v animaci spatříte, že upadla poslední závora u dveří, které jsou nyní již průchodné. Takže nyní se budete pohybovat v oblasti THE HALL OF SEASON a musíte jít tam, kde jste se nikdy neměli při hledání krystalů ocitnout, což znamená propadnout se do nižší lokace. Jděte tedy do kterýchkoliv dveří a zatáhněte za páku, tak se propadnete dolů. Najdete tam spousty užitečných předmětů, ale číhá zde na vás i mnoho nástrah. Musíte běžet po kolejích, uhýbat honící vás pojízdné pasti, ohrožují vás i nesčetné bodce a buchar. Ve výklencích po stranách, kde je možné se na chvíli přechodně ukrýt, je spousta zdraví a nábojů, tak si poslužte. Tímto způsobem doběhnete až k již zmíněným dveřím s odstraněnými závorami, do kterých vstupte. Seběhněte dolů po schodech, projděte dalšími dveřmi, zatáhněte za páku a znovu dolů po schodech. Vlevo musíte otočit prvním ventilem. V místnosti je spousta žebříků, nebudu vám nyní popisovat přesnou cestu, neboť místnost je malá a další tři ventily snadno naleznete, neboť nad každým z nich je zavěšena tabulka s obrázkem známých symbolů. Řeknu vám jen tolik, že musíte uvést ten obrovský stroj otáčením ventilů do chodu, přičemž ten nejvýše umístěný otevírá mřížku a tím tedy i přístup k poslednímu ventilu na kotli stroje. Stroj se dal tedy do pohybu, takže pozor, neboť se spustily i různé bodce a ostré šavle, které by vás mohly zranit, dokonce i připravit o život. Vyhýbejte se jim a vraťte se zpět ke schodům, po kterých jste sem přišli. Jděte nahoru, přehoďte páku a vraťte se zpět do nebezpečného prostoru, po kolejích si přeskákejte až k výklenku, kde je na konci jakýsi kladkostroj. Vytáhněte se jim výš, jakmile se zastaví, otočte se a posbírejte spousty užitečností, potom se vraťte ke kladce a vyjeďte až do centrální místnosti, kde zjistíte, že se zde mnoho změnilo. Spatříte totiž čtyři vertikálně se pohybující kvádry o různých velikostech, přistupte k tomu nejnižšímu (je to ten, který je nejblíže u zborcené sochy) a když bude v nejnižší poloze, vyskočte si na něj. Z něj si přeskákejte na ten nejvyšší a zachytněte se na prstenci nad vámi. Po jeho rovném rameni přejděte k zábradlí a přeskočte přes něj do chodby, co čert nechce, jsou zde opět ti kostliví rytíři, s nimi si už poradíte.

Pokračujte po schodech nahoru, přímo ze zdi vyskočí další protiva, nahoře už na vás netrpělivě čeká jiný. Oběhněte celou místnost a na konci vlevo si vyšplhejte po zdi a přeručkujte k páce, kterou přehoďte. O patro níž se otevřely dveře vedle schodů, po kterých jste sem přišli. Vejděte tam, zatlačte do zdi, získáte tak lékárničku a hlavně spoustu síly, kterou budete za chvíli potřebovat, abyste se udrželi na zdi. Vraťte se zpět k páce a nyní lezte po zdi nahoru. Na malém zeleném soklíku naberte novou sílu a pokračujte ve šplhání po zdi, tak se dostanete na římsu v malé místnosti. Projděte dveřmi a pokračujte doleva, vyjděte po schodech nahoru. Spatříte animaci, z které byste měli poznat, co na vás nyní čeká. Úkol to bude přetěžký a patří rozhodně k těm nejtěžším v této hře. Uprostřed místnosti je černá rakev, kolem ní několik kostlivců v kápích, ti ovšem nejsou nebezpečni. Ti další okolo drží v rukou knihu OBSCURA, s kterým jste se už seznámili v předchozích dílech. Přes všechny tyto knihy přeskakuje malé světle modré světélko, které signalizuje, která z knih se právě dá sebrat. Vaším úkolem je tedy knihu sebrat v tom okamžiku, kdy na ní zrovna svítí zmíněné světlo. V tom by ovšem nebyl žádný problém, kdyby se tu nenacházel ještě jeden zakuklenec, který je obklopen rudou září a který vám nejen usiluje o život, ale snaží se vám ve vaší snaze zabránit. Pokud se přiblížíte ke světélku příliš blízko, přeskočí k jinému zakuklenci, takže byste toho moc nenadělali. Je proto nutné tohoto rudě označeného zakuklence ochromit několika dobře mířenými střelami, tak znehybní asi na tři sekundy a zůstane stát na místě. To je okamžik, na který čekáte, protože zároveň s ním se znehybní i světélko, takže ho můžete sebrat, vlastně tedy zmíněnou knihu. Všude dokola po zemi je mnoho nábojů a zdraví, které při přebíhání sbírejte, je to velice nutné. Jakmile knihu získáte, otevřou se vám dveře do další části, proběhněte jimi, postupujte vodou na konec ke dveřím a tak opustíte tuto dlouho a přetěžkou část.

19.) TOMB OF ANCIENTS
Nyní jste ve stejné chodbě, popojděte až ke dveřím před vámi a ona se počne zaplavovat vodou. Tato část je velice jednoduchá a až příliš krátká. Počkejte, až budete zcela pod vodou a proplavte přes otvory nad vámi až úplně nahoru, ocitnete se v jeskyni. Zde si jednak naberte čerstvou zásobu vzduchu do plic, ve výklenku seberte nějaké to zdraví a plavte komínkem až úplně na povrch, tak se ocitnete v dalším pokračování.

20.) ARCHEOLOGICAL DIG
Nyní jste ve velmi krátké a přechodné pasáži, kde je vaším jediným úkolem vyskočit si na bednu, vytáhnout se na plot, přelézt na druhou stranu a jít doprava k modrošedým ocelovým dveřím a v animaci jimi projít, víc nic zde nenajdete, ani nenaděláte.

21.)GALLERIES UNDER SIEGE
TR: Angel of Darkness Vydejte se tedy nahoru po schodech, zatočte doleva a po dalších trojích schodech pokračujte doprava. Nahoře zastřelte stráž, do místnosti ani nechoďte, nic užitečného tam není, jděte tedy hned po dalších dvojích schodech nahoru. Spustí se animace, v níž spatříte, jak se po lanech do místností spouští černě odění muži s respirátory na obličejích a zamořují prostory jedovatým plynem. Jen doufám, že jste dali na mou radu z minula, jistě jste už sami poznali, že tady jste totiž už jednou byli a nezapomněli si tehdy vzít do inventáře ze skříňky tři respirátory, bez nich se nyní neobejdete. Zastřelte další stráž, pokračujte chodbou a projděte dveřmi. Rychle si nasaďte respirátor, pod červeným ukazatelem zdraví se objeví další zelený, znázorňující délku účinnosti této ochrany, ihned poté zastřelte strážného. Seberte po něm na zemi ležící ruční kulomet, je to účinná zbraň proti mužům v ochranných oděvech, s nimiž se po chvíli budete setkávat a likvidovat je. Zabočte doleva a zastřelte stráž, pokračujte dál po schodech nahoru, rychle si vyměňte respirátor a nahoře v chodbě pošlete k čertu dalšího maníka. V první místnosti vpravo najdete, pokud to potřebujete, ve skříňce na dobře známém místě další respirátory, jak se k nim dostat, to už přece znáte. V ostatních místnostech už nic nenajdete, tak se vraťte přes dveře, kudy jste sem přišli zpět na schody, po nich sejděte až úplně dolů, kde zlikvidujte další dvě stráže. Vstupte do dveří vlevo, je nad nimi červené světélko, picněte chlápka, který sjede do místnosti po laně, pak projděte k dalším schodům, na nich odstřelte další dva protivy a sestupte dolů. Dole vstupte do modrošedých dveří, projděte do umyvárny a nadýchejte se konečně čerstvého vzduchu. Proběhněte chodbou až na konec, spustí se dlouhá, ale velice výmluvná animace, z které snadno pochopíte, o co vlastně jde. Takže jen velice stručně, potkáte se svým známým KURTEM, bude se chovat velice podivně, kdo ví, možná si na vás dělá zálusk. Pak se strhne prudká přestřelka, zúčastní se jí i ECKHARDT, aby se nakonec objevil vám již také dobře známý BOUCHARD, dozvíte se něco o událostech v Praze, dostanete pozvání do VON CROYE apartmá a se skončením animace končí zároveň i tato část.

22.) VON CROY´S APARTMENT
TR: Angel of Darkness Prohledejte celé apartmá VON CROYE, posbírejte vše, co najdete, jenom vycházkovou hůl se šakalí hlavou nechejte zatím ležet na zemi. Přečtěte si deník a zápisník, vejděte do dveří pod točitými schody. Jejich vykopnutí získáte potřebnou sílu, posbírejte zásobníky. Po schodech vlevo vyjděte nahoru do koupelny, ze zdi seberte velikou lékárničku, po zemi posbírejte zásobníky. Po dalších schodech pokračujte výš, otevřete dveře a vstupte, ocitli jste se v ložnici, seberte zdraví a munici, na stolku u okna si přečtěte informaci o chystaných intrikách. Sejděte dolů po točitých schodech a teprve nyní seberte špacírku. Objeví se ozbrojený muž, kryjte se a střílejte po něm, ale nezabijete ho, on uteče, následujte ho otevřeným vchodem v knihovně. Vejděte tímto vchodem do chodby, zatočte doprava ke dveřím s červenou tabulkou nad nimi, za nimi naleznete munici a velkou lékárnu. Vraťte se a projděte otevřenými dveřmi doprava, v animaci další ozbrojenec rozrazí zeď a opět se vás bude snažit zabít. Také ho sice nezabijete, ale uteče, jděte za ním, zanechal po sobě na zemi ruční kulomet a náboje do něho. Vstupte do chodby a zabočte vpravo, nejlépe bočním skokem se přeneste přes lasery, zabočte doprava, v animaci uvidíte dvě nálože, které po chvíli bouchnou, tomu nezabráníte. Pokračujte do výbuchem zdemolovaného prostoru, vyhýbejte se ohni, seskočte přes zábradlí dolů, jsou tam náboje a lékárnička. Vraťte se, vylezte si na zábradlí a vytáhněte se o patro výš. Nyní se musíte opatrně vyhnout dalším laserům na chodbě, sestoupit po schodech dolů, až se takto dostanete do chodby, na jejímž konci je poslední ostrostřelec. Toho už ovšem zastřelit musíte, v animaci se skutálí ze schodů a v jejím pokračování seberete mobil a spojíte se tak se silně zklamaným BOUCHARDEM, zřejmě čekal jiný závěr této epizody.

23.)THE MONSTRUM CRIMISCENE
TR: Angel of Darkness U červeného auta vlevo si promluvte s novinářem jménem LUDDICK, dozvíte se spousty zajímavých informací. Směrujte rozhovor tak, abyste se dověděli všechny podrobnosti o Strahově a něco o ECKHARDT a malé ozbrojené četě. V inventáři si prohlédněte váš notes, projděte všechny okolní uličky a postřílejte v nich všechny ozbrojené chlapy, jeden z nich má i psa, i toho musíte odstřelit. U posledního chlápka, schovaného v malém výklenku, až ho picnete, seberte kladivo. Pokud vylezete po zdi nahoru, můžete se rozhlédnout po okolí, poté slezte dolů. Vraťte se zpět na náměstí, u jednoho poklopu kladívkem urazíte zámek a slezte dolů, je tam lékárnička. Vylezte zpět a jděte do uličky, kde jste zastřelili chlapíka se psem, i tam urazte zámek u poklopu a slezte dolů. Pokračujte chodbou dopředu, na konci odbočte vpravo a hned doprava dírou ve zdi vlezte do místnosti. V místnosti si povšimněte červených dveří vpravo nad schůdky, sem se ještě nakonec vrátíte, ale dejte se vchodem doleva a po schodech nahoru. Zatočte doprava, pokračujte vpřed, v animaci praštíte BOUCHARDA pistolí přes makovici a připoutáte ho k radiátoru. Důkladně ho vyzpovídejte, směřujte rozhovor ke STRAHOVU a MONSTRU, to jsou mi ale novinky, ten vám teď vyžvanil všechno. Projděte druhými dveřmi a vystoupejte po schodech nahoru do veliké haly, z ní potom po točitých schodech nahoru do knihovny. Obejděte ji z levé strany, přitlačte malou komodu k lešení, získáte novou sílu. Vyskákejte si na lešení, na obou jeho koncích je po jednom řetězu. Na tom vzdálenějším zatáhněte za řetěz dvakrát, dole u stojacích hodin se u ciferníku otevřelo víčko. Za bližší řetěz zatáhněte čtyřikrát, dole se odsunula skříň a zpřístupnila se tak lékárnička. Slezte dolů, komodu vraťte na původní místo, opět jste se tak posilnili. Vraťte se do přízemí, seberte lékárničku, přistupte ke stojacím hodinám, na kterých nastavte čas 3.00 hod. Uprostřed haly se otevřel otvor v podlaze, po schodech si sestupte dolů. Přistupte ke stolku, seberte papír, v inventáři si ho prohlédněte a zjistíte, že jste získali nový číselný kód 31597. Přistupte k tlačítku vpravo od velikého obrazu a tento kód na něm vyťukejte. Obraz se odsune a ve výklenku najdete poslední obraz OBSCURA. Vraťte se dveřmi k BOUCHARDOVI, zjistíte ale, že vám utekl. Projděte tedy druhými dveřmi, pokračujte chodbou, zprava z dveří vypadne mrtvý BOUCHARD, seberte mu klíče. Pokračujte dál, sejděte dolů po schodech až do místnosti s červenými dveřmi, na které jsem vás předem upozornila. Ty otevřete klíči, vyjděte ven a znovu si promluvte s novinářem, který tam na vás čeká. Po rozmluvě vás v animaci v autě převeze do další část.

24.)THE STRAHOV FORTRESS
TR: Angel of Darkness Tak jste se ocitli v jedné ze čtvrtí matičky Prahy, i v této anglické verzi se tedy připravte na to, že uslyšíte několik česky pronesených vět. Ocitli jste se v místnosti s kontejnery, jeden z nich je otevřený, najdete v něm lékárničku. Jděte doprava ke dveřím skladu, v animaci uvidíte, jak jeřáb pomocí velkého magnetu přemístí ten nejvýše uložený kontejner. Tak to je přesně ono, co jste potřebovali. Vytáhněte se na kontejner vpravo od něj, z něj si přeskočte na ten, z něhož jeřáb odtáhl ten zmíněný, odtud na vzduchotechniku, z ní doprava. Přesuňte se směrem k lávce, na jejím konci si vylezte na další lávku. Pokračujte doprava, projděte dveřmi, použijte kód na dveře a vejděte do haly, kde vidíte pod sebou nákladní auta. Postřílejte stráže, pozor na žebříku přímo nad vámi je nebezpečný zákeřník, sundejte ho tedy jako prvního a seberte si jeho ruční kulomet. Vylezte po žebříku nahoru, vejděte do místnosti a na pultíku přehoďte páku. Slezte zpět po žebříku dolů, utíkejte naproti k druhému, vylezte po něm až úplně nahoru, vstupte vlevo na kovovou lávku a utíkejte doleva, kde přeskočte zábradlí. Sejděte po schůdcích k budce, v animaci spatříte, jak jeřáb odstranil zavěšené kulomety. Potom se vraťte zpět, sestupte po žebříku dolů, po dalším žebříku ještě níž k nákladním autům a projděte dál malými zelenými dveřmi ve velikých vratech.

Jděte dopředu, vlevo vidíte dvě bedny položené na sobě. Ty přetáhněte na druhou stranu pod vzduchotechniku, vytáhněte se nahoru a zde otočte ventilem. Slezte dolů, jděte k plotu, za kterým jsou psi, raději je hned oba zlikvidujte. Teď musíte bedny přeskládat tak, aby jste tu nejvýše postavenou dostali co nejblíže k plotu. Nejdříve tedy zaplňte díru bednou pod ní u plotu, pak si přeskládejte bedny tak, abyste tu nejvyšší mohli od plotu přitáhnout co nejvíce k sobě. Tím vznikne za ní malý výstupek, tam se nyní musíte dostat. Slezte úplně dolů, otočte se k nejvyšší bedně zády a zadním skokem si na něj vyskočte a tak dotlačíte tuto bednu až úplně k plotu. Vyskočte si a zachytněte se potrubí nad vámi, musíte však k němu přitáhnout i nohy a to klávesou pro krčení. Ručkujte vpřed, seskočte si dolů, vlevo před vámi po žebříku vylezte až nahoru, kde přehoďte páky. V animaci spatříte, jak se spustily obrovské kotoučové pily, které rozřezaly kamenné bloky a rozvod vzduchu. Sejděte dolů, vstupte na kamenné bloky na zemi, prohlásíte, že tady toho moc nenaděláte, tak se vraťte zpět k žebříku a vylezte znovu na horu. Na konci plošiny před vámi vlevo od vás vyskočte a vytáhněte se na potrubí, z něj si přeskočte doleva na rozvod vzduchu, který na konci jedna z pil před chvílí přeřízla. Pokračujte až na konec otočte se, zpusťte se dolů a hned se zachytněte. Opět se pusťte a hned rychle zachytněte a vytáhněte se do rozvodu. Plazte se dopředu, na konci se propadnete.V animaci potom spatříte, jak váš informátor novinář bude umučen GUNDERSONEM a speciálními rukavicemi z něj vymáčkne krvavý znak na stěnu. Potom se plazte dopředu, seskočte dolů na pneumatiku a zlikvidujte stráž, seberte mu kódovou kartu. Před lasery vezměte z police zbraň, poté se vraťte a jděte na druhou stranu haly, kde pomocí kódové karty otevřete dveře a vstupte do místnosti, kde zabijte stráž. Další dva zlotřilci jsou v druhé místnosti, pomozte jim na onen svět. Posbírejte v obou místnostech vše co můžete, v první místnosti prohledejte i obě bílé skříně. Přistupte k počítači a aktivujte ho, spatříte animaci, v níž jakási neidentifikovatelná bestie napadne lidi.

25.) END OF THE STEHOV FORTRESS
Nyní se vraťte znovu do haly, před lasery zabočte do chodbičky vlevo, použijete kódovou kartu na dveře, ocitnete se tak v místnosti s mrtvým novinářem. Z postele seberete pistoli, ve skříňce naleznete lékárničku.Vraťte se zpět do haly, podlezte laserové paprsky, dávejte pozor na nášlapné miny. Pokračujte dál, zabočte vlevo a asi uprostřed doprava, tak projdete dveřmi do další části.

26.) THE BIO-RESEARCH FACILITY-Část 1.)
TR: Angel of Darkness Vejděte dveřmi před vámi a sejděte po schodech atria až k fontáně, vlevo od něj si promluvte s mužem. V animaci se od něho dozvíte, že je součástí klanu, který vede ECKHARDT, chystají přivést NEPHILI a učinit tak členy jejich spolku nesmrtelnými. CUBICULUM NEPHILI se nachází v Praze, na konci rozhovoru vás postříká jakousi zelenou substancí a zmizí. Po okolí najdete nějakou tu munici, pozor však na zraňující masožravé rostliny v rozích. Přistupte k fontáně a zatáhněte za hlavu, která nechrlí vodu, otevřeli jste si vpředu vpravo další vchod. Jděte k němu, uvnitř zabočte doprava a vylezte po žebříku nahoru. Tam posbírejte munici a zatáhněte za páku, otevřeli jste si na druhém konci jiný vchod. Slezte dolů a jděte do tohoto vchodu. Stiskněte žluté tlačítko a vstupte do podivné místnosti s jakýmisi zelenými inkubátory. V animaci spatříte lidskou zrůdu, která vystoupí z posledního inkubátoru a vzápětí už v reálu vás napadne, zlikvidujte ji nejlépe brokovnicí. Postupujte dál, nyní vás napadnou oškliví, válející se brouci, zřejmě nějací mutanti stonožek, zlikvidujte je všechny stejnou zbraní. Vyjděte vpředu po schodech doleva, nahoře odbočte opět vlevo, asi tak ve dvou třetinách se zachytněte roury nad vámi. Přeručkujte po ní doleva a seskočte si na plošinku, pokračujte doprava po lávce, na konci otočte ventilem. Jděte na druhou stranu a přeskákejte po lávce k druhému ventilu, kterým rovněž otočte, dole v prvním inkubátoru vpravo se otevřela podlaha. Slezte níž po rozbitém žebři, seskočte z něj dolů, přijdete o trošku zdraví a proskočte propadlou podlahou v inkubátoru. Ocitnete se v bazénku, plavte k východu a vytáhněte se nahoru. Projděte na konec, sklouzněte se a včas si přeskočte na žebřík, na kterém se zachytněte. Vystoupejte po něm nahoru, seberte lékárničku a projděte dveřmi do následující části.

Autor:
Témata: Knihovny, Socha
  • Nejčtenější

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 16

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 39

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 29

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 28

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 12

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul

novinky 6. 5. 2024 0

Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...

Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest

novinky 5. 5. 2024 4

Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 16

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

Herní obchody slaví svátek Star Wars velkými slevami

novinky 3. 5. 2024 2

V sobotu 4. května slaví miliony fanoušků sci-fi takzvaný Star Wars den. Digitální obchody Steam,...

V 59 letech zemřela herečka Simona Postlerová, ještě v sobotu zkoušela

Zemřela divadelní a filmová herečka Simona Postlerová, bylo jí 59 let. Zprávu o úmrtí potvrdil nadační fond Dvojka...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Titěrné sukně i míčky na podpatcích. Zendaya vzkřísila trend tenniscore

S nadsázkou bychom mohli říct, že největší tenisovou událostí tohoto roku je premiéra snímku Rivalové. Aspoň co se módy...

Je to šílený, hodnotily firmy práci řemeslníků, kteří opravili střechu

Po zimě se často ukážou mnohé „vady na kráse“ domu, střechy nevyjímaje. Někdy nezbývá nic jiného než kompletní výměna....

Ostrov kanibalů. Stalinistický režim na Sibiři zrealizoval noční můru

Pochytali na moskevských ulicích tisíce lidí, zločince, straníky, dělníky, matky od rodin. Deportovali je na Sibiř....