TR: Angel of Darkness - návod #4 (závěr)

  12:00aktualizováno  12. srpna 11:55
Ačkoli byl zatím poslední díl s prsatou archeoložkou v hlavní roli přijímán se smíšenými pocity, na nezájem si Lara rozhodně stěžovat nemůže. A pokud snad nevíte jak dál, nahlédněte do našeho podrobného návodu.

27.)THE BIO-RESEARCH FACILITY-Část 2.)
TR: Angel of Darkness Pokračujte dopředu, vlevo zastřelte útočníka, pravou stranou si přeskočte na druhou stranu. Dávejte pozor, ať nespadnete do vody, je tam žravá a nebezpečná bestie, doplatili byste na to životem. Dejte se doleva k žebříku a vylezte po něm nahoru. Obejděte malé atrium, najdete zdraví a náboje, vraťte se po žebříku zpět. Sejděte dolů až k velké rouře, bočním skokem si na ni přeskočte, seberte náboje a otočte ventilem, v animaci spatříte, že jste zastavili unikající páru z tenké roury naproti. Vraťte se směrem ke dveřím, kterými jste sem vešli, ale o patro níž. Zachytněte se popínavých rostlin vlevo a šplhejte po nich výš a doprava, tak se dostanete k zavřeným dveřím, proti nim si vylezte po žebříku na plošinu, na jejím konci přehoďte páku. Rozjede se k vám jiná závěsná plošina, ale po chvíli se vrátí zpět, ale ne už na původní místo. Nyní se vraťte k úzké římse, pod kterou jste zastavili unikající páru. Přidržujte se zdi a po rouře si vyšplhejte nahoru, tam po další římse ručkujte doleva a vytáhněte se na zatravněnou plošinu. Zachytněte se porostu na zdi, vyšplhejte si až na strop a seskočte si dolů na plošinu, kterou jste si tam před chvílí přistavili. Pokračujte až na její konec, po dvou žebřících sestupte dolů, jděte ke dveřím, stiskněte žluté tlačítko a dveřmi projděte. Uvnitř stiskněte vpravo další tlačítko a tak projdete do další části.

28.)THE BIO-RESEARCH FACILITY-Část 3.)
Jděte vpřed, v animaci spatříte, jak živý strom vám uzavřel dveře dole pod vámi, kudy povede vaše další cesta. Sejděte tedy po žebříku dolů, pod podloubím najdete náboje. Poté si vystoupejte nahoru po schodech, vpravo vidíte páku, která je zatím nefunkční. Jděte k ventilům, vlevo od nich odtlačte až k zábradlí malý stolek, tak se vám zpřístupnila na stěně kresba, která je vlastně klíčem k pořadí, v jakém je nutno otočit ventily. Postavte se tedy před ventily, z vašeho pohledu otočte zleva prvním, druhým a nakonec čtvrtým. Jděte k páce a zatáhněte za ni. V animaci spatříte, že se vám do potrubí podařilo vpustit páru, která usmrtí onen škodolibý strom a dveře se tak znovu otevřou. Projděte tedy jimi a dostanete se tak do poslední části BIO.

29.)THE BIO-RESEARCH FACILITY-Část 4.)
TR: Angel of Darkness Jste tedy v dalších prostorech atria, v animaci uvidíte mrtvého strážce, až tam se budete muset dostat a prohlédnete si pořádně celé prostředí. Před vámi vlevo v přízemí je stráž, odpráskněte ji tedy a seberte mu identifikační kartu. Po žebříku vylezte výš a jděte doleva, nato po schodech nahoru ještě výš. Vlevo vidíte modré dveře, ty však jdou otevřít jen z druhé strany. Takže si přeskákejte po plošinkách před vámi až na tu poslední, z které pak šikmým skokem vlevo skočte na lávku. Zastřelte strážného, nezapomeňte mu sebrat kartu, pokračujte doleva do malého kruhového atria. Nyní byste měli přeskočit přes mezeru na druhou stranu, přiznáte se, že nyní k tomu ještě nemáte dosti síly. Takže pokračujte doleva, projděte zmíněnými modrými dveřmi a celý proces si zopakujte. Nyní už můžete přes mezeru přeskočit, po porostu na zdi si vylezte nahoru, vytáhněte se na další lávku a pokračujte po ní dopředu. V animaci se ukáže úděsná scéna, jak ECKARDT a BOAZ nechají obrovskou pavoučí příšerou sežrat jejich společnici, neboť nesplnila všechny úkoly. Pokračujte dál, na zemi leží mrtvola, kterou jste viděli v úvodní animaci, seberte ji kartu, o kousek dál jsou ještě nějaké náboje. Nyní byste měli mít už tři identifikační karty, takže se stejnou cestou vracejte dolů zpět až do přízemí. Kousek od malých schůdků je vchod do budovy, vejděte tam a vpravo na zdi vložte postupně všechny karty do příslušných schránek, tak se vám vlevo od vás otevřou dveře. Vstupte, sejděte po schodech dolů, pokračujte doleva a skočte dolů do vody. Proplavte k žebříku a vylezte po něm nahoru. Menší bednu si přitáhněte asi tak doprostřed, z ní se vytáhněte na lávku nad vámi a ze skříněk vyberte všechno zdraví. Dveřmi neprojdete, proto znovu do vody, proplavte zpět ke schůdkům, po nich vystupte nahoru a utíkejte dopředu k modrým dveřím. Vstupte do kabinky, stiskněte žluté tlačítko, projděte dveřmi a vejděte hned do sousední kabiny vlevo. V animaci spatříte, že vás vlastně KURT vlákal do pasti a zavřel vás zde. Je přesvědčen, že jste nadělali spousty kopanců a že váš život je ohrožen, tak to tedy nyní vezme do rukou prý on sám. Strašně vás to sice rozčílí, ale co naděláte, když to nejde s ním vyřídit ani po dobrém, ani po zlém.

30.) THE SANITARIUM
TR: Angel of Darkness Nyní jste se ocitli v kůži KURTA, jděte tudíž dopředu, seberte tady náboje, zavěste se a seskočte si níž. Seberte munici, přeskočte si k žebříku a slezte dolů. Přeskočte na druhou stranu, jděte na konec, zavěste se a seskočte dolů, zde najdete zdraví. Z druhého konce stejným způsobem seskočte ještě níž. Vstupte do válce a seskočte k poklopu, který otevřete a vskočte do chodby, po dalších žebřících slezte až dolů. Hupněte na plošinu, z ní se vytáhněte na další nad vámi a projděte dveřmi. Zabijte skřeta, pokračujte dál, uvidíte v animaci, jak další skřet odtahuje lidskou mrtvolu. Jděte dál, sbírejte náboje a odstřelte i tuto zrůdu. Vpravo uvnitř v místnosti je polomrtvý vězeň, promluvte si tudíž s ním. Dovíte se, že vězně zde drží sám BOAZ, jako pokusné králíky. Vyjděte tedy ven, zatočte vpravo a nyní využijte vašich interpolačních schopností, v animaci tak získáte přístupový kód ke dveřím, u kterých stojíte, číslo 06289. Použijte tudíž tento kód na schránku u dveří a projděte jimi. Zastřelte další zrůdu a pokračujte vpřed, pak doleva přes bílé dveře dál. Zde zlikvidujte dalšího mutanta, pokračujte dál a pobíjejte další skřety, muže v oranžovém obleku si nevšímejte, ten vám neublíží. Na konci chodby projděte dveřmi, v místnosti seberte náboje a u mrtvého muže kódovou identifikační kartu. Nyní se vraťte zpět k velké místnosti, kde pobíhá stále již zmíněný zmatený muž v oranžovém, vlevo na dveřích si zapamatujte číslo 38471. Vejděte do velké místnosti, z pravé strany přijdete ke dveřím, které otevřete pomocí karty, zastřelte dalšího mukla. Po schodech vlevo vystoupejte až nahoru, vpravo je lékárnička, pokračujte doleva a přeskočte přes mezeru na druhou stranu. Do počítače vyťukejte kód, který jste si přečetli dole u dveří, tedy 38471 a tak je otevřete. Vraťte se dolů a vstupte do nich, vyjděte po schodech nahoru a projděte dalšími dveřmi. Napadne vás další skřet, pokračujte doprava, v animaci pak uvidíte, jak zrůda, zvaná PROTO sežere vědce. Pokračujte potom dál, zatočte doleva a vpravo od bílých dveří odtrhněte mříže. Vlezte do vzniklého otvoru, vlevo nad vámi se vytáhněte do další šachty a lezte dál. Na konci seskočte do laboratoře, projděte jí a na jejím konci opět vyrvěte mříž. Vlezte do šachty, opět se vytáhněte výš, lezte až na konec, v animaci se vám ukáže opět ta příšera PROTO, jak si pochutnává na mrtvole strážce. Seskočte dolů, rozstřílejte tlakové láhve u točícího se ventilátoru, tak spadne polámaný žebřík a vy si můžete vyskočit na plošinu, která byla doposud nepřístupná. Zde přehoďte páku, zastavíte tak ventilátor a mezi stojícími lopatkami podlezte vpřed, pokračujte otvorem doleva a lezte až na konec chodby, kde odbočte doprava, tím je tato část u konce.

31.)MAXIMUM CONTAINMENT AREA
TR: Angel of Darkness Jděte chodbou dopředu, projděte dveřmi, jste u místnosti s centrálním počítačem. Dejte se chodbou doprava, zatočte znovu vpravo, u druhých dveří vlevo je okénko, u něj použijte znovu vlastní interpolační schopnosti, v animaci pak spatříte číselný kód 17068. Vraťte se tedy k počítači a vložte do schránky u něj tento kód, z animace se dovíte, kudy dál. Jděte tedy zpět ke dveřím, u kterých jste zjistili tento kód a vstupte jimi do místnosti, mrtvola má u sebe identifikační kartu a náboje. Napadne vás skřet, picněte ho, ze stolku seberte čokoládu. Vyjděte ven, zatočte vlevo, použijte kartu, zvednou se těžká vrata. V malé místnůstce vpravo je munice, vyjděte ven a zabočte zcela do protisměru po svažující se chodbě k dvoukřídlým dveřím. Projděte jimi, napadnou vás dvě zrůdy, postřílejte je. Pokračujte doprava a prvními dveřmi vlevo vstupte do pitevny, kolem vás proběhne PROTO a bude utíkat smlsnout si na strážném, jehož nohy jste viděli před chvílí v polootevřených dveřích. Podlezte tedy pod těmito dveřmi kolem nyní již mrtvého strážného, dostanete se tak k točitým schodům. Sejděte po nich dolů, zabočte doprava, potom doleva a na konci vejděte do dveří vpravo. Projděte dalšími dveřmi, ocitli jste se na rampě v kulaté místnosti. Pokračujte doprava k žebříku, vylezte po něm nahoru, přejděte po spojovacím můstku k zavěšené kabině a vytáhněte se na ni nahoru. Odtud si přeskočte k rampě, po ní pokračujte dál, přeskočte mezeru a vytáhněte se do otvoru vpravo. Plazte se dopředu, dvakrát po sobě seskočte níže. Pokračujte doprava, zahněte vlevo a hned nato opět vpravo. Na konci otvorem seskočte dolů a vylezte si po žebříku až nahoru. Nahoře seberte mrtvým strážím kódovou kartu, vezměte si i čokoládu. Pomocí karty vyjděte dveřmi ven, zatočte dvakrát doleva a vejděte do místnosti. Nyní vás napadne sám PROTO, takže je nutné se ubránit. Držte si ho od těla a střílejte do něj o sto šest, po chvíli na okamžik umdlí, jeho síly budou postupně ubývat. Využívejte těchto chvil jeho ztrnulosti k posbírání nábojů a lékárničky a takto s ním bojujte až do chvíle, kdy se spustí animace, ve které ho dobijete zázračným kůlem. Jakmile to uděláte, v reálu zatáhněte za páku přepínače, spatříte novou animaci, ve které si s vámi LARA vyřídí staré účty a vymění si s vámi názory na vaše počínání. Spatříte i ECKHARDTA, jak kuje nové pikle, nakonec však společně s LAROU dohodnete nový plán, takže vše zlé mezi vámi je zapomenuto a můžete jít do další části.

32.) AQUATIC RESEARCH AREA
TR: Angel of Darkness Ocitli jste se ve známé kabině, teď už opět jako LARA. Zmáčkněte tlačítko a projděte dveřmi ven na kovovou lávku. Zavěste se na ni vlevo a seskočte si dolů. Před sebou vidíte automatické kulomety se senzorovými čidly, které, jakmile vás zachytí, spustí smrtelnou palbu. Protáhněte se skulinou k ventilu, pokud se vám to nepovede (tady hra trochu zlobí), pak se k ventilu musíte dostat co nejrychleji přes naskládané krabice a otočit jím. Vyčkejte, až se vyrojí dostatečné množství plynu, které oslepí senzory kulometů, takže vás už nezachytí. Jděte dopředu k rouře, vylezte po ní na římsu, zachytněte se na římse a ručkujte po ní doprava, seskočte na podlahu dole. Pokračujte dopředu, na konci stiskněte tlačítko, v infračerveném světle si prohlédněte dobře místnost, do které nyní vstoupíte, uvidíte dva další kulomety a blikající světélko, ono teď bude předmětem vašeho zájmu. Přepněte se do normálního módu a vejděte do místnosti s kulomety. Pokračujte asi doprostřed místnosti, jen tak daleko, aby kulomety nespustily palbu. Vpravo před vámi je ono zmíněné světélko, rozstřelte ho, nastane výbuch, který zničí mimo jiné i oba kulomety. Pokračujte až na konec místnosti, kde stiskněte u dveří vpravo spínač a projděte jimi. Vylezte nahoru po žebříku, pokračujte chodbou, vyjděte po schodech nahoru a vejděte do další místnosti, v animaci se objeví ovládací panel. Sejděte k němu a po schodech vlevo pokračujte dolů. Postavte se před cedulku s poblikávajícími světélky, běžte doleva ke vchodu s černožlutými pruhy, kde skočte do vody. Proplavte mezi rozbitými kovovými tyčemi, zatočte vlevo a přepněte páku, otevřeli jste si tak dveře. Druhou stranou přes červeně osvětlenou místnost plavte až nahoru, kde se vytáhněte. Vlevo je lékárnička, stiskněte tlačítko u dveří, projděte jimi a ocitli jste se na místě, kde jste před chvílí skočili do vody. Přejděte si po lávkách naproti k druhému stejně označenému vchodu, pomocí tlačítek projděte až do další místnosti. Vpravo přehoďte páku, vlevo se můžete opět přes infračervenou kameru podívat do nadcházející oblasti. Projděte dveřmi do výtahu, stiskněte spínač, sjedete dolů. Dole si z něj vystupte, vpravo sestupte níž po schodech, zabočte doleva a po dalších schodech dolů. Vpravo projděte dveřmi a na konci zatáhněte za velikou páku. V animaci se vám na monitoru ukáží zelené linky, poté se vraťte nazpět k výtahu, stiskněte spínač a vyjeďte nahoru, zde si vystupte. Vpravo uvidíte modrou kovovou nádobu v otevřené kleci. Přistupte k nádobě a přetáhněte ji pozpátku na modrou plošinku v podlaze, stiskněte tlačítko, nádoba popojede dopředu. Jděte k ní a přetlačte ji do výklenku vpravo. Ve výklenku vlevo je páka, přehoďte ji a tak naplníte nádobu masem. Přetlačte nádobu zpět na modrou plošinku, získáte novou sílu, pak stiskněte u ní tlačítka a nádoba popojede zpět ke kleci, nezapomeňte však ji do klece dotlačit. Nyní sejděte o patro níž, přejděte na druhou stranu a po schodech vpravo dojdete k žebříku, po kterém si vylezte nahoru.

Na řídícím panelu stiskněte postupně obě tlačítka, vyjděte z kumbálku ven, sestupte po schodech doprava až k vertikálním rourám. Vyšplhejte po nich nahoru, zachytněte se římsy a přeručkujte po ní doleva, seskočte si na plošinu dole pod vámi. Jděte na její konec, stiskněte spínač vlevo, další plošina přijede k vám. Vstupte na ni, převeze vás na druhou stranu, přestupte si na pevnou plošinu, projděte dveřmi a v chodbě zatočte doleva. Pokračujte do malé místnosti, na konci přehoďte páku, nádoba s masem spadne do vody k bestii. Vraťte se zpět, v chodbě zabočte do dveří vlevo, stiskněte spínač a vstupte do místnosti. Zastřelte stráž, po obou stranách za vámi jsou modré skříně, ve kterých naleznete náboje. Nic jiného zde nenaleznete, ani neuděláte, tak se vraťte zpět k páce a znovu ji přehoďte, nádoba s masem spadne opětovně do vody, tak teď už je ta potvora ve vodě nasycena. Poté se vraťte dveřmi vpravo zpět na plošinku a skočte dolů do vody se zmíněnou bestií. Plavte k páce s číslem 1 a přehoďte ji. Plavte pod vodou na druhou stranu a vplavte do otvoru, označeného číslem 2. Vyplavte až na povrch a vylezte z vody. Tam si v animaci oblečete potápěčský oděv a stisknete tlačítko, čímž celou místnost zatopíte. Těsně pod hladinou zatáhněte za páku číslo 2 a plavte zpět do místnosti s vodním dravcem, proplavte otevřeným vchodem ve dně do další části.

33.)THE VAULT OF TROPHIES
TR: Angel of Darkness Plavte vchodem doleva, vyhněte se ostrým kovovým hrotům, za druhými hroty plavte vpřed a nahoru, tam se nadýchejte čerstvého vzduchu. Vplavte do zelené chodby, pokračujte doleva, na křižovatce vyplavte nahoru a znovu si doplňte vzduch v plících. Pokračujte dál rovně, na konci je otvor vlevo, potom dolů a zahněte doprava. Proplavte kolem dřevěných výztuží, poté rovno, ocitnete se v malé jeskyňce, kde naleznete zdraví a malý dýchací přístroj, který můžete v případě nouze použít. Skočte zpět do vody, plavte zpátky do centra a tak doplavete k malé zelené cihlové záplatě, kterou vykopněte, ocitnete se v místnosti. Naproti je další podobná záplata, vykopněte tedy i tu a vyplavte na hladinu, kde si doplňte vzduch. Z vašeho notýsku se dozvíte, že máte hledat heslo FRATRIBUS COLLATES IANUATE PATENT. Přečtěte si proto tento nápis s heslem, pochopíte z něj, že jakmile se setkají dva bratři, otevře se vám cesta dál. Nyní tedy hledejte rytíře, který má vzadu na cedulce jméno VASILEY, za ním ve výklenku zatáhněte za řetěz, socha popojede ke středu kruhu. Udělejte totéž u sochy rytíře s jménem LIMOUX, tak se oba bratři setkají u středového kruhu. Z jejich mečů tak přeskočí obrovská modrá záře, která prorazí v místnosti ve stropě díru, kterou v animaci proplujete a nahoře se vysvlečete z potápěčského obleku. Ocitnete se v jeskyni, pokračujte červeně osvětleným východem. Dejte si pozor na soustavně bušící kamenný blok, proběhněte pod ním a dojdete tak k páce, za kterou zatáhněte. Před vámi se objeví plošinky, jsou však nestabilní, jakmile skočíte na tu nesprávnou, zmizíte definitivně v propasti. Takže si přeskočte na tu přímo před vámi, ta je pevná, z ní pak šikmým skokem na skalisko, z něj šikmo doprava na další pevnou plošinu a z té potom do chodby. Chodbou projdete do místnosti, kde vás napadnou dva kostliví rytíři, můžete se je pokusit sice nadvakrát po sobě zlikvidovat, ale povést se vám to nemusí, záleží na tom, jaké máte k dispozici zbraně. Tak je raději zastrašujte, utíkejte doprava k páce a zatáhněte za ni, získáte tak sílu a ve výklenku, který jste při tom otevřeli, seberte zdraví. Utíkejte na druhou stranu místnosti, kde vlevo zatáhněte za řetěz. Po žluté stěně, kterou jste tak odkryli, vyšplhejte nahoru. Přeručkujte doprava na dřevěnou podestu, otočte se do místnosti a přeskočte na druhou stranu na kovovou lávku. Vyskočte a zachytněte se stropní mříže a ručkujte napříč místností k zavěšené plošince, na kterou si seskočte. V animaci se odsune knihovna do strany, stejnou cestou se vraťte zpět, v malém výklenku vedle stolu je otevřená nika, z ní seberte obraz OBSCURA. Poté prolezte dírou ve vyhaslém krbu a projděte přes dveře, za nimi skočte do vody. Plavte dolů, doleva, znovu dolů, dopředu, zase dolů a doprava, tak se dostanete na povrch. V animaci budete svědky toho, jak ECKHARDT mučí KURTA, hodíte mu získaný obraz, ten vypustí obludu jménem BOAZ. No, co bych vám to popisovala, animace je natolik srozumitelná a výmluvná, že na to, co se děje, přijdete zcela určitě sami.

34.) BOAZ RETURNS
TR: Angel of Darkness Opět tedy hrajete a bojujete za KURTA, vašim úkolem je tady zabít stvůru BOAZE. Vypadá to velmi složitě, ale v podstatě to není zase tak obtížné. Tato obluda je jakýmsi mutantem v kombinaci člověka s uměle vytvořenou bestií. Zraňovat vás může dvěma způsoby a to jednak čelním útokem, jednak má na svých zádech čtyři záklopky, které otvírá, aby na vás mohla chrlit zelený jed. Nejdříve ji střelte do lidské hlavy, tím ji rozzuříte a počne ze čtyřech chlopní na zádech plivat jed. Potom je nutné ji obíhat tak, abyste stáli pořád po jejím boku a ustřelovat ji zmíněné klapky jednu po druhé. Je zapotřebí pomáhat si ručním zaměřováním, doposud jsem je ve hře nepotřebovala, tady mi ale přišlo vhod, jsou to klávesy pro skrčení, nebo kotoul. Samozřejmě, že se musíte vyhýbat i zelenému jedu, v místnosti najdete i zásobníky, tak střílejte přesně a na jistotu. Jakmile se vám tyto klapky, vypadající jako mušle, podaří odstřelit, bestie umře. V další animaci shlédnete, že se z ní vynořila jakási okřídlená smrtka, tu už zastřelíte velice jednoduše několika ranami z vaší pistole. V následující animaci vás sice ještě zraní, ale hlavu ji utnete vaším létajícím ohnivým diskem, což je její definitivní konec a v další části už budete hrát opět za LARU.

35.)THE LOST DOMAIN
TR: Angel of Darkness Jděte dopředu, zabočte doprava, na konci chodby je sešup, tak se včas odrazte a přeskočte si na první ostrůvek. Přeskákejte si až k páce, zavěste se na výstupek, na kterém se nachází, získáte tak potřebnou sílu a vytáhněte se k páce, kterou přehoďte. Nyní se vytáhněte na dřevěnou plošinu, pokračujte po lávce zpět, u mříží, které jste si tak zvedli, seberte lékárničku a projděte dál. V chodbě odbočte doprava, přijdete k další páce. Nyní vás musím upozornit na jednu skutečnost, naproti vidíte mříže, pod kterými, jakmile se otevřou, musíte stačit v pouhém 11-ti sekundovém časovém limitu podběhnout, což je vskutku úkol nelehký. Věřte, že jsem vyzkoušela skutečně stovky variant, jak tento úkol splnit, osvědčila se mi nakonec tato metoda, kterou vám nyní popíši. Přepněte se na běh, zatáhněte za páku, na obrazovce vidíte, jak se začaly zvedat mříže a na druhém konci vidíte sebe. Nečekejte, až se uvidíte znovu z čelního pohledu, ale ihned se pootočte mírně doprava a rozběhněte se, včas přeskočte přes první propast, prohlásíte při tom, že máte dosti síly, abyste tuto první proláklinu překonali. Až se uvidíte z čelního pohledu, tak teprve nyní vám začne ubíhat časový limit. Ostatní propasti už přeskákejte známým způsobem pomocí zachycování se a vytahování, tak se mi podařilo proběhnout pod mřížemi za 9 sekund. Jiný způsob jsem nenašla, zkoušela jsem i projít bez jednoho zavěšení přes levou boční chodbu, ale vždy mi spadly mříže přímo před nosem. Je ovšem nutné si první přeskok naslepo párkrát zopakovat, než ho natrénujete, ale poté už to jde samo, hlavně se nenechejte odradit prvními neúspěchy, blížíte se ke konci a bylo by škoda hru nedohrát. Pokračujte chodbou dál, na konci si sestupte na první plošinu pod vámi a skokem doleva se přeneste k žebříku. Vylezte si po něm nahoru, po dalším ještě výš, přeskočte na můstek na protější straně, otočte se doleva. Popojděte vpřed, sklouznete se po šikmé ploše, včas se odrazte a zavěste se na další plošinu před vámi, vytáhněte se k páce, zatáhněte za ni, v animaci nad dvěma sochami zhasnou plameny. Zavěste se znovu na plošinu a seskočte dolů na kamenný výběžek pod vámi. Odtud opět s rozběhem přeskočte na schody, vyjděte po nich nahoru ke dveřím. Počkejte si, až plamen rozřeže dveře, které se tak otevřou a projděte jimi do další části.

36.) ECKHARDT´S LAB
Pokračujte chodbou dopředu, začnete sjíždět, tak si rychle vyskočte na kamenný výstupek vlevo na zdi. Teď tedy pozor na ostré kovové hroty, které vystřelují z obou stran zdi. Ve hodný okamžik si přeskočte dál dopředu do chodby. Jděte chodbou vpřed, dojdete tak do laboratoře ECKHARDTA. Vlevo zatáhněte za páku, odkryje se mříž v podlaze a nad vámi se objeví klec. Pozor na již dobře známé kostlivce, no s těmi si snad už dokážete po tolika zkušenostech poradit. Vyjděte doleva po schodech, je tam vlevo pod podestou lékárna, vpravo seberte ze stolku ampuli s kyslíkem. Vraťte se dolů, vpravo od vchodu je žebřík, vylezte si po něm až nahoru. Pokračujte vpravo, dojdete až k obelisku, zasaďte do něj ampuli. Za obeliskem je volný prostor, vyskočte si tedy na trám, vytáhněte se, vlevo je lékárnička. Vraťte se k žebříku, otočte se zády ke kleci a zadním skokem si na ni přeskočte. Projděte se po povrchu, propadnete se do klece. Seberte ampuli s vodíkem, klec se s vámi začne propadat, ocitnete se ve vodě. Vyplavte z klece, přichytněte se zdi a přešplhejte si k malému otvoru, do kterého si vlezte. Zde seberte ampuli s alchymistickou solí. Vraťte se k hraně otvoru, kotoulem se dostanete zpět na povrch klece. Pak vyšplhejte po zdi nejvýše, co můžete, zadním skokem se vraťte zpět do místnosti. Vejděte do výklenku s malým bazénkem, skočte do vody a dole u dna seberte střep. V animaci se vám otevřel vchod pro další postup. Vyplavte na povrch, vytáhněte se, jděte zpět do místnosti a otevřeným vchodem vpravo od krbu se sklouzněte dolů k modrým dveřím, projděte jimi a v animaci spatříte ECKHARDTA, jak se chystá na závěrečný souboj s vámi.

37.) ECKHARDT´S THE END
TR: Angel of Darkness Nyní se tedy budete muset zbavit ECKHARDTA. Souboj s ním není ale vůbec nic těžkého. Má proti vám dvě zbraně, elektrické výboje a oheň. Lehněte si tedy na zem a doplazte se co nejrychleji do středového kruhu, kde zůstaňte klidně ležet. Jeho zbraně vám tak neublíží, což ho nakonec navzteká a donutí ho to vytvořit tři další jeho klony, elektricky nabité muže, nebo planoucí postavy. Jakmile se mu to podaří, posuňte se rychle o kousek mimo střed, postavy se rozběhnou do kruhu, aby vás zlikvidovali, srazí se spolu a tak se samy zničí. Vyčkejte, až zaniknou výboje, nebo plameny, v kruhu se ocitne sám ECKHARDT, skrčený a unavený. Tato jeho apatie trvá však jen pouze pár vteřin, toho využijte, rychle vstaňte a pořádně mu nakopejte. V animaci pak uvidíte, jak do něj zabodnete jeden z ostrých střepů. Toto se zopakuje třikrát a tak se ECKHARDA definitivně zbavíte, poslední ránu přímo do čela mu však zasadí v animaci sám GUNDERSON, který začne měnit své podoby. Změní se i v KURTA, je tedy zřejmé, že to není člověk, ale zrůda a láká vás ke spolupráci, což odmítnete. Po této animaci začnete tedy další souboj, nyní se samotným GUNDERSONEM. Nejdříve utíkejte k mrtvému ECKHARDOVI a seberte mu rukavici, získáte tak moc a sílu. Napadá vás létající zloduch, vyhýbejte se tudíž jeho střelám, kousek vlevo od mrtvoly je pilíř a na něm schránka. Vložte do ní rukavici, spustí se žebříky, po nich vylezte až nahoru, přejděte si po krátkém můstku k modře jiskřícímu Spáči a přeskočte si směrem k němu. Budete zklamání, pokud máte stejnou verzi hry jako já, žádný konec se nekoná, ocitnete se v menu. Pokud ovšem máte tu poslední verzi hry (údajně je k dispozici ke koupi pouze v Anglii), tak v animaci půjdete k tomu Spáči a skočíte na něj, vrazíte do něj CHIRUGAI, to je ten známý nebezpečný létající a vraždící disk a začnete utíkat. Ze Spáče vyšlehne bílý paprsek a zasáhne toho darebáka GUNDERSONA, co po vás střílel zelené paprsky. Pak nastane výbuch, vrátíte se zpátky a seberete disk, ten se začne chvět a natočí vás k vratům a vy pomalu odcházíte a mizíte ve tmě. THE END!

Autor:
Témata: Hesla, knihovny, krb, Socha

Nejčtenější

Zemřel Stan Lee, spolutvůrce komiksového světa značky Marvel

Fanoušci vzpomínají na Stana Lee u jeho hvězdy na chodníku slávy v Hollywoodu....

Ve věku 95 let zemřela legenda komiksu Stan Lee, který byl spolutvůrcem proslulé značky Marvel. O smrti muže, který se...

Hacker objevil chybu ve Steamu, která mu umožnila generovat hry zdarma

Steam

„Hodný hacker“ Artem Moskowsky dostal odměnu půl milionu korun za to, že objevil a nahlásil zásadní chybu ve Steamu. Ta...

Kombinace Dooma s nejnudnější hrou na světě je skutečnou výzvou

Revenant Bus

Modifikace Revenant Bus přináší klasickou (ne)hratelnost Desert Busu do enginu Dooma. A přidává i několik drobných...

RECENZE: Hra o havárii ponorky Kursk je tragickým omylem

Kursk

Kromě samotného nápadu nenabízí hra Kursk vůbec nic, proč byste si ji měli chtít zahrát. Je nudná a technologicky...

Potvrzeno: vzniknou remastery legend Command & Conquer a Red Alert

Command & Conquer (1995)

Po trapném odhalení mobilní verze Command & Conquer letos na E3 se EA pokouší napravit si reputaci. Potvrdilo, že...

Další z rubriky

Komunitní sbírka na Star Citizen překonala hranici 200 milionů dolarů

Star Citizen

Více než dva miliony přispěvatelů již na účty autorů ambiciózního vesmírného simulátoru poslalo v přepočtu více než...

Soutěž: Vyhrajte Fallout 76 s figurkou a tričkem

Fallout 76

Ve spolupráci s firmou Cenega jsme připravili soutěž o tři kusy hry Fallout 76, k nimž přidáme ještě figurku a trička....

KOMENTÁŘ: Velkolepý ceremoniál Game Awards odstartuje ankety o Hře roku

Josef Fares na předávání The Game Awards

Ceny Game Awards platí spolu s anketami D.I.C.E. a GDC za nejprestižnější hlasování o nejlepších hrách roku....

Aby dětem nepopraskaly rty: Vyberte správný balzám
Aby dětem nepopraskaly rty: Vyberte správný balzám

Každého z nás někdy před odchodem na hřiště odchytla máma, aby nám namazala pusu ještě před tím, než nás ošlehá vítr. My jsme jen zakouleli očima a chtěli mít tuhle proceduru co nejrychleji za sebou. Ale jak se říká, maminka má vždycky pravdu.

Najdete na iDNES.cz