Trailer z Armada 2526: Supernova

Datadisk Supernova k vesmírné strategii Armada 2526 rozšíří dostupný prostor galaxií, kde se odehrávají kosmické války. Podívejte se na nový trailer
Armada 2526

Datadisk Supernova k vesmírné strategii Armada 2526 rozšíří dostupný prostor galaxií, kde se odehrávají kosmické války. Nabídne také nové rasy, typy planet a hvězd.

Těšit se máme na nový obchodní systém. Samotná hra nabízela vylepšování konstrukcí lodí, pozemní obrany, bioloogických či psychických sil. Realtime bitvy až stovky lodí ve vesmíru, samozřejmě pak pozemní jednotky. Trailer právě z datadisku Supernova nabízí pohled na jednu takovou novou ozkošnou rasu, se kterou se v něm setkáme.

Zdroj: gt

Témata: Galaxie

Destiny 2
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Pokkén Tournament DX
Povedená bojovka Pokkén Tournament je v DX verzi ještě o fous lepší

Přímočará, snadno pochopitelná, ale rozhodne ne mělká bojovka Pokkén Tournament vyšla ve vylepšené verzi DX na konzoli Switch. Povedenou hru s Pokémony...  celý článek

Pimax: The World's First 8K VR Headset
Virtuální realita v 8K rozlišení? Helma od Pimaxu boduje na Kickstarteru

Po třech dnech na Kickstarteru už má nová helma pro virtuální realitu od společnosti Pimax více než čtyřnásobek požadovaných peněz. Na papíře totiž vypadá...  celý článek

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

Resident Evil: Revelations
Zaoceánská plavba s mutanty potřetí. Recenze Resident Evil Revelations

„Tati, já nechci zase na zaoceánskou plavbu,“ postěžoval si mladý hráč. „Kušuj,“ řekl otec Capcom a naservíroval mu tu samou hru už potřetí.   celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

Metro: Last Light - Faction Pack
Rozšíření Metro: Last Light přinese nové zbraně i příběh z jiného úhlu

První rozšíření pro postapokalyptickou akci Metro: Last Light se jmenuje Faction Pack. V Evropě vyjde 17. července.  celý článek

Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!