Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Transformers: Fall of Cybertron se odpoutal od filmu a chce být temný

aktualizováno 
Předchozí díl byl jednou z nejlepších filmových adaptací posledních let. Tento už vzniká jako původní hra a má ještě větší ambice.

Transformers: Fall of Cybertron

Filmové adaptace nedopadají obecně příliš dobře. Dlouho to byl i případ značky Transformers. Dokud nevyšel titul Transformers: War for Cybertron, který si svou kvalitou získal mezi hráči uznání a zaznamenal slušný úspěch. Transformers: Fall of Cybertron má tedy na co navazovat a jeho autoři rovnou vyhlásili, že chtějí vytvořit ještě lepší produkt.

Jedním z mála terčů kritiky v předchůdci byla malá míra rozmanitosti. Odpovědí ve Fall of Cybertron bude mnohem větší volnost pro hráče a také jedinečné schopnosti pro každého z transformerů.

Herním stylem se Transformers: Fall of Cybertron od minulého dílu příliš neliší. V zásadě jde o klasickou akci s krycím systémem ve stylu Gears of War, akorát s tím rozdílem, že pocit z ovládaného transformera je mocný.

Transformers: Fall of Cybertron

S Transformers: Fall of Cybertron se tvůrci definitivně oprošťují od filmové ságy Michaela Baye a míří rovnou na dospělejší publikum, které hru nebere jen jako doplněk k filmu. Narozdíl od předchůdce nabídne titul pouze jednu kampaň, ve které si zahrajete jak za Autoboty, tak Deceptiony. Cílem je lepší podchycení příběhové linie.

Hráči se mohou těšit na otevřenější prostředí, které jim nabídne volnost v plnění úkolů. Řada misí bude sestávat hned z několika úkolů a bude to hráč, který si zvolí, v jaké posloupnosti, případně jakým způsobem je bude plnit.

Transformers: Fall of Cybertron

Na prezentaci na veletrhu E3 v Los Angeles se ale přeci jen ukázalo, že by prostředí slušela větší různorodost. Faktem je, že Cybertron není planetou, která by se mohla chlubit bohatou fanou a flórou. Na druhou stranu by to autoři hráčům mohli vynahradit zajímavější architekturou úrovní.

Volnost spočívá také v tom, že hra už hráče nebude omezovat v tom, kdy se mohou transformovat z robota ve stroj. Například při mohutném útoku Deceptionů na základnu Autobotů se můžete transformovat neustále, podle aktuální situace. Jedinou výjimku tvoří Grimlock, který pro transformaci musí nejprve nashromáždit dostatek energie ničením nepřátel.

Transformers: Fall of Cybertron

Na některých místech bude pětice Autobotů moci vytvořit speciální formaci, takzvaný Bruticus a vyvolat tak obzvlášť silný útok. V případě hraní za Optima Prima se můžete těšit na ovládání obřího robota jménem Metroplex. Ale i další transformeři mají speciální schopnosti, které je činí jedinečnými. Například Cliffjumper může aktivovat svou neviditelnost a dostat se tak neviděn do nepřátelského týla.

Transformers: Fall of Cybertron

Prezentace napověděla, že v akční složce hra neztratila nic ze svých kvalit, naopak leccos vyladila. Zejména nepřátelé se už nechovají tak hloupě a postupují vůči hráči s větším rozmyslem.

Po dohrání příběhové kampaně by ale zábava s Transformers: Fall of Cybertron zdaleka skončit neměla. Kampaň si totiž budete moci projít ještě kooperativním způsobem, tedy ve spolupráci s dalšími hráči on-line. A pak už vám nebude nic bránit v tom, abyste se vrhli do on-line arén a změřili síly s ostatními, hráči ovládanými transformery.

Autor:


Témata: Robot


Nejčtenější

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Další z rubriky

Assassin’s Creed: Origins
Královna Kleopatra a zrození asasínů. Velký speciál o Assassin’s Creed: Origins

Že letošní Assassin’s Creed bude zasazen do starověkého Egypta, nebylo žádným tajemstvím. Oficiální oznámení uskutečněné v rámci herního svátku E3 však...  celý článek

Destiny 2
Beta sci-fi Destiny 2 nabízí epickou filmovou podívanou. První dojmy

V právě probíhající betě k chystané sci-fi střílečce Destiny 2 si hráči mohou vyzkoušet příběhovou kampaň, kooperativní misi, nebo bojování v arénách. Hra...  celý článek

Nedd for Speed: Payback
Přesně jako Rychle a zběsile. První dojmy z Need for Speed: Payback

Vyzkoušeli jsme nový díl oblíbené závodní série a jsme více než spokojeni. Payback je perfektní arkáda s důrazem na příběhovou složku.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.