Pokud jste hráli originalitou přetékající titul Flower, který si získal po světě vysoká hodnocení a uznání recenzentů, zaručeně jste si všimli toho, jak vítr, který ovládáte pohybem gamepadu, ohýbá a rozpohybovává tisíce stébel trávy.
Programátoři z ThatGameCompany nyní uvedli, že se zde pohybuje simultánně na 200 tisíc stébel, která reagují na pohyb větru. Šéf společnost Kellee Santiago a její spoluzakladatel, uvedl, že takové efekty není možné vytvořit na žádném jiném systému, než právě na PlayStation 3, kde se o výpočty stará procesor Cell.
VIDEO
"Když jsme hru předváděli, přišel za mnou kamarád a ptal se mě, jakým chytrým trikem se nám podařilo dosáhnout dojmu, že se tu opravdu veškerá tráva pohybuje. Byl v šoku, když jsem mu vysvětlil, že nejde o trik, ale o skutečně se pohybující stébla," vypráví Santiago. Podle jeho slov tuto možnost vývojáři zvládli pouze díky výpočetnímu výkonu jednotek SPU v procesoru Cell. No, snad Santiago nepřehání jen kvůli věrnosti firmě, pro kterou byla hra vyvinuta.
Zdroj: gamezine