Diskuze

Vývojáři prozradili některé triky, které používají k oblbnutí hráčů

Abyste se u her co nejvíce bavili, používají vývojáři spoustu triků, kterými nenápadně mění pravidla. Ve čtení pokračujte jen na vlastní nebezpečí, některé informace se vám totiž určitě nebudou líbit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A ja veril tomu, ze jsem se s pribyvajicimi lety vyklidnil, kdyz dnes nerozflakam tolik ovladacu, klavesnic a mysi jako pred 10 lety...

1 0
možnosti
Foto

J42a41n 88M71a35c25k

14. 10. 2017 17:02

Street fightera hraju takovych 25 let a nikdy mi to takhle neprislo... To same u rychleho namackavani treba v God of War 1-3, to neni jako Uncharted - nestihnes zmacknout, umres. To same v Heavy Rain.

0 0
možnosti

Já nejvíc nenávidím když AI podvádí. Třeba v CIV4 to je naprostý standard, docela do kazí hru když pro ostatní civilizace platí jiné zákonistosti než pro vás. Na to jak promakané mechanismy to má, tak chování AI včetně doplimacie to hodně kazí...

0 0
možnosti

M10a78r84e42k 33T97e19t16u87r

14. 10. 2017 7:00

Jak by jste chtěl vytvořit vyšší obtížnost, než bonusy pro AI?

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

A89l77e37š 60A23d78a94m

11. 10. 2017 20:25

Tím hlavním trikem jsou různé lootboxy apod., na které se dnes už bez obalu nasazuje placení reálnými penězmi. Hráč chudák získá mizivé množství lootboxů, ze kterých mu toho moc nepadne, jen někdy a někomu a hráči pak jen dokola losují loot a slepě doufají. Je to jako házet peníze do automatu. Pořád doufáte, že tentokrát to vyjde a když tentokrát tu minci nevhodite, právě to bude to kolo, kdy vám to mělo padnout. Podobně například boxy a klíče k nim. Jedno padá hodně, druhé skoro vůbec.

0 0
možnosti
Foto

F76i85l26i13p 18J42a79r64a47b

11. 10. 2017 18:13

Njn, to jsou prostě ty moderní hry. U starých pecek jako Prehistorik nebo Titus the Fox jste se museli díky neustálému umírání prostě naučit, jak levely procházet (takřka) bezchybně, jinak nebyla šance hru dosmažit.

2 0
možnosti

Hellblade není od Team Ninja, ale od Ninja Theory;-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Vybavuje se mi nascriptovaná scéna v prvním Bioshocku, kdy trosky letadla prorazí prosklenou spojovací chodbu a hráč je před přívalem vody nucen utíkat do bezpečí za padací dveře, aby se neutopil. Jenž když nepodlehne panice a zastaví se tak po chvilce zjistí, že se nic nestane, protože přitékající voda zase někam záhadně mizí :-)

6 0
možnosti

A38l98e34š 83A95d81a56m

11. 10. 2017 20:29

Jo, tak v singlu je tohle běžné. Ve skyrimu taky třeba na začátku, ale bylo to porůznu ve hře, pokud jste se postavili na určité místo, drak kolem jen dokola létal a npc čekaly, co bude dál. Tohle se dělo víceméně jen u scriptovanych pribehovych událostí, ale i tak zo bylo vtipné. V CoD to samé. Nekonečný proud nepřátel, dokud jste nestoupli na to správné místo.

2 0
možnosti

To jsou sokujici odhaleni ! Ted uz si fakt nikdy nic neuziju. Nebo radeji prestanu s hranim uplne. 8-o

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 1

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...