Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrce Heavy Rain nás chce šokovat v grafice. Má prý novou technologii

  18:42aktualizováno  18:42
David Cage, šéf týmu Quantic Dream, který stvořil psychologický thriller Heavy Rain, vystoupí na akci Game Developers Conferece v březnu. Má přichystanou šedesátiminutovou demonstraci zcela nové technologie, kterou využije v nové chystané hře

Půjde o demo, jež má předvést, jak technologie v reálném čase mohou vytvářet dokonalé emoce virtuálních herců.

Tak by se mohl tvůrcům příběhů ve hrách dát širší prostor pro dojem, kterého má hra dosáhnout. Cage již jednou překvapil, a to na herní show E3 v roce 2006, kdy předvedl technologii virtuálních herců, jež byla následně využita v Heavy Rain.

Zdroj: develop.online

Autor:




Nejčtenější

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Další z rubriky

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Star Wars 1313
Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude podílet trojice vývojářských studií...  celý článek

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

Advantage Consulting, s.r.o.
PRODUKTOVÝ SPECIALISTA – ELEKTRO

Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Zlínský kraj, Moravskoslezský kraj
nabízený plat: 40 000 - 60 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.