"Heavy Rain je pro mě vyvrcholením a zároveň zakončením cyklu naší tvorby her, který začal již před dvanácti lety a nabídl tituly Omicron: Nomad Soul a Fahrenheit," uvedl David Cage z vývojářského týmu Quantic Dream. Nyní chce vyprávět příběhy v online světě.
"Dokázali jsme, že vše co jsme poslední dva roky o hře říkali, byla pravda, rozehnali jsme obavy, že titul bude jen interaktivní film typu Dragon´s Lair. Největší kritici změnili názor, jakmile si hru vyzkoušeli," řekl Cage webu Games Industry.
Právě tento fakt zajistil týmu kredit, takže jeho další výlet "jinam" nebude nikdo zpochybňovat. A jestliže Cage tedy bere Heavy Rain jako uzavřenou kapitolu, kam se chce vydat nyní?
"Chci vyprávě příběh, jaký ještě vyprávěný nebyl, jde mi o více interaktivity a více důsledků z rozhodnutí. Hra nebude offline titul jako Heavy Rain, chceme do online světa."
Cage upozornil, že nehodlá dělat online hru typu World of Warcraft. "Chceme přinést stejně radikální změny do multiplayeru, jako Heavy Rain dala singleplayeru." Tak na to jsme zvědavi.
Zdroj: gi