Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Týden na BW Family #83

  10:00aktualizováno  10:39
Shrnutí novinek z našich fanstránek za poslední týden: 10 nových motorek do GTA: San Andreas, návody a questy o Oblivionu, patch pro FEAR, obrázky z C&C3, Music Importer pro NFS: Most Wanted ... a další neméně zajímavé informace.
GTA: San Andreas [http://bonusweb.idnes.cz]
Jedna z našich nejnavštěvovanějších fanstránek se opět rozjíždí naplno - ano, jedná se o GTA: San Andreas. Ta v poslední době aktualizuje, jak se dá, přináší denní zpravodajství, zajímavé články (např. o multiplayeru GTA Rumble a návod na zprovoznění), ale především desítky nových downloadů, ať už jsou to modifikace, modely aut, motorek a lodí, nebo trainery. Doporučujeme!

 

TIP: Využijte rychlejší orientaci v našem shrnutí - klikněte na hru, která vás zajímá.


GTA: San Andreas


Need for Speed


TES IV: Oblivion

Grand Theft Auto: San Andreas [http://bonusweb.idnes.cz]
ÚTerý, 25.4.2006 - Špeciálna várka downloadov #13 - Motorky
Pár noviniek pod touto môžu niekomu pripadať tak, že modely motoriek do San Andreas už nikto nevytvára. Nie, nebojte sa, nezabudli sme v žiadnom prípade ani na motocykle. Vybrali sme tie najznámejšie a najlepšie hodnotené kúsky. Môžete sa tešiť na policajné, závodné, ale aj rýdzo crossové alebo retro motocykle, ktoré majú už niečo za sebou. A to v nasledovom poradí:
BMW R1150RT Cop
Copbike Yamaha
Ducati 1000 DS
Freeway Chopper
Harley-Davidsons Sholvehead Chopper
Honda Dream 50
Kawasaki GPZ900R Ninja Tuned
Kawasaki Z400FX Street Drag
Kawasaki Z400FX Zoku
Suzuki GSXR



http://www.nfsplanet.cz]
Úterý, 25.4.2006 - Music Importer
Music Importer je dokončen již z 90 %. Nyní probíhají poslední úpravy, těšit se na něho můžeme už v následujících dnech. Více o Music Importeru najdete zde.


 

Pondělí, 24.4.2006 - Mapa, patch, questy
Seznam přeložených questů svázaných s nějakým městem se nám utěšeně rozrůstá a vy máte dneska možnost si přečíst questy z měst Cheydinhal, Kvatch a Leyawiinu.
  • Pro všechny uživatele se slabší počítačovou sestavu svitla nová naděje na to aby mohli Oblivion hrát i na svém počítači. Machři z www.oldblivion.com připravili patch ve kterém hru přesvědčí, že nepotřebuje pixel ani vertex shadery ve verzi 2.0, že postačí 1.1. Ke stažení je samožrejmě i zde na našich stránkách.
  • Odkaz na interaktivní mapu Cyrodiilu
  • Dneškem vstupuji do dalšího čtvrtstoletí ... můžete oslavovat holoto jedna :) mám Vás rád.
  • Středa, 26.4.2006 - Info o češtině, recenze, sekce, články, návod, questy
    Čeština, čeština, čeština ... večné to téma. Jako exaprílový vtip (nakolik je dobrý nechám čistě na vás) po českém internetu koluje "kompletní překlad" Oblivionu. Prosím Vás ... zkuste se zamyslet nad tím jak by bylo možné takhle rychle přeložit 6MB textu. Je to prostě fake (resp. všechen text prohnanej skrz překladač, více infa zde) a prosím už mi nepište jak je možný, že tady není o tom info. Naopak Vám přináším další informace o skutečném překladu ... nechám mluvit přímo jednoho z překladatelskýho teamu:

    Ahoj,
    hlásím se s dalšími novinkami z překladu. Počáteční tempo nám zatím vydrželo, takže jsme na nějakých 37% přeložených textů hry. Nutno ovšem dodat, že jde o hrubý, nezkorekturovaný text, takže i po celkovém přeložení počítám jeden až dva měsíce na korektury a betatest. Dobrá zpráva je, že se mi povedlo vyexportovat, a hlavně znovu naimportovat, textury do hry, takže se hráči mohou těšit i na překreslené (thanks to Lucifer) vývěsní štíty cechů, hostinců a jiných stavení (přikládám pár obrázků). Jistě to zlepší celkový dojem ze hry. Dále uvažujeme o dvou verzích češtiny, a to s přeloženými vlastními názvy a se zachováním originálních, záleží ještě na tom, jaký bude na tento nápad ohlas samotných hráčů. Samozřejmě bude i verze s a bez překreslených textur. Do tabulky postupu překladu jsem již přidal i knihy, protože na nich pár členů překladatelského týmu začalo pracovat, aby se nemuselo čekat na texty důležité pro hru – dopisy, deníky a různé poznámky. To jsou asi všechny novinky, takže teď se nejspíš na nějakou dobu odmlčím a budeme už jen a jen překládat..:-)
    IN

  • Přidal jsem čtenářskou Recenzi od Mirka, stejně tak jako velmi pěknou básničku Šedý Princ
  • Vznikly nové sekce o Rostlinách a Koňských salámech :)
  • Doplnil jsem články o Alchymii o podrobný návod, o Zbraních, kde jsem přidal tabulky s obrázky všech zbraní a článek o Komunikaci jsem doplnil o návod na přemlouvání osob v Oblivionu
  • Radim poslal docela zajímavý Návod na to jak hrát mága co nejefektivněji
  • Přidal jsem návod pro všechny questy ve městě Bruma
  • Pro všechny, kterým se líbil můj narozeninový song, zde mám originál :)
  • F.E.A.R.:
    - Vyšla nová verze patche. Hlavní změnou, kterou se v tomto patchi dočkáte ocení spíše mod developeři, protože po jeho instalaci budete moci přidávat přímo do kódu hry váš obsah tak, aby byl s originální hrou F.E.A.R. kompatibilní a optimalizovaný. Neznámená to ovšem více cheaterů a heckerů, ale spíše novou vlnu modů, přídavků ke hře a dalších vylepšení. Nový patch o velikosti 22,4 MB můžete stahovat v sekci Patche.

    WarCraft:
    - Určitě znáte prográmky, které hráčům umožňují hrát multiplayer aniž by se museli připojovat na oficiální servery (např. Battle.net). Jsou to LANcraft, který umožňuje hrát Warcraft po LAN síti nebo velmi rozšířené Hamachi. Program, který Vám chci představit je docela podobný, až na to, že má navíc několik velmi důležitých vlastností. Celý článek o tomto programu si můžete předčíst na webu progamers.cz ZDE.

    Command & Conquer:
    - Na oficiálním fóru se objevilo několik konceptů, které pochází z německého herního magazínu PC Games.
    - Na fórech PCNC se objevilo oskenované preview C&C 3 Tiberium Wars z holandského časopisu PC Gameplay a překlad článku do angličtiny. Jeden obrázek z preview (Iontové dělo) prokazuje, že na dvoustranném plakátu, který byl součástí balení kompilace The First Decade, skutečně byly koncepty nové C&C hry.

    Rome Total War:
    - Drroman na Bonuswebu zveřejnil beta verzi českého překladu Barbarian Invasion. Soubor velký 616 kb si můžete stáhnout tady, stačí ho rozbalit do adresáře data\text (ačkoli ve finální verzi se počítá i s instalátorem).

    Další aktualizované fanstránky:
    - Vault Šílené brahmíny
    - Grand Prix 4 Fanclub

    Autor:


    Témata: Grand Theft Auto, Interaktivní, Need for Speed, překladač, Vtip, Warcraft


    Nejčtenější

    Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

    Mashinky

    V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

    RECENZE: První placený přídavek pro český Kingdom Come je rozpačitý

    Kingdom Come: Deliverance: From Ashes DLC

    Placený přídavek From the Ashes nepřináší nic z toho, proč Kingdom Come tak milujeme. Možnost spravovat vlastní vesnici...



    RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

    Lust for Darkness

    Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

    Neonacisté verbují děti pomocí Fortnite a Minecraftu

    Parodie na Minecraft nazvaná Mein Kraft (Ilustrační obrázek)

    Řada populárních online her oblíbených především u mladých hráčů je ideálním prostředím pro náboráře extrémistů.

    Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

    Zaklínač 3: Divoký hon

    Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...

    Další z rubriky

    RECENZE: Rozšíření Warframe nazvané Sacrifice dál buduje silný příběh

    Warframe: The Sacrifice

    Zhruba jednou za dva roky přibude do Warframe výpravná příběhová mise. Většinou ukrývá nezapomenutelný emotivní moment...

    Konami zatrhlo výrobu portu hororu P.T., jeho autora však odměnilo

    P.T.

    Právníci firmy Konami zakázali distribuci už téměř hotového remaku hororové hry P.T. Jeho tvůrce však nemusí smutnit,...

    KOMENTÁŘ: Umělá inteligence ve hrách. Patří jí budoucnost?

    Shodan

    O pokroku v herním průmyslu jsme si zvykli uvažovat s ohledem na celkovou úroveň grafiky, množství detailů a velikost...



    Najdete na iDNES.cz