Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Týden na PH - česká Řež a výsledky BW Game Competition

  12:00aktualizováno  10:12
Tento týden jsme vám přinesli celkem 21 plných her. Jsou mezi nimi také vítězové naší soutěže BW Game Competition. Zaslouženému zájmu se těšila i česká 3D akce roku Řež, kterou si první tři týdny můžete stáhnout jen z našich stránek.

Tento týden jsme na Plných hrách vyhlásili vítěze soutěže BonusWeb Game Competition ve tvorbě amatérské freewarové hry s tématem BonusWebu. Do soutěže se přihlásilo 16 soutěžních projektů. Tento týden jsme přinesli hry z obou konců výsledkové listiny, zbývající hry ze soutěže vyjdou během příštího týdne. Vašemu oku by neměl ujít vítěz - logická hra s autobusy Dispečer. Mimo soutěžní hry jsme vám samozřejmě představili i další freewarovky, z nichž největší pozornost zaslouženě patřila české 3D akci Řež od Albisoftu, kterou jsme vám přinesli v plné verzi. První tři týdny bude exkluzivně ke stažení pouze z našich stránek. Fanoušci adventur si jistě nenechají uniknout třetí pokračování Bena Jordana, který tentokrát vyšetřuje záhadu čarodějnic ze Smailholmu. Yety patří také do oblasti záhad, ve hře Yeti Sports Snowboard Freeride je však neškodným snowboarďákem. Posledním tipem pro vás je graficky povedená mlátička Nam. V magazínu jsme se koukli na zoubek pokračování české budovatelské strategie Starosta 2, uniknout vám nesmí článek Fenomén: Playboy a jeho následovníci, který nabízí obsáhlý přehled legendární série (nebo spíš směsky) textovek s erotickým námětem.

Cathys Holidays - parádní skákačka
Cathy's Holidays bylo neočekávané, ale o to příjemnější překvapení mezi účastníky soutěže BonusWeb Game Competition. Hra totiž přišla do redakce v opravdu luxusním balení – CD s předním i zadním potiskem, vytištěnou verzí manuálu, jenž byl zároveň přiložen i v elektronické verzi a podrobně popisoval vše potřebné k instalaci, hraní a strategii Cathy's Holidays – a bezproblémová, rozsáhlá flashová skákačka samotná. Příběh dívky Cathy je rozdělen do třiceti úrovní, jejichž cíl je vždy tentýž – proskákat se skrz dlouhou zboku viděnou plochu až na samotný konec a nespadnout do žádné jedovaté díry, ani se nenechat chytit nepřáteli. Autoři projevili značnou invenci v oblasti vymýšlení děje, a tak lze říci, že jen málokteré děvče má tak zábavné, dobrodružné a napínavé prázdniny jako právě Cathy.

Franta Potrubář - návrat Pipemanie
Franta Potrubář – už jen název tohoto logického rychlíku, jenž se taktéž účastnil prvního ročníku soutěže BonusWeb Game Competition, vypovídá o tom, že po příběhové stránce nebude tahle hra brána úplně vážně. Jejím autorem je programátor The DOBROVOD, jenž krom zakládání si na velkých písmenech v přezdívce proslul zatím spíše menšími, ale vždy originálními a hratelnými tituly jako Falling Shit (kde hráč v roli toaletáře uhýbal padajícím exkrementům) či Červové X. Franta Potrubář je pěknou variací na klasickou tématiku Pipemania – hra, kde je třeba pomocí různě tvarovaných trubek vést vodu. Konkrétně se vše odehrává na ploše rozdělené do čtvercových políček, kde se čas od času najde ventil. Po uplynutí určitého časového limitu začne z daného místa na okraji téci voda – a je na hráči, aby ji provedl všemi ventily, jež se v úrovni nacházejí, aniž by někde vytekla mimo kovové roury.

Ben Jordan 3 – případ čarodějnic ze Smailholmu
Ben Jordan, vyšetřovatel v oblasti paranormálních jevů, se chystá vyrazit za novým případem. A to by bylo, aby mu hráči point'n'click adventur vyrobených pomocí programu Adventure Game Studio nepomohli vyřešit jej co nejlépe. Ano, oslavné fanfáry jsou na místě. MonkeyGames Entertainment, potažmo Francisco Gonzalez, dokončili již třetí díl seriálové adventurní ságy Ben Jordan, Paranormal Investigator, jenž nese název The Sorceress of Smailholm a vypráví o případu strašlivé, brutální vraždy a čarodějného kultu, o jehož existenci se tradují nejrůznější zvěsti už více než sto let. Podobně jako v předchozích titulech In the Search of the Skunk-Ape a The Lost Galleon of the Salton Sea (kde se Ben vypravil za podivnou vraždící opicí do národního Ben Jordan 3 parku a ztraceným mužem, jenž se vydal hledat potopenou španělskou galeonu s pokladem) i tentokrát se jedná o one-man show hlavního hrdiny, který se snaží proniknout do záhady, jež si svou složitostí nezadá s Akty X.

Operation Genocide – zachraň se kdo můžeš!
Střílečky už dnes můžeme rozdělit do několika kategorií. Záchrany, pomsty (Max Payne), vysvobozování (Red Faction, Serious Sam 2) a další méně početné skupinky. Konkrétně dnes to bude o vysvobození. V Operation Genocide vám netradičně dělají společnost mimozemšťané a sem tam i pěkně ohavné zrůdy. Na strastiplné a dlouhé cestě vás bude doprovázet průsvitný ufoun, který chce společně s vámi odletět domů pomocí svého plavidla, jež se nachází neznámo kde. Naštěstí ten maník nepřekáží, nýbrž pomáhá při likvidaci všeho, co se na vás podívá (respektive vrhne). Nejlepší ale je, že váš komplic umí zabíjet i přes zeď, což je sice výhoda, avšak na druhou stranu hrubá chyba, na které budete narážet takřka nepřetržitě. Prostředí je něco přes 10 (což je celkem vysoké číslo), ale jsou krátká a nemastná neslaná, takže nic, co by mělo Genocide posouvat k výtečným střílečkám.

Magic Friendliness - magická bojovka
Magic Friendliness je titul, jenž dorazil na adresu redakce ze všech šestnácti účastníků jako úplně první. Ovšem obvinit autory z týmu Evil Studio z toho, že by jeho vývoj nějak uspěchali či zanedbali, by věru nebylo na místě. Jedná se totiž o vcelku vydařeného zástupce žánru bojovek, tak trochu ve stylu Mortal Kombatu mixovaného s Typing of the Dead. Staví se proti sobě dva lidští hráči – a tady lze spatřovat v zásadě jedinou, ale výraznou nevýhodu. Magic Friendliness je totiž skutečně multiplayer only, a to jen na jednom počítači, u jedné klávesnice, takže osamělí gamesníci si tentokrát ani neškrtnou. Na výběr je ze čtyř různých kouzelníků podle elementů, každý z nich má svou zásobu osmi útočných i obranných kousků. Cílem pochopitelně není nic jiného, než pokořit protivníka a dovést jeho ukazatel zdraví na nulovou hodnotu.

Bonus a Web - roztomilá adventurka
Bonus a Web Bonus a Web, tak zní název dalšího příspěvku do soutěže BonusWeb Game Competition, který vytvořil autorský tým Kocka Software. Pokus o vítězství to byl značně vlažný, v kontextu ostatních soutěžních příspěvků si ale tenhle zástupce žánru grafických point'n'click adventure nevedl zase až tak špatně. Autor zvolil (možná poněkud nešikovně, ale to záleží na posouzení každého zvlášť) přístup vlastní tvorby a engine pro svůj titul vytvořil vlastnoručně za pomoci Visual Basicu, místo aby využil některého zavedeného a na tvorbu adventur specializovaného programu jako Adventure Game Studio, či silného enginu Wintermute nebo AGAST. I tak se mu ale podařilo implementovat klasické prvky hratelnosti daného žánru, takže hráč ve first person pohledu prochází lokacemi, sbírá, prozkoumává a používá předměty – a tu a tam také prohodí nějaké to slovo s okolními postavami. 

Yeti Sports Snowboard Freeride - sněžný muž je zpět
Série Yeti Sports již pomaličku dosahuje zábavnosti a oblíbenosti Moorhuhn, což je velice slušný úspěch. Sice ještě v mnoha ohledech v porovnání s německou precizností a zábavností pokulhává, nicméně svou velice početnou základnu nadšených hráčů, jež s netrpělivostí očekávají další díl, rozhodně tato chytlavá flashovka má. Když má tedy nějaká freewarovka úspěch, proč se alespoň nepokusit vytřískat z jejího námětu pár šustivých dolárků, jako to již po nějakou dobu činí německá Phenomedia AG? Chris Hilgert, otec celé série, se však nerozhodl k zpoplatnění jeho následujících dílek, nýbrž se pokusil o zhotovení vlastního komerčního titulu, který však komukoliv, kdo má přístup k volně šiřitelé sérii, ani v nejmenším nic nového nenabídne, pouze za hru zaplatíte cenu pohybující se okolo 10eur.

Velká cena BonusWebu - vyhrajete?
Velká cena BonusWebu je pochopitelně, jak již název naznačuje, jedním z příspěvků do soutěže BonusWeb Game Competition, jež se rozhodly pro úspěch vydat cestou závodního titulu. Autor Jan Kaleta, jehož jméno jistě nebude neznámé všem, kdo se trochu zajímají o českou scénu amatérských vývojářů, kteří využívají programu Game Maker, přiřazením našeho serveru na místo pořadatele a sponzora velkého motoristického poháru chytře vyřešil problém tematické spjatosti a Velká cena BonusWebu je díky tomu dost možná vůbec nejchytřeji reklamně provedená freewarovka z celého šestnáctičlenného pole účastníků. Zároveň je Velká cena BonusWebu velmi sympatická svou nabídkou i provedením. K mání je trojice různých závodních prostředků, projet se lze na motorce, motokáře a rallye automobilu.

Franta Potrubář MiniGame - běda zlodějům
Franta Potrubář MiniGame je druhým z účastníků soutěže BonusWeb Game Competition, jenž má v kolonce autora napsáno totéž jméno – The DOBROVOD neboli Jan Dobrovodský. Jedná se o titul vzniklý jako vedlejší produkt při vývoji logického rychlíku Franta Potrubář, který je tím skutečným adeptem na dobré umístění, nicméně na to, v jakém kvapíku vznikal, nevypadá a nehraje se vůbec špatně. V zásadě se jedná o hru ne nepodobnou kupříkladu v souvislosti s útěkem Jiřího Kajínka vydaných titulů, kde hráči chytali známého vězně. Tentokrát je hrací plocha složena ze sloupců, na nichž jsou naskládány drahocenné trubky, které instalatérovi Frantovi v jeho velkém dobrodružství prokázaly nesčetněkrát dobrou službu. Na vršku jednotlivých sloupců se náhodně objevují zloději, kteří se snaží ukrást vždy trubku, která je v daném sloupci nejvýše. Pokud je hráč včas eliminuje kliknutím, zmizí a nic se nestane, pokud se mu to nepovede, o jednu trubku přijde a lupiči se budou následně objevovat o pole níž. A samozřejmě přitom platí, že pokud zásuba kovových potrubí v některém ze sloupců doleze až na úplnou nulu, hra neúspěšně končí. Hra přitom počítá, kolika pokusům o krádež hráč úspěšně zabránil, a podle toho jej také na konci bodově ohodnotí. 

 Cheese Mouse - s myšičkou na kraj světa
Cheese Mouse, který mají na svědomí dva mladí čeští amatérští vývojáři David Čápka a Zdeněk Klabačka, je dalším z řady účastníků soutěže BonusWeb Game Competition, jemuž dal vzniknout program Game Maker, nizozemský engine a zároveň utilitka pro jednoduchou tvorbu zejména arkádových titulů. A právě arkáda, dokonce přímo ukázková skákací, zboku viděná, plošinová, je i Cheese Mouse, v níž, jak název napovídá, hlavní roli hraje roztomile nakreslená šedivá myška, jejímž největším životním cílem je dostat se k co největšímu objemu lahodného ementálského sýra. Cheese Mouse je titulem na poměry Game Makeru až překvapivě luxusním. Obsahuje dokonce i obsáhlý tutorial, jenž hráče naučí všem pro průchod hrou potřebným dovednostem, slušný počet úrovní a plynou a variabilní hratelnost samotného hlavního módu.

 

Nam – umělecky pojatá řezanice
Dva obří, dobře vyvinutí, svalnatí a v lebeční dutině patřičně vyprázdnění barbaři stojí na krajích paseky, vyřvávají si hlasivky bojovými pokřiky a demonstrativně máchají nad hlavou těžkými sekyrami. Pak se k sobě až nečekaně rychle rozběhnou, srazí se a v zuřivém rytmu mydlí jeden druhého, až krev a střeva létají všude kolem. Scéna jako vystřižená ze špatného fantasy filmu byla základem úspěchu jednoduché osmibitové bojovky Barbarian – a stejně dobře funguje i u zbrusu nového klonu této klasiky, jenž nese malinko zavádějící název Nam (v roce 1997 vyšla 3D FPS na Build enginu Duke Nukema 3D s tímto názvem, jednalo se o velice pěknou a hratelnou střílečku z Vietnamu), jinak se ale po stránce game designu jako klíště drží svého velkého vzoru. A ostatně: není se čemu divit, neboť Nam je jedním z celkem šestasedmdesáti příspěvků do letošního ročníku soutěže Retro Remakes, kterou vyhlašuje stejnojmenný server sídlící na adrese www.Remakes.org.

Postřeh + Postřeh 1 - slovenská variace na Froggera
Do jednoho článku jsme spojili dva účastníky soutěže BW Game Competition od slovenské autorky Katariny Šupkové. Jedná se o zajímavě pojaté klony klasické skákací arkády Frogger. Přestože byly přihlášeny jako dva na sobě nezávislé soutěžní příspěvky, rozhodli jsme se v recenzi spojit tituly Postřeh a Postřeh 1 od slovenské vývojářky Katariny Šupkové do jednoho článku. Jedná se totiž v podstatě jen o variantu téhož tématu, která by docela dobře mohla fungovat i jako jeden titul s volbou obtížnosti. Neboť vlastně jediné, čím se oba tituly liší, je obtížnost daná vstupním počtem životů, které hráči na projití hrou mají. Postřeh i Postřeh 1 využívají principů ne nepodobných klasickému Froggerovi. To byla klasika už z osmibitových počítačů, kde hráči ovládali žabičku, jež se snažila přeskákat frekventovanou cestu. Samozřejmě nebylo tak docela žádoucí skončit pod koly rychlých aut, a tak se hratelnost smrskávala na adrenalinové proskakování vhodnými mezerami a nadávání, když se zrovna nepodařilo odhadnout vzdálenost a rychlost projíždějícího vozidla.

Dispečer - zapeklitá logická hra s autobusy
Jasný vítěz BonusWeb Game Competition, logická hra Dispečer, nabízí originální princip a výtečné provedení. Ve 25 úrovních jde především o to vyprostit vybraný autobus ze sevření ostatních Karos v nepříliš prostorném depu. Návyková záležitost! Už od prvního okamžiku spuštění je zřejmé, že logická gameska Dispečer, jež vznikla ve spolupráci 3D Games a Sleep Teamu, patří k tomu nejlepšímu, co může soutěž BonusWeb Game Competition nabídnout. Její technické provedení je totiž precizní po všech stránkách. Základní námět je jednoduchý: na malém prostoru autobusového depa udělali nepořádní řidič pořádný bordel při parkování. Dostat vybraný autobus ven tak bývá pořádný problém, zvláště když pohyb s jednotlivými Karosami je možný jen v jednom směru, to jest dopředu/dozadu, ne už ale zatáčením do stran. Tato premisa vystačila autorům k přípravě dvaceti pěti úrovní s rostoucí obtížností: první desítka je spíše mechanické manévrování, jež brzy obvykle dospěje k pozitivnímu výsledku, úrovně zhruba od patnácté výše už ale nabírají grády a na první pohled se zdají jistojistě neřešitelné.

Pakoon 2 - zimní radovánky za volantem
Holdujete kvalitním freewarovým simulátorům, jenže vás již ten stále stejný koncept dohání pomalu, ale jistě, k nepříčetnosti? Co byste řekli vcelku netypickému závodnímu titulu, jehož vozový park obsahuje hned několik velice slušných kousků, s nimiž se však nebudete jako tradičně prohánět po stále stejných okruzích a dýchat na paty počítačem řízeným protivníkům? Že byste něčím podobným tak úplně nepohrdli? Jak je poznat dle stále nižších a nižších teplot, zima se již pomaličku hlásí o slovo. A spolu s ní pochopitelně přijdou také veškeré zimní radovánky jako je lyžování, snowboarding či jen prosté dětské koulovačky. Abyste se však nedivili, po prudkých členitých svazích pokrytých velkou vrstvou sněžné pokrývky se nemusíte prohánět pouze na saních či výše zmíněných lyžích. Stejně intenzivní zábavu vám může poskytnout váš automobil, do něhož usednete, pevně uchopíte volant, nejste-li otužilec zapnete topení, a pustíte se odvážně na plný plyn ze svahu dolů. Ne, to není jen špatný vtípek, nýbrž náplň druhého dílu závodního titulu Pakoon.

RoboWeb - jednotky BonusWebu v akci
RoboWeb je, tak trochu překvapivě, vlastně jedinou čistokrevnou akční hrou pro jednoho, která se přihlásila do soutěže BonusWeb Game Competition. Zato jeho autoři, nepříliš známý tým AWN Software, zvolili plně trojrozměrné provedení a zajímavou tématiku boje proti cenzuře ve světě budoucnosti. Hlavní hrdina je robot určený k bojovým účelům, hrdý kovový služebník lidu s logem BonusWebu vyjímajícím se na ocelové hrudi, jeho soupeři ve městě poskládaném z pravidelně čtvercově uspořádaných ulic pak zelené tanky a helikoptéry, které vystřelují nebezpečné červené cosi, co by se dalo nejlépe popsat asi jako "laserové bobky". Bohužel, příběh je popsán jen letmo a velmi zmateně v readme souboru, a tak hraní spočívá v podstatě jen v nepříliš kontrolovatelném pobíhání po městě a likvidaci desítek až stovek protivníků.

 

Řež – parádní akce od Albisoftu v kompletní verzi
Tým Albisoft definitivně dokončil a dnes ve spolupráci s herním serverem BonusWeb vydává zcela kompletní finální verzi své očekávané FPS Řež. Ta dostála svému názvu a je dynamickou, rychlou řežbou ve skvělém audiovizuálním provedení. Už od prvních nesmělých oznámení a screenshotů z pracovních verzí úrovní se herní časopisy začaly o poslední dílo zkušeného vývojářského týmu Albisoft eminentně zajímat. Není divu, protože tahle divoká řežba bez hranic aspirovala na titul dost možná vůbec nejlepší české freewarovky všech dob. Po řadě prezentačních obrázků, nedávných exkluzivních prvních dojmech z betaverze a kopě tu více tu méně důležitých informací ohledně stavu vývoje se konečně všichni natěšení hráči dočkali: Albisoft ve spolupráci s herním serverem BonusWeb vydává konečnou verzi Řeže, a to v podobě nikterak nezkrácené, nijak reklamně upravované a osekávané (narážka pochopitelně směřuje ke hře Řež Bechere!, jež se účastní letošního ročníku Becherovka Game a patří k horkým favoritům na honorované pozice), zkrátka: Řež taková, jakou ji autoři plánovali a chtěli mít.

Gythol Granditti – zábavné RPG
Magický žánr RPG je mezi hráči od dob nekonečných Ultim, Wizardry či Might & Magic oblíben, vyhledáván – avšak i přesto zřídkakdy vydáván a tvořen. Proč? Nevyplácí se z ekonomického hlediska komerčním firmám a amatérští vývojáři obvykle nemívají ani schopnosti, ani trpělivost dovést jeho vývoj do vítězného konce. Tento stav samozřejmě není ani zdaleka ideální. I proto bylo vytvořeno prostředí RPG Maker, v němž lze hry na hrdiny vyrábět zjednodušeně, a i proto byla implementována řada skriptovacích funkcí do obecných programů jako Game Maker či The Games Factory. Právě ve druhém jmenovaném, nizozemském nástroji, jenž si získává pro svou jednoduchost poslední dobou stále větší oblibu i mezi českými autory, byla vytvořena i hra s poněkud zamotaným názvem Gythol Granditti: The Crypt of Darkness. Gythol Granditti je pravověrným zástupcem svého žánru, jenž ovšem nesází na zkostnatělé stereotypy fantastické ságy ve stylu Pána prstenů a nikdy nekončících sérií Davida Eddingse, ale spíše na odlehčené, dějové pojetí a zábavný systém soubojů.

Punch – miniaturní japonská karate mlátička
Asijská bojová umění mají v sobě pro našince zvláštní kouzlo. Na první pohled křehcí, ale pořádně vytrénovaní bojovníci dovedou jedním precizně provedeným chvatem protivníka totálně odzbrojit, aniž by k tomu potřebovali sečné, bodné, nebo nedej bože dokonce střelné zbraně. Co všechno dokáže vycvičený karatista dokázala už celá řada filmových snímků, televizních seriálů, ale i počítačových her. Za všechny lze jmenovat osmibitové a raně šestnáctibitové klasiky jako Karateka nebo International Karate. Punch se řadí spíše k titulům podobnějším první jmenované Karatece, či ještě spíše mlátičkám typu Renegade nebo Double Dragon z automatů. Zkrátka a dobře – jeden hodně, hodně nabušený hlavní hrdina, zboku viděn úroveň a celá řada krvelačných nepřátel číhajících na sebemenší zaváhání, aby mohli rozdrtit dovednému karatistovi vnitřnosti na mazlavou rudou kašičku.

Pexeso NBA – hrajeme si s osobnostmi
Pexeso. Málokdo se odvažuje odhadovat, jak dávný je jeho původ, ještě méně lidí si pak troufne aproximovat, kolik druhů obrázkových sad už se na kartičkách či kostičkách objevilo. Tradiční zábava na dlouhé zimní večery, kdy se celá rodina schází, aby potrápila paměťové buňky, společenská hra, jež neurazí a dovede spolehlivě zabít volný čas. Je pak už vlastně jedno, zda jsou na obrázcích postavičky z Večerníčku (oblíbené pexeso dětský let autora recenze), drahé automobily, základní anglická slovíčka, odhalené ženy, či třeba reklamní předměty soukromé společnosti Novák a syn z Horní Dolní. Není tedy čemu se divit, že se svými klony a variacemi na známé téma přicházejí v pravidelných intervalech i čeští amatérští vývojáři. A skutečně nabízí přesně to, co její titulek avizuje – hraje se se čtyřiašedesáti kartičkami, na nichž je seřazeno třicet dva největších osobností současnosti a minulosti té nejslavnější basketbalové soutěže na planetě Zemi – americké NBA. Nic víc, ale ani nic méně.

 

DX-boulderdash - diamantový sběrač v akci
Dodnes se hra Boulder Dash dočkala (podobně jako jiné legendy) tolika remaků, že už je asi nikdo nikdy nespočítá. Z těch vytvořených u nás a u našich východních sousedů mě zaujal především slovenský KRT od Mr. Viga a Dr. Boul od Jaroslava Jandy. Dnešní hra je zhruba na stejné kvalitativní úrovni jako dvě zmíněné gamesy z ČR a SR. DX-boulderdash vytvořil Stefan Verheyen a aktuálně existuje ve verzi 0.42. DX Boulder Dash Co zaujme, je obrovské množství levelů, se kterými je tato logická gamesa šířena. Celkem je jich 111 a pokud by vám to nestačilo, tak vězte, že s novými verzemi přibývají i nová kola a tudíž i nové logické problémy. Hlavním úkolem je vždy vysbírat všechny diamanty rozházené po hrací ploše nebo skrývající se v dané mapě a poté vlézt do východových dveří. Ty se vám však zpřístupní právě až po vysbírání oněch diamantů. Někdy je vyřešení levelu jednoduché, prostě vidíte diamanty, tak je seberete. Jindy je to ovšem mnohem záludnější.

Heartache Heartache - skutečně trojrozměrný pong
Všemožných i nemožných, více či méně povedených klonů Pongu je mnoho. Méně již je trojrozměrných pongů, mezi které se řadí i Heartache. Oproti většině ostatních má však jednu zvláštnost. Je totiž, v rámci možností monitoru, opravdu 3D. Ovšem zdaleka není jednoznačné, zda jde o výhodu, či nevýhodu. Nebýt právě té malé odlišnosti v podobě třetího rozměru, patřil by Heartache do skupiny podprůměrných pongů. Takto však hra přináší něco nového a neobvyklého. Předně nutno poznamenat, že abyste si tuto chuťovku užili, potřebujete modročervené brýle. Pokud nejste jedním z několika šťastlivců, kteří je již vlastní, nebo nevíte, kde je sehnat, nezoufejte. Stačí vzít obroučky z brýlí, nebo nesluneční brýle, a nalepit na ně kousky modré a červené fólie například z desek na papíry. A pak vzhůru do světa 3D.

Autor:



Nejčtenější

Autoři hry se omluvili za příliš detailně vymodelované pohlaví

Detail ženského pohlaví ve hře Playerunknown's Battlegrounds

Hráči Playerunknown’s Battlegrounds si v nové aktualizaci mohli kromě nové mapy vychutnat i neobvyklou míru detailů na...

Stahujte Assassin´s Creed 4: Black Flag pro PC, hra je dočasně zdarma

Assassin's Creed 4: Black Flag

PC verze čtyři roky staré pirátské akce Assassin´s Creed 4: Black Flag je nyní dočasně zdarma ke stažení.



Obtížnost ve hrách: jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát?

Doom

Jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát? Napište nám, jak vnímáte obtížnost v dnešních hrách.

Zvolte hru roku 2017 na PC

Hra roku 2017 na PC

V čtenářské anketě Hra roku 2017 na Bonuswebu pokračujeme hlasováním v kategorii her na PC.

Takhle vypadá pařanský ráj. Podívejte se na největší sbírku her na světě

Joel Hopkins alias LastGamer vlastní největší sbírku her na světě

Australan Joel Hopkins je zapsaný v Guinessově knize rekordů jako majitel největší sbírky počítačových her na světě....



Další z rubriky

Obtížnost ve hrách: jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát?

Doom

Jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát? Napište nám, jak vnímáte obtížnost v dnešních hrách.

OBRAZEM: Země už není naše. Nádherná ledová apokalypsa ve Frozen Wilds

Horizon Zero Dawn: Frozen Wilds (Photo Mode)

Horizon Zero Dawn: Frozen Wilds se pyšní nejen povedeným obsahem, ale také poměrně propracovaným Photo Modem. Nádherná...

Femur, nani, sassafras. Jaká netradiční slovíčka umíte díky hrám?

Shannara

Jaká netradiční slovíčka jste se naučili díky hrám? Napište nám do diskuze pod článkem.



Najdete na iDNES.cz