Může různé řešení jedné mise přímo ovlivnit události v další anebo hra běží po přímé čáře?
Zaměřili jsme se na nelineární propracování úkolů a již v první misi uvidíte, že jsme od přímočarosti velmi daleko. Misi můžete dokončit plížením, nalezením tajného průchodu, použitím nového vynálezu, prostřílením se skrz... v celém Nightfire mají hráči možnost vymyslet způsob, jakým úkol dokončí. Ale aby získali co nejvyšší skóre, musí se naučit využívat všech Bondových vlastností.
V jednom levelu musí James Bond vyběhnout na střechu budovy Tokyo Highrise, aniž by byl v průběhu mise odhalen. Speciální tužka vystřelující šipky mu může pomoci v neutralizování stráží, ale munice je omezená. Navíc jsou haly a schody chráněné laserovými paprsky viditelnými jen přes filtr infračervených brýlí. Bond se jim musí vyhýbat, krást přístupové karty spícím strážím a obcházet další bezpečnostní zařízení. Hráč preferující přímou akci bude mít mnohem víc problémů než metodický a přemýšlivý jedinec.
-Michael Condrey, Electronic Arts