Týden s bondovkou Nightfire: odpověď 004

Týden s Jamesem Bondem a Nightfire: odpověď 004
Týdenní rozhovor s návrhářem hry James Bond 007: Nightfire, s Michaelem Condreym z Electronic Arts pomáhá odhalit detaily hry a znovu shrnout její přednosti. Pan Condrey odpovídá celý týden prostřednictvím krátkých zpráv a je připraven i na dotazy čtenářů. Otázky zasílejte na Otázky zasílejte na redakční adresu.

Dnešní návrháři se v síťové hře pokaždé snaží přinést něco nového, například jen bonusový herní mód. Plánujete s Nightfire prolomit bariéry normálního multiplayeru?

"Vývojářské studio Gearbox má bohaté zkušenosti se síťovými hrami (modifikace HalfLife, CounterStrike: Condition Zero –pozn. red.) jak v LAN prostředí tak na internetu. Široký výběr multiplayerových stylů a map zahrnuje nové lokace, ale také ty staré filmové, jako je Goldfingerova pevnost Fort Knox, Zukovskyho kaviárová faktorie a vesmírná stanice z Moonrakera nebo japonské sídlo Mayhewa (znalci filmů si jistě vzpomenou –pozn. red.). Gearbox zúročuje své znalosti v propracovaných modech deathmatche, teamového deathmatche a Capture the Flag a navíc přidává dva mody, které se soustřeďují na života agenta 00. K tomu připočítejte všechny vynálezy vyjmenované boti jsou natolik inteligentní, aby nabídli perfektní bondovský zážitek."
-Michael Condrey, Electronic Arts
Předchozí odpovědi:001, 003


Témata: Electronic Arts