Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ubisoft i nadále plánuje vyvíjet příběhové tituly pro jednoho hráče

  12:31aktualizováno  12:31

Síťové akce Rainbow Six Siege a For Honor jsou ukázkou nové strategie vydavatelství Ubisoft. Cílem je vytvářet tituly, které firma i nadále rozvíjí a udržuje tím aktivní hráčskou základnu.

Přesto však firma se sólo hrami jako Assassin’s Creed nekončí. Prohlásila to viceprezidentka Ubisoftu Anne Blondelová.

„Řekla bych, že budeme vytvářet oboje. Chceme mít něco pro každý typ hráče. A to, že jste fanoušek síťových her, neznamená, že občas nemáte náladu na příběhové tituly,“ řekla Blondelová podle serveru PC Games N.

Assassin's Creed 3

Ačkoliv chce Ubisoft vytvářet více her „jako služby“ s příběhovými sériemi se stále počítá.

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...



Najdete na iDNES.cz