Herní bazary jsou trnem v oku vydavatelským společnostem. "Kupodivu" těm největším. Po Electronic Arts se do boje s použitými hrami a bazary hodlá vrhnout také Ubisoft.
Poté, co popudil některé hráče svojí protipirátskou ochranou, nutící PC hráče být neustále online, jde na věc od lesa. Od příštího roku bude nabízet dodatečný obsah pro ty hráče, kteří si koupí jeho hru novou.
"Většina her, které vydáme příští rok, bude mít stahovatelný obsah od počátku. Ti, kdo si koupí použitou hru, ho budou muset zaplatit," říká finanční ředitel Alain Martinez. Ubisoft inspirovala taktika EA, kde za zpřístupnění některých funkcí u použitých her musí hráč zaplatit 10 dolarů. Ubisoft očekává, že jeho taktika přinese maximální spokojenost jak prodejcům, tak spotřebitelům. Tak co vy na to spotřebitelé?
Zdroj: vgchartz