Futuristická střílečka ShootMania Storm

Futuristická střílečka ShootMania Storm

Ubisoft nabídne střílečku pro profesionální hráče a soutěživé hraní

  • 0
Vydavatelství Ubisoft chce elektronické sporty rozšířit o střílečku ze staré školy. Titul se jmenuje ShootMania Storm a kromě frenetické herní náplně má uživatelům nabídnout i jednoduchý editor. Ten poslouží pro vytváření vlastních map a modifikací.

Právě to napomohlo k úspěchu závodní sérii Trackmania, která pochází z dílny stejných vývojářů, francouzského studia Nadeo. Hráči totiž pro titul Trackmania vytvořili tisíce tratí, které citelně prodlužují životnost hry.

ShootMania svým pojetím připomíná klasické akce jako Quake či Unreal. Je svižná, nesnaží se o realistické pojetí a působí spíše jako futuristický sport.

K vidění zatím byly dvě zbraně. Jednou je speciální paprsek (railgun), kterým lze okamžitě zasáhnout nepřítele; druhou pak pomaleji letící projektil s dynamikou podobnou raketometu. Finální hra k tomu má nabízet pět herních módů.

Ukázka představila tradiční boj o vlajku a variaci na týmové vyvražďování. V tom se utká celkem šest hráčů rozdělených do dvou týmů. Za jeden tým se na bitevním poli vždy objeví trojice hráčů s "raketometem", které čelí osamocený hráč s railgunem.

Po vydání hry však lze očekávat řadu komunitních úprav a rozšíření. Základní mechaniky hry jsou tak záměrně jednoduché. Právě to ostatně může pro titul představovat problém. Ač řada hráčů vyčítá titulům jako Quake či Unreal bezduchou akci, jejich dynamika je daleko komplikovanější než se na první pohled zdá.

ShootMania ale skutečně působí jako jednoduchá, čistá a přímočará akce. Tituly populární pro elektronické sporty totiž dokážou řadu hráčů v židli přikovat na dlouhé hodiny. Hra ostatně vyjde letos a my se rádi necháme vyvést z omylu.