Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Příští hra Assassin's Creed nebude tolik spoléhat na příběh

  19:26aktualizováno  19:26
Vydavatelství Ubisoft chce hry vytvářet odlišným způsobem. Měly by proto méně využívat předem připraveného příběhu a více těžit ze situací, které budou náhodně vznikat během hraní. Příkladem může být titul Watch Dogs 2, teprve další Assassin's Creed však filosofii využije naplno.

Ilustrační obrázek, který vznikl k filmu Assassin's Creed | foto: Regency Enterprises

Hry od Ubisoftu by v budoucnu měly být továrnami na anekdoty. Tvrdí to kreativní ředitel firmy Serge Hascoet. Ten proto prohlásil, že připravované tituly příběhovou složku využijí méně.

Významnou součástí her by měla být svoboda v prozkoumávání světa, díky kterému bude možné zažít nečekané momenty. Projekty Ubisoftu by tak lidi měly zabavit i v případě, že se dějovou složkou vůbec nechtějí zabývat. Pokud tedy jejich svět budete chtít prozkoumávat jako turista, tu možnost mít budete.

V případě Watch Dogs 2 to znamenalo, že ve hře narazíte na řadu aktivit a zajímavých lidí. Svoboda má hráče motivovat k tomu, aby své zážitky sdíleli na internetu.

Teprve příští příspěvek do série Assassin’s Creed však nový přístup předvede v jeho úplnosti. Hráčovy kroky by v něm neměly ovlivňovat jen nejbližší budoucnost, ale na události by měly mít i dlouhodobý vliv.

Série Assassin’s Creed si ostatně po šesti letech každoročního vydávání letos dala pauzu. Cílem totiž je, aby příští díl přinesl výraznější inovace.

Hascoet o filosofii Ubisoftu pohovořil pro deník Le Monde.

Autor:



Nejčtenější

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...



Projekt boje proti šikaně v počítačových hrách skončil trapasem

The Bully Hunters

Projekt Bully Hunters měl pomáhat v boji proti obtěžujícímu chování a chránit oběti kyberšikany. Dopadl však velikou...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Další z rubriky

Jednomu z prvních profesionálů ve hře Fortnite je teprve 13 let

Fortnite

Navzdory tomu, že je mu teprve 13 let, se stal Kyle Jackson jedním z prvních lidí na světě, kteří si budou pravidelně...

VIDEO: Rozbalujeme a zkoušíme stavebnici Labo. Nintendo to s dětmi umí

Testujeme Nintendo Labo

V pátek se začne oficiálně prodávat stavebnice Nintendo Labo, která propojuje výtvory z kartonu s konzolí Switch....

Připravuje se nový film podle legendární střílečky Doom

DOOM

Filmové adaptace počítačových her jsou čím dál tím častější. Výsledek je však ve většině případů podprůměrný. Povede se...



Najdete na iDNES.cz