Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Události: Max Payne 3 a život bodyguarda v Sao Paulu

aktualizováno  18. června 16:08
Max zestárl o dvanáct let a pracuje pro bohatou rodinu v Sao Paulu ** Mirror’s Edge 2 ve vývoji! *** Aion betatest

Max Payne 3

Před týdnem jsme vám naservírovali první detaily o pokračování úspěšné akční série Max Payne, které prosákly na internet z aktuálního čísla zahraničního magazínu Game Informer. Nyní už jsme ohledně Max Payne 3 trochu moudřejší a můžeme vám další dobrodružství starého známého detektiva Maxe více přiblížit.

Max Payne 3

Chystaná third person akce by měla vyjít na konci letošního roku pro PC, PlayStation 3 i Xbox 360. Na vývoji ovšem tentokrát nepracují borci z Remedy, kteří mají plné ruce práce s Alanem Wakem, ale vývojáři ze studia Rockstar Vancouver.

Ty vyslal mateřský Rockstar na naučnou výpravu do brazilského Sao Paula, aby zde načerpali exotickou atmosféru a vytvořili živnou půdu pro nové Paynovo dobrodružství. Max zestárl o dvanáct let, zesílil, oholil si palici a nechal narůst vous. V NYPD jej už nenajdete - pracuje jako bezpečnostní agent pro jednu bohatou rodinu v Sao Paulu. Je stále závislý na pilulkách proti bolesti, ale své vnitřní démony nechal v New Yorku. Náhoda však tomu chtěla, že se opět dostává do problémů. Život bodyguarda v Sao Paulu zkrátka není žádné peříčko.

Jak jsme již zmínili na začátku, Max Payne 3 naváže na své předchůdce a stane se další third person akcí s oblíbeným „bullet timem“. Aby autoři nové dobrodružství patřičně odlišili, slibují nové prvky v podobě speciálních animací a interakce s prostředím. Virtuální svět nebude otevřený jako v případě Grand Theft Auto, ale i tak budete moci do mnohých přestřelek naběhnout z několika různých stran.

Za zmínku stojí i tzv. environmental bullet time, který má být jakousi svobodnější variací klasických akčních meziher, kdy jsou hráči nuceni v předem daných okamžicích mačkat příslušná tlačítka (např. God of War, Heavenly Sword, Ninja Blade). Tentokrát ale dojde ke zpomalení času a hlavní hrdina zůstane zcela ve vaší režii – Max například klouže po střeše a za zpomaleného pohybu odstřeluje nepřátele.

Max Payne 3 poběží na „rockstářím“ RAGE enginu, pohánějícím třeba oceňované Grand Theft Auto IV, v kombinaci s technologií Euphoria v podání studia NaturalMotion. Ta zajistí realistické reakce nepřátel po zásahu a jejich následné nárazy do věcí v prostředí. Max se tentokrát bude moci efektivně krýt za různými objekty a využívat nepřátel jako lidského štítu. Autoři však zdůrazňují, že krytí nebude vyloženě nutné a přežít byste měli i bez něj, takže rozhodně nečekejte další akci á la Gears of War. Pokud ale jednou za čas nakoupíte více kulek, než je zdrávo, ještě není nic ztraceno. Jestliže se vám podaří sestřelit útočníka dříve, než obrazovka zcela zčerná, dostanete adrenalinový kopanec a vrátíte se mezi živé.

Vzhledem ke stáří hlavního hrdiny došlo i ke změně dabéra, jímž už není James McCaffrey, který Maxovi propůjčil svůj hlas v prvních dvou akcích. V plánu je opět spousta vnitřních dialogů, které by měly zajmout ve chvíli, kdy z obrazovky zrovna neprýští adrenalin. Po grafické stránce bude hra podstatně barevnější, což prý nijak neovlivní tolik obdivovanou atmosféru předchozích dílů. Max Payne 3 nabídne kromě příběhové části i multiplayerové módy, ale o těch vývojáři z Rockstar Vancouver zatím mlčí.

Mirror´s EdgeCo se děje v trávě...
Obsidiani kutí další RPG! V rozhovoru pro GameBanshee se Feargus Urguhart z Obsidian Entertainment pochlubil, že na hře pracují poslední čtyři měsíce a poběží na jejich vlastním interním enginu.

Zatím pochopitelně nejsou známy žádné další podrobnosti a vzhledem k rané fázi vývoje nelze v dohledné době očekávat nějaký boom. Podobnou informační hodnotu má i zmínka Patricka Soderlunda z Electronic Arts, který v průběhu E3 prozradil, že malý tým lidí z DICE již pracuje na vývoji Mirror’s Edge 2. Pro nás je každopádně důležité, že pokračování parkourového Mirror’s Edge skutečně vyjde - na podobné kousky si vždycky rádi počkáme. S lákadlem ostatně přicházejí i vývojáři z Crystal Dynamics, kteří sice nedávno opět propouštěli, ale nyní již shánějí posilu na pozici Senior Art Director pro vyvíjený AAA titul. Kdo si vsadí na dalšího Tomb Raidera?

Free RealmsCasual MMO Free Realms od Sony Online Entertainment jede jako namydlený blesk. Ke spuštění hry došlo teprve před dvěma měsíci a počet hráčů již překonal krásné tři milióny.

Nutno podotknout, že tato onlinovka je zdarma k dispozici ke stažení a nemusíte tak řešit ani pravidelné měsíční poplatky. Pokud však chcete získat přístup ke všem nabízeným povoláním, bez drobného měsíčního příspěvku se neobejdete. I přesto jde Free Realms velmi slušně hrát zdarma, a pokud vás zaujme, poplatek 4,99 USD není nijak hrozivý.

Aion: The Tower of EternityLetos na podzim bychom se měli dočkat spuštění onlinovky Aion: The Tower of Eternity od NCsoftu a s blížícím se termínem vydání přichází na řadu plánovaný betatest.

Testovací fáze odstartuje tento víkend uzavřeným betatestem, přičemž další termíny uzavřené bety jsou 3. - 5. července a 17. - 19. července. Pokud jste neměli štěstí a přístup do uzavřené bety vás minul velkým obloukem, na své si přijdete při veřejném testování, plánovaném aktuálně na 14. – 16. srpna a 19. – 23. srpna 2009. Již za pár dní tak uvidíme, jaké budou první ohlasy vybraných šťastlivců.

The SaboteurTěšíte se na nového Saboteura od Pandemicu? Hra nabídne otevřený svět, vyjde pro PlayStation 3, Xbox 360 i PC a vedoucí designér Thomas French před pár dny prozradil  v rozhovoru pro Destructoid, že hlavní příběhová linie zabere zhruba 12 až 18 hodin.

Záleží pouze na tom, jak moc bude hráč spěchat. Kromě příběhových misí se každopádně dočkáte i spousty vedlejších úkolů a The Saboteur vás nakonec může zaměstnat mnohem více.

Na závěr jsme si nechali zajímavou zprávu pro všechny příznivce konzolové Persony. V posledním čísle zahraničního magazínu Famitsu se objevila tajemná reklama, jež možná předchází blížícímu se oznámení nového next-gen pokračování. Zatím můžeme jen spekulovat, ale nejpozději v příštím čísle Famitsu se určitě dozvíme více.

Autor:




Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: New Colossus
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v říjnu

Říjen bude dobrý měsíc. Alespoň z pohledu fandů videoher, kterým už tradičně začínají Vánoce předčasně. Pro svého favorita nezapomeňte hlasovat pod článkem v...  celý článek

Hobo: Tough Life
Na ulici je možné téměř vše, říkají autoři české bezdomovecké hry

O připravované české hře, v níž hrajeme za bezdomovce, jsme si povídali s designérem a grafikem Romanem Valentou ze studia Perun Creative. „Ve hře půjde...  celý článek

Hellblade: Senua's Sacrifice (PC)
Vývojáři prozradili některé triky, které používají k oblbnutí hráčů

Abyste se u her co nejvíce bavili, používají vývojáři spoustu triků, kterými nenápadně mění pravidla. Ve čtení pokračujte jen na vlastní nebezpečí, některé...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.