Umělá inteligence se sama naučila řídit závody Mario Kart 64

  10:48aktualizováno  10:48

Programátor Kevin Huges vytvořil prostředí, ve kterém se počítač dokázal naučit řízení ve hře Mario Kart 64. Huges pro to nejprve zkoušel využít software TensorFlow, později však zvolil Nvidia Autopilot. Tedy program, který slouží pro trénování skutečných samořídících automobilů.

Mezi Mario Kart 64 a umělou inteligencí pak musel vytvořit spojení, díky kterému si navzájem mohou posílat data. A stačilo prý jen několik dní, aby počítač dokázal projet větší částí základní tratě Luigi Raceway. Huges svůj experiment popsal na blogu.

Autor:


Nejčtenější

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Sedm nejtypičtějších výmluv chudáka hráče

Hráč na kokainu - ilustrační foto (Angry Gamer)

Za okny pomalu vychází slunce, na krku spousta povinností a rozechvělé prsty ospalého hráče se jen velmi neochotně...

RECENZE: Call of Duty: Black Ops 4 je pro sérii přelomovým dílem

Call of Duty: Black Ops 4

Veleúspěšné Call of Duty letos poprvé odvrhlo kampaň pro jednoho hráče a láká fanoušky na svoji verzi populárního módu...

Pět nadějně vypadajících komiksových her, z nichž se vyklubaly propadáky

Superman: The New Superman Adventures

Doufalo se v hodně, dostali jsme málo. Připomínáme pět komiksových videoher, které to projely na plné čáře.



Najdete na iDNES.cz