Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Umělá inteligence se sama naučila řídit závody Mario Kart 64

  10:48aktualizováno  10:48

Programátor Kevin Huges vytvořil prostředí, ve kterém se počítač dokázal naučit řízení ve hře Mario Kart 64. Huges pro to nejprve zkoušel využít software TensorFlow, později však zvolil Nvidia Autopilot. Tedy program, který slouží pro trénování skutečných samořídících automobilů.

Mezi Mario Kart 64 a umělou inteligencí pak musel vytvořit spojení, díky kterému si navzájem mohou posílat data. A stačilo prý jen několik dní, aby počítač dokázal projet větší částí základní tratě Luigi Raceway. Huges svůj experiment popsal na blogu.

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!



Najdete na iDNES.cz