Uncharted 2 – reálnější poškození

  • 0
A celkově realističtější pojetí.

Uncharted 2: Among ThievesV rozhovoru pro MTV odhalil Sam Thompson ze Sony něco nových informací ohledně druhého dílu akční hry Uncharted. Konkrétně se zmínil o třech oblastech, na které si u prvního dílu stěžovali hráči nejvíce.

Jako první přišla na řadu podivná vitalita nepřátel. V tomto ohledu Thompson prohlásil, že v dílu druhém budou protivníci „více rozeznatelní“, aby se vysvětlilo, proč snesou, kolik snesou. Celkově by navíc mělo být poškození/zranění vyváženo mnohem realističtěji než v první hře.

A zdá se, že realističtěji bude pojato i celé prostředí. Na námitku, že konec první hry se odehrával na nepříliš uvěřitelném místě, Thompson prohlásil: „Nemyslím, že bychom v tuto chvíli aktivně zkoumali takováto témata.“

A do třetice příliš jednoduchý závěrečný boss. Na toto téma Thompson reportérům sdělil, že cílem hry je „filmovější zážitek.“ Těžko říci, jak to dát dohromady s obtižností bossů, ale zjevně se něco změní i v tomto ohledu.

Zdroj: 1up