Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Unreal II: The Awakening – návod #1

  12:00
Ačkoli uvedení příběhového Unrealu II neprovázely božské oslavné ovace, nám se v redakci druhý díl líbí. I z tohoto důvodu vám přinášíme naprosto vyčerpávající návod, jenž vás vyseká z jakéhokoli (herního) problému...

Úvod do hry
Unreal 2: The Awakening Jedná se o velmi napínavou akční hru, jejímž obsahem je příběh prodchnutý fantasií, což mu neubírá, ale naopak přidává na dobrodružnosti. Velice výmluvnou recenzi na tuto vskutku skvělou hru najdete na této adrese, takže nebudu zde rozebírat podrobnosti kolem hry, která rozhodně uchvátí příznivce akčních sci-fi. Hned na začátku bych chtěla upozornit na to, že jsem tento návod psala podle střední obtížnosti, takže pokud si troufáte hrát na tu nejtěžší variantu, můžete se dostat do trochu jiných situací, než vám zde popisuji. Také je zapotřebí se před samotným hraním řádně seznámit s ovládáním postavy Johna Daltona, s kterou se ve hře ztotožníte, popřípadě si v menu přestavět nastavení tak, aby vám co nejvíce vyhovovalo. Jen namátkou zdůrazňuji, že pro výběr zbraní slouží klávesy 1-6, tyto klávesy ale zároveň určují témata rozhovoru, pokud s někým začnete hovořit pomocí tlačítka “Enter”. Takže zcela jednoznačně doporučuji se řádně seznámit ještě před hraním s obsluhou postavy pomocí klávesnice a myši, snad ještě to, že zadané úkoly si vyvoláváte pomocí F4, kde se potom takto i dovíte, které úkoly jste již v příslušné misi splnili. Dodržujte zásadu, že s každou osobou, s kterou se potkáte, si vždy důkladně pohovořte a pokud možno využijte celé nabídky k rozhovorům, dozvíte se tak vždy spoustu důležitých informací a rad. Nejedná se vskutku o nijak nadprůměrně složitou hru, ale je v ní přece jenom několik pasáží, kde byste mohli zatuhnout. Aby se vám to nemohlo přihodit, k tomu jistě dobře poslouží tento podrobný návod.

Kapitola I.)-Terran Colonial Authority HQ
Unreal 2: The Awakening V úvodní animaci se odpojíte od mateřské kosmické lodě a jako pilot satelitního plavidla jménem John Dalton přistanete na “Velitelství Správy Kolonie Terran,” kde se ohlásíte svému veliteli Hawkinsovi. Od něj se dozvíte, že vaše žádost o převelení k mariňákům byla velitelstvím zamítnuta, ale jste pověřeni plněním speciálního úkolu. Na základně dostanete k dispozici pilota mimozemšťana jménem Ne´Ban a budete hlídkovat v kosmickém prostoru na lodi TCA Atlantis, odkud budete odlétávat plnit úkoly na jednotlivých záchranných misích. Není vám to sice moc po chuti, ale co naděláte, podřídit se musíte. Takže se vám nyní nabízí možnost si vše vyzkoušet v tréninkové části, doporučuji vám ji absolvovat, seznámíte se tak s ovládáním své postavy a s jejími možnostmi. Pokud nemáte zájem, stiskněte klávesu 2 a stejnou cestou se dostanete ke své lodi a odletíte v ní na základnu. Jestliže si však chcete zatrénovat, potom stiskněte klávesu 1, pomocí F4 se můžete seznámit s vašimi úkoly, pomocí “Enter” si ještě promluvte se svým velitelem Hawkinsem a můžete si vyzkoušet své dovednosti a umění v tréninkové části. Doporučuji tuto část absolvovat, je to totiž nejen poučné, ale i zábavné a zajímavé. Vstupte tedy do dveří za vámi, sejděte po schodech dolů, kde si promluvte se strážným. Po dalších schodech sestupte ještě níže a nastupte si do výtahu, tím jste splnili první úkol. Stiskněte tlačítko a sjedete dolů, kde na vás čeká úkol absolvovat výcvik s krycím názvem TCA. Jakmile výtah zastaví, vystupte si, jděte chodbou dopředu a po schodech vlevo vejděte do místnosti, kde vás už očekává váš učitel výcviku holografický Raff, který bude vaším průvodcem v této tréninkové části. Pokračujte vpřed a přistupte vpravo k modrému panelu, stiskněte ho a budete dopodrobna seznámeni se všemi zbraněmi, které vám v průběhu jednotlivých misí budou k dispozici. Získáte i popis vašeho obleku a dalšího vybavení a dozvíte se i o způsobu jeho použití včetně popisu a umístění na obrazovce.

Pak si promluvte s Raffem v kleci, pak opět aktivujte modrý panel. Otevřou se dveře, projděte jimi a řiďte se pokyny, které dostáváte vysílačkou od svého učitele. Uložte si hru pomocí F5, načítá se stisknutím F8, vylezte na první překážku (mezerník). Druhá překážka je už vyšší, takže abyste ji zdolali, musíte mezerník přidržet. Následující pak podlezte (C+kurzor vpřed) a vpravo stiskněte modrý panel, pak projděte dveřmi do místnosti, je to virtuální střelnice, kde se naučíte používat zbraně. Jako první si vyzkoušejte disperzní pistoli, uchopte ji a zlikvidujte terče před vámi. Střílejte levým i pravým tlačítkem myši, každý způsob takovéto střelby má jiný účinek, což samozřejmě platí i pro další zbraně. V kóji vlevo seberte náboje do útočné pušky, ve vedlejší pak útočnou pušku samotnou. Postřílejte terče před sebou, naučte se včas nabíjet v přestávkách, kdy terče zmizí náboje do zbraně (klávesa R) a znovu procvičte i alternativní střelbu (obě tlačítka myši). V následujícím boxu si odzkoušejte granátomet a tím jste si už prověřili všechny zbraně a seznámili jste se tak s jejich vlastnostmi a účinky. Nyní se utkáte v předstíraném souboji se svým vyučujícím, vyhrává ten, kdo svého soupeře dokáže pětkrát po sobě zlikvidovat a získá tak pro sebe pět bodů. Vyberte si tedy tu nejúčinnější zbraň a pusťte se do souboje. Pokud se vám podaří i vyhrát, budete dotázáni, zda chcete souboj zopakovat, pokud chcete, můžete to zkusit znovu, ale domnívám se, že je to zbytečné. Posbírejte raději po zemi zbylé náboje a ostatní předměty, projděte východem, plně se zregenerujte na obou uzdravujících přístrojích a promluvte si se svým učitelem, tím jste váš výcvik úspěšně zakončili. V animaci se potom dostanete na mateřskou kosmickou loď Atlantis.

Kapitola II.) Atlantis Post Avalon
Ocitnete se na kosmické lodi TCA Atlantis, nejdříve si pokecejte se sličnou dívkou jménem Aida, můžete si prohlédnout celou loď, tak toho využijte (volba 1 na obrazovce). Projděte si všechna podlaží, otevřete všechny dveře a poklopy, vystupte či sestupte po žebřících, stojí to za prohlídku. Na jednom podlaží narazíte na Isaaka, je to váš průvodce lodí, jinak palubní inženýr, provede vás po ní a ukáže vám celé vybavení, včetně ložnic, toalet, pracoven a technických zařízení. Pak si zajděte za mimozemšťanem pilotem Ne´Bannou, promluvte si s ním, ujistí vás svojí oddaností. Jakmile prohlídku dokončíte, vraťte se k Aidě, dostanete od ní potřebné instrukce pro vaši první misi. Přehraje vám záznam tísňového volání vašich kamarádů z planety Sanctuary a pomocí dalších přístrojů získáte znalosti o životních podmínkách na této planetě, včetně dalších podrobností. Dozvíte se od Aidy, že se tam budete muset vydat a pomoci svým kolegům, kteří tam přicházejí o vlastní životy v boji s místními zrůdnými obyvateli. Pokud chcete, můžete si sami prohlédnout všechny záznamy z tísňového volání a spustit si i informace o planetě. Berte na vědomí, že tato loď je vaší domovskou základnou, odtud budete vždy odlétat plnit úkoly v jednotlivých misích a také se sem po jejich splnění vracet pro úkoly do dalších misí. Ještě než nasednete do vašeho kosmického plavidla, promluvte si naposledy s Isaakem o zbraních a jejich účincích, budete je mít také k dispozici. Vraťte se k Aidě a pokud se cítíte dokonale připraveni a vyzbrojeni, rozlučte se s ní. Popřeje vám šťastnou cestu a hodně zdaru na Sanctuary, tak projděte kolem ní do dveří, zatočte doleva a přes další dveře se dostanete ke své cestovní lodi, nastupte si.

Kapitola III.) Sanctuary

1.) Mining Complex Entrance
V animaci přistanete ve své lodi na této planetě a hned po jejím skončení zjistíte, že zde není něco v pořádku, svědčí o tom mrtvoly vašich kolegů, nacházející se téměř na každém kroku. Jděte tedy dopředu a kolem dvou mrtvých kamarádů vstupte do dveří a sejděte po schodech dolů. Pod schody seberte další mrtvole kamaráda granáty, ten už je rozhodně potřebovat nebude. Vpravo na zdi stiskněte tlačítko a projděte dveřmi, které se tak otevřou. Přímo před vámi nějaké monstrum požírá vašeho kamaráda, ale než stačíte něco udělat, vtáhne ho za dveře, které se zavřou. Z této strany ale dveře neotevřete, tak se dejte doprava, zabočte vlevo a hned zase doprava. V chodbě rozstřelte na zkoušku láhev s plynem, ať poznáte, co to udělá, dejte si ale řádný odstup, ať výbuch nezasáhne i vás. Pokračujte doprava, odbočte vlevo si pochutnává příšera na jiném kamarádovi, klidně ji zastřelte, kamarád to už má stejně za sebou. Vzápětí se na vás vyřítí spousty monster, tak je všechny pošlete do věčných lovišť. Zbraně po nich nemusíte sbírat, jsou celkem málo účinné, máte svoje daleko lepší zbraně. Jednu ale později po návratu budete potřebovat, Isaak z ní zkonstruuje daleko účinnější a výkonnější zbraň, takže jak chcete, když je budete sbírat, nic se neděje, hlavně je zatím nepoužívejte. Vysílačkou se vám ozve mladík, téměř ještě dítě Danny Miller, který je zabarikádovaný na konci v kontrolní místnosti, je to osoba, která vyslala na základu tísňové volání a nyní je přešťastný, že jste ho zachytili a jdete na pomoc.

No rozumu moc nepobral, to zjistíte už záhy. Otevře vám na dálku v podlaze poklop, seskočte si tedy do vzniklého otvoru. Plavte pod vodou přes kanály, prohledávejte pozorně podlahu, všude je plno zbraní, munice a ostatních užitečných předmětů. Z utopení nemusíte mít strach, máte přece na sobě kosmický skafandr, takže dostatečný přívod čerstvého vzduchu máte dokonale zajištěn. Jakmile vše vysbíráte, celou dobu vás naviguje Miller i Aida, pokračujte pod vodou kolem potrubí, z kterých unikají vzduchové bublinky až úplně na konec, kde si vylezte nahoru hned vedle dalšího zabitého kamaráda. Vpředu si vylezte po žebříku nahoru, nacházíte se teď u těch dveří, které jste před chvílí z druhé strany nemohli otevřít, na zemi vidíte mrtvého kamaráda, kterému jste již nemohli pomoci, tak tedy vystoupejte po schodech nahoru. Najdete zde brnění, seberte ho a pokračujte doleva do dveří. Počítejte s tím, že tady to teď bude vskutku velice husté, je zde potvor jako zrnek máku, všechny rychle zlikvidujte. Vejděte do protějších dveří, postřílejte další monstra a sejděte po schodech dolů. Pobijte další příšerky, vpravo seberte pancíř, Danny vám sdělí vysílačkou, že se ty potvory objevily, když se pokoušeli vytáhnout ze zatopeného generátoru nějaký podivný předmět, zřejmě nějaký artefakt, který má pro ně nedozírnou cenu a tak se ho nechtějí vzdát. Lezte tedy po dlouhém žebříku před vámi nahoru, pozor, v mezipatrech jsou další kreatury, likvidujte je a až úplně nahoře zlikvidujte nejdříve zbylá monstra, seberte pancíř a pokračujte dveřmi do chodby. Vysílačkou jste varováni Dannym na nebezpečí zbloudilých kulek, tak si dávejte skutečně pozor. Pokračujte dopředu, v pravý okamžik, když je u láhví s plynem co nejvíce příšer tyto s patřičným odstupem rozstřelte tak, aby výbuch zničil co nejvíce potvor, ale při tom nezranil vás. Pokračujte tak až na druhou stranu k dalším dveřím, ale pozor, obludy vás napadají i zezadu, čert ví, odkud vylézají. Před zmíněnými dveřmi vlevo posbírejte náboje, potom otevřete dveře a pokračujte vpřed, to je konec této části mise.

2.) Mining Complex
Projděte dalšími dveřmi, obdržíte zprávu od Dannyho, který vaši pouť už od teď sleduje i kamerou, že v jeho dohledu nyní nejsou žádná monstra. Brzy ale zjistíte, že se hluboce mýlil, je jich zde jako naseto, pouze je neviděl, neboť byla velmi dobře ukryta. Jsou i nahoře na střechách po obou stranách, tak je všechna vybijte jako dotěrné mouchy, pak pokračujte přes nádvoří až na konec, zabočte doleva a vstupte doprava do dveří, které se samy zavírají a otevírají. Potom sejděte ze schodů, na konci vpravo najdete pancíř, vstupte do dveří před vámi. Za nimi zlikvidujte všechna monstra, Danny vám otevře přes vysílačku bezpečnostní dveře, ale oznámí vám, že má poruchu na bezpečnostní kameře, takže od této chvíle vás nemůže vizuálně sledovat. Jste tedy odkázání sami na sebe, no snad to nějak zvládnete. Vstupte tedy do otevřených dveří, posbírejte náboje a brnění, otevřete si dveře od výtahu. Nastupte, stiskněte tlačítko a výtah se dá do pohybu. V půli cesty se pro poruchu, způsobenou monstrem nad vámi zastaví, zhasnou všechna světla a od stropu se k vám začne dobývat ono zmíněné monstrum. Počkejte tedy, až se k vám proláme a pak ho v mžiku zlikvidujte. Ohlásí se vám Danny i Aida, moc vám toho však neporadí.Vystupte si proto z porouchaného výtahu, vpravo si přestupte do dalšího, kterým už vyjedete nahoru. Vystupte si, pod schody je brnění a zdraví, potom pokračujte po schodech nahoru. Znovu se vám ozve Danny, nahoře za schody projděte dalšími dveřmi, postřílejte příšery, vpravo v kruhové nádrži najdete munici, pak pokračujte do dveří naproti, tím jste zde úkoly splnili.

3.) Power Plant
Unreal 2: The Awakening Pomocí tlačítka projděte dveřmi, vpravo posbírejte náboje, Aida vám sdělí, že od teď s vámi ztrácí spojení, které naváže až se dostanete ke generátoru. Projděte dalšími dveřmi, opět stiskněte tlačítko, po okolních kopcích postřílejte přemnožené příšery. Poté pokračujte dopředu, přejděte přes most, zbavte se dalších monster a přes nádvoří pokračujte doprava a po schodech nahoru. V animaci spatříte, jak mladičký Danny Miller zbytečně zahyne, když neuposlechne vaší rady a zmocní se artefaktu dříve, než stačíte tento prostor očistit od odporných zrůd. Tím jste tedy nesplnili úkol zachránit Dannyho, což rozčílí Aidu natolik, že vás chce odvolat z mise. Teď totiž teprve moc stojíte o to zmocnit se artefaktu, takže odvolání z mise odmítnete respektovat. Tak vám prozradí, že je nutno znovu zapojit generátor, ale sdělí vám, že bude ráda, když vás tam obludy zabijí, aby vás, když to přežijete, nemusela zabít sama. Pokračujte tudíž po rampě dál, otevřete poklop, seskočte si dolů, pobijte ty prokleté zmetky, posbírejte zbraně a náboje, seberte i pancíř. Pomocí tlačítka projděte dveřmi a po rampě na konci vlevo vstupte do dalších. Přes následující dveře se tak dostanete do místnosti, kde si tlačítkem přivolejte výtah a pomocí tlačítka v něm vyjeďte nahoru. Zde zlikvidujte všechny potvory a na konci pokračujte dalšími dveřmi dopředu. Dveře vpravo nejdou otevřít, tak v místnosti nejdříve posbírejte zbraně, náboje a zdraví a potom vlevo po malém žebříku slezte otvorem dolů. V šachtě zastřelte monstrum. Pokračujte vpřed, vpravo se plazením dostanete do místnosti, vylezte nahoru a zastřelte další zmetky. Posbírejte vše užitečné a potom zprovozněte nouzové spínače číslo 1 a 2, zapojili jste tak proud v hlavním terminálu, ale zároveň jste byli bezpečnostními kamerami identifikováni jako vetřelci a nežádoucí osoby. Potom tlačítkem vlevo nastartujte generátor, ten se tak znovu zpřístupní, když po pádu Dannyho a jedné příšery dolů do něj se automaticky uzavřel.

Budete znovu varováni Aidou, ale nic na to nedejte. Vyjděte ven dveřmi, které jste před chvílí nemohli otevřít, z této strany už to půjde a známou cestou, kterou jste sem přišli přes chodby a výtahem se vraťte zpět ke generátoru. Jen pozor na obludy, na zpáteční cestě je jich opět jako plevelu. U generátoru zjistíte, že se dá po jeho stěnách, tedy po prstencích na obvodu a s využitím výsuvných plotýnek po obvodu sestoupit až úplně dolů, jen si dávejte pozor na elektrické výboje, kterým se vyhýbejte a krčte se, zkrátka dělejte vše pro to, aby vás nezasáhly. Dole dojděte k mrtvému Dannymu Millerovi, kterému seberte hledaný artefakt, ale než tak učiníte, nachystejte si jako zbraň granáty a hru si raději uložte. Jakmile totiž zvednete zmíněný artefakt, objeví se Super monstrum, jehož likvidace je skutečně velice obtížná, no při trošce pohyblivosti a mrštnosti to určitě dokážete. Obdržíte zprávu od Aidy, že už pro artefakt posílají mariňáckou kosmickou loď, takže si uprostřed sloupu v místnosti nastupte do výtahu, stiskněte tlačítko a vyjeďte nahoru. V následující animaci předáte artefakt mariňákům, kteří už na něj čekají a sami ve své lodi odletíte. Vzápětí ale od Aidy obdržíte zprávu, že loď s mariňáky byla sestřelena ještě dříve, než dosáhla odletové rychlosti, zřítila se a vaším úkolem je teď najít její trosky a zjistit, co se stalo s mariňáky a hlavně s tím artefaktem. Nemohou vás tam ale zavést, neboť příšery, které loď sestřelily, ovládají prostor nad troskami lodě mariňáků. Samotní domorodci jsou prý zcela mírumilovní, až trochu přihlouplí, ale nebezpečí číhá právě ze strany těch oblud, které chtějí získat zpět artefakt. Vydejte se tedy pěšky na cestu, trasu vám vytyčují červené světlomety mariňáků.

4.) Speed Crash Cite
Pokračujte tedy tím směrem, kam ukazují červené paprsky z mariňáckých majáků a tak dojdete až k mariňákům, tam si s nimi promluvte. Dovíte se od nich, že všichni tři katastrofu přežili naprosto ve zdraví a artefakt neztratili, mají ho a je zcela nepoškozený, čekají jen na záchrannou loď. Od vás se však dovědí, že žádná záchranná loď nepřiletí, ale budou vyzvednuti samotnou lodí TCA Atlantis, která ovšem na tomto malém omezeném plácku nemůže přistát, takže všichni společně musíte najít vhodné místo na její přistání. Takové místo podle mariňáků se prý nachází asi dva kilometry odsud. Následujte tedy mariňáky, kteří vás povedou, domorodci jsou opravdu neškodní, jen po vás zvědavě pokukují a tváří se velice udiveně, tak jim neubližujte, vypadají sice podivně , ale jejich bezradnost je přímo odzbrojující. Brzy už ale narazíte na ona nebezpečná monstra, mariňáci jsou tvrdí a zkušení, dobře vycvičení bojovníci, o ně mít obavy nemusíte, postarají se o sebe sami. Dávejte si tedy pozor pouze na vlastní zdraví a život a stále je následujte. Samozřejmě, že jim můžete pomáhat kosit bestie, nejste přece žádné padavky, abyste se za ně jenom schovávali, to by bylo pod vaši důstojnost, ne? Tak se všichni společně dostanete až na místo, vhodné pro přistání TCA Atlantis, zde bude nápor monster nejsilnější, téměř zoufalý. Vrhají se do boje naprosto bezhlavě, jen aby získala zpět artefakt, než kosmická loď přistane a jejich naděje se rozplynou v nenávratnu. Vaším nelehkým úkolem teď bude odolávat ve zdraví tomuto náporu po dobu pěti minut, neboť kosmická loď už jde na přistání. Posbírejte tedy honem okolo přistávací plochy zbraně, zdraví a náboje, uzdravte se v komoře, abyste tento poslední zoufalý útok přežili. Ve spolupráci s mariňáky se vám to zcela určitě podaří. Pokud odoláte, loď konečně přistane, její motory sežehnou zbytek příšer a jste konečně všichni i s artefaktem v bezpečí. Po skončení animace se ocitnete znovu na palubě mateřské lodi TCA Atlantis.

Kapitola IV.) Atlantis-Post Sanctuary.
Nejdříve si promluvte s pilotem lodi Ne´Bannou, dozvíte se, že z příkazu Aidy nyní Atlantis míří k planetě Hell. Potom jděte dobře známou cestou k Isaakovi, který vás ale pošle napřed k rozhovoru za Aidou. Zde dostanete další instrukce pro další misi, bude vám sděleno, že na Hellu má TCA společnost jednu z mnohých základen, tato však se už 18 hodin neozývá. Proto Atlantis nyní směřuje k této planetě, kde ve své lodi opustíte Atlantis a přistanete na této planetě, abyste zjistili, co se tam vlastně stalo. Vše se prý zřejmě točí kolem dalšího artefaktu, který jste přivezli z planety Sanctuary. Jděte tedy znovu za Isaakem, který vám ukáže nové zbraně, nechejte si je od něj popsat, abyste věděli, jakou mají účinnost a jak se s nimi zachází. Po skončení instruktáže se jděte rozloučit s Aidou, dozvíte se od ní, že Issaka nenávidí, protože připravil o život tři její lidi a že se ho bude muset co nejdříve zbavit. Potom už můžete popsanou cestou odejít ke svému plavidlu a nastoupit si. V animaci vás Atlantis dopraví do blízkosti planety Hell, kam už doletíte ve svém plavidle.

Kapitola V.) Hell

1.)Hell-Descent
Ihned po přistání zjistíte, že jste se ocitli ve velmi nehostinném prostředí. Přes ledové hory a kry vlevo se musíte dostat k mostu, spící monstra raději zlikvidujte, ať máte klid, potom pokračujte přes most, na kterém oddělejte dalšího spáče. Pokračujte až na konec mostu, kde si nastupte do kruhového výtahu. Spojíte se s Aidou, která vám slíbí, že najde kód pro zablokování ochranného systému, sdělíte jí, že ale moc času nemáte, ať tedy pohne kostrou. Jakmile výtah zastaví, pokračujte dveřmi vpřed. V půli chodby vás ale zastaví již zmíněný zabezpečovací systém, který zjistil, že máte u sebe zbraně. Budete tedy vyzváni, abyste tyto do třiceti sekund odhodili, jinak budete bez milosti zlikvidováni. Naštěstí, když už máte hodně nahnáno, několik sekund před uběhnutím stanoveného limitu, se Aidě podaří tento systém zablokovat, přiznejte se, že jste si oddechli? Bylo to ale o fous, viďte? Pěkně jí za to “poděkujete”. Můžete tedy pokračovat chodbou dál až ke vchodu s pancéřovým uzávěrem, tímto jste splnili všechny úkoly v této části mise.

2.)Hell-Discovery
Na rampě odbočte doleva a asi uprostřed rampy vstupte do výtahu vlevo, neboť dveře na konci chodby se otevírají pomocí vám neznámého kódu. Pokračujte vpřed kolem hořících trosek, ze země nezapomeňte sebrat plamenomet, bude se vám brzy hodit. Vpravo projděte dveřmi do chodby, pak přes další dveře dál a před ohněm zabočte do dveří vlevo. Teď se tedy nalézáte na ošetřovně, kde v rozích leží na postelích čtyři pacienti. Tři z nich už to mají za sebou, čtvrtého vzkřísíte tak, že u jeho postele stisknete tlačítko a tak zapojíte ozdravný proces. Pacienta tak postavíte znovu na nohy, dozvíte se od něj, že se jmenuje Jenssen a je zde jedním z údržbářů. Prozradí vám také, že zná zabezpečovací kód od dveří, které jste nahoře na konci rampy nemohli otevřít. Také vám poví o nečekaném výbuchu, jehož příčinu ovšem nezná, který zničil zařízení a způsobil smrt jeho kamarádů. Vracejte se tedy společně s Jenssenem ke zmíněným dveřím cestou, kterou jste sem přišli, je ale moc opatrný, drží se hodně za vámi, tak ho musíte přes ty troje dveře nějak dostrkat. Od Aidy obdržíte zprávu, že veškeré osazenstvo je mrtvé, ale byl zachycen pohyb obrovského živého organizmu a na váš dotaz, o co se jedná vám odpoví, že se to brzy dozvíte sami. Takže si nastupte spolu s Jenssenem do výtahu, vyjeďte nahoru, dejte se doleva k těm prokletým dveřím a Jenssen vám je otevře. V místnosti posbírejte zbraně a munici, u protějších dveří stiskněte tlačítko a vejděte na rampu. Jděte až na konec, posbírejte zbraně a náboje, pak se vraťte a sjeďte i s Jenssenem výtahem dolů. Vlevo zuří oheň, přes který jste se nemohli dostat, když jste z chodby odbočovali na ošetřovnu, takže jste ho takto obešli , tak vejděte do dveří vpravo. Uvnitř najdete jenom samé mrtvoly, pokračujte dalšími dveřmi vpřed. Jenssen se tak vyděsí ze smrti svých kamarádů, že zapomene na svoji dosavadní opatrnost a rozběhne se sám dopředu, čímž si zapříčiní vlastní smrt. Napadne vás totiž spousta drobných i obrovských pavouků, nepokoušejte se zachránit Jenssena, tomu už nikdo a nic nepomůže a zničte tyto odporné drzouny vaším plamenometem, teď se vám bude nesmírně hodit. Pokračujte chodbou dále přes několik dalších dveří, přeskakujte překážky, likvidujte pavoučí dotěry, je jich zde jako zrnek máku. Přes poslední dveře se tak dostanete do další části této mise.

3.)Hell-Desolation
Unreal 2: The Awakening Po rampě se dejte do dveří vpravo, pokračujte ke generátoru, obejděte ho zleva, najděte zbraně a nějakou tu munici, potom protějšími dveřmi vstupte do výtahu a vyjeďte nahoru. Zde postřílejte další pavouky. Pokračujte doleva, ale dostanete hlášku od Aidy, že před vámi je plazmový plyn, který je bezpodmínečně nutno odsát. Vraťte se tedy na druhou stranu, vpravo prolezte ventilátorem a ve ventilační šachtě zlikvidujte další pavouky. Pokračujte dopředu, až se dostanete k panelu, na kterém stlačte spínač, spustíte tak ventilátor, který vysaje onen plazmový plyn. Vraťte se tedy zpět na místo, kde jste se nemohli přes tento plyn dostat dál, obejděte šlehající plameny a po rampě pokračujte vpřed. Velice radostně vás přivítá poslední žijící člen osazenstva, ale z vajec vlevo od něj vyskáčou pavouci, kteří ho ihned zlikvidují. Zničte je tedy plamenometem i s tímto mužem, tomu už stejně není pomoci. Budiž vám to alespoň poučením, jak jsou tato vejce nebezpečná, jakmile je tedy někde objevíte, z dálky je preventivně likvidujte. Dveřmi vlevo vstupte do chodby, je ale plná těch odporných potvor, tak si s nimi rychle poraďte. Pokračujte chodbou dál, vlevo je sklad plný zbraní a munice, tak si poslužte. Pak pokračujte chodbou vpřed, pozor na ta vejce, jak na ně, to už dobře víte. Na konci projděte dveřmi, i zde jsou spousty pavouků, na protější straně projděte znovu dveřmi. Posbírejte zbraně a munici, za bednami můžete zhlédnout pozoruhodné video, poté pokračujte po schodech nahoru. Vejdete do haly plné pavouků a vajec, tak urychleně proveďte důkladnou deratizaci. Najděte zde i nějakou tu munici. Pokračujte nahoru po dalších schodech, i zde musíte provést důkladnou očistu. Projděte se dokola po rampě, pak vstupte do dveří, za nimi vás uvítají obrovské pavoučí příšery. Na kruhové rampě důkladně prohledejte postranní prostory, naleznete spousty užitečných předmětů. Protějšími dveřmi pokračujte dál, za nimi vás čekají, co jiného, než další pavouci. Od Aidy se dozvíte, že jsou to vlastně všechno jedovatí mutanti. Pokračujte tedy dál přes další dveře a vyjeďte výtahem nahoru.

Pokračování příště

Autor:
  • Nejčtenější

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 23

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 28

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 25

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 12

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Vydělali balík na Angry Birds, začátky měli krušné. Poznáte tyto hry?

magazín 3. 5. 2024 0

Ještě před tím, než zbohatlo na sérii her Angry Birds, vyrábělo finské studio Rovio celou řadu...

VIDEO: Figurky Funko se chystají dobýt i svět videoher

novinky 2. 5. 2024 1

Roztomilé plastové figurky známých popkulturních postaviček s disproporčně velkými hlavami na vás...

Česká střílečka Gray Zone Warfare je terčem kritiky, ale prodává se skvěle

novinky 2. 5. 2024 9

Vojenská střílečka Gray Zone Warfare od brněnského studia Madfinger zažila úspěšný start. Celkem si...

Předplatitelé PS Plus dostanou v květnu fotbal i kyberpunkovou akci

novinky 2. 5. 2024 1

Nabídka pro předplatitele služby PS Plus je tento měsíc mimořádně pestrá. Hlavním tahákem je...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...