Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Unreal II: The Awakening – návod #2

  12:00aktualizováno  16. března 9:33
Ačkoli uvedení příběhového Unrealu II neprovázely božské oslavné ovace, nám se v redakci druhý díl líbí. I z tohoto důvodu vám přinášíme naprosto vyčerpávající návod, jenž vás vyseká z jakéhokoli (herního) problému...

INFO: recenze, návod #1

4.) Hell-Dislosure
Unreal 2: The Awakening Jedny z dveří nejdou otevřít, jsou uzavřeny blokovacím zařízením, tak tedy vejděte do těch druhých od výtahu. Vyjeďte s ním nahoru a teď se musíte nějak dostat do kontrolní místnosti. Pokud byste vyjeli výš druhým výtahem, nebudete moci z něj vystoupit, východ z něj je zablokován obrovským spadlým balvanem. Podlezte tedy vpravo do temného koutu, zde obdržíte od Aidy zprávu, kudy dál. Zároveň se ale zapnou na druhé straně ochranné laserové paprsky, které vám pěkně ztíží váš další postup, ale nic si z toho nedělejte, nějak to zvládneme. Podlezte je tedy, nalevo za kamennými bloky jsou náboje a zdraví. Vlevo od vás jsou dva kamenné bloky, vyskákejte si tedy na ně a seberte granáty. Potom kolem levé zdi přeskákejte po kvádrech zprava doleva a naopak až na konec, tam je v koutě na zemi pancíř, pak vpravo po nakloněném kamenném kvádru vylezte do horní místnosti. Zde na panelu postupně stiskněte oba spínače, vypnete tak dole ochranné laserové paprsky a zároveň tak odblokujete i dveře, které jste před tím nemohli otevřít o patro níže. Přes nakloněný kvádr slezte zpět dolů, projděte dveřmi, sjeďte výtahem dolů a projděte nyní již odblokovanými dveřmi. Pobijte mutanty, vejděte dveřmi do haly, vyjeďte nahoru výtahem a druhým, který před tím nebyl v provozu, vyjeďte výše. Projděte chodbou, v místnosti rozstřílejte nádržky s plynem, zbavíte se tak odporné havěti. Výtahem vyjeďte nahoru, přestupte si do dalšího a v místnosti na panelech přepněte všech pět tlačítek, pak se výtahem vraťte zpět. V poslední místnosti vlevo posbírejte všechny užitečné předměty. Vyjděte na chodbu a vstupte do prostředních dveří. Seskočte uprostřed místnosti otvorem dolů, plazte se tunelem dopředu a likvidujte veškerou pavoučí havěť. Na konci vpravo stiskněte spínač a pokračujte doprava. Seskočte dolů, zlikvidujte pavouky. Obejděte kruhovou rampu, posbírejte vše užitečné. Poté dveřmi vpravo pokračujte dál, pozor na další zmetky, můžete si pomoci při jejich likvidaci rozstřílením barelů, projděte chodbou a přes další dveře vstupte do místnosti, kde proveďte důkladnou očistu.Na druhé straně si nastupte do výtahu, přes druhý výtah dojedete do biologické laboratoře a jak záhy zjistíte, zde se rodí ti proklatí mutanti.

Přepněte všechna tlačítka na panelech, spatříte tok paprsků, který obrovsky zvětšuje každého tvora, který do něho vstoupí. Mutují se tak ale nejen pavouci, ale i ostatní zvířata, která jste před chvílí vypustili z jednotlivých klecí. Ta po vlastní mutaci začnou požírat pavoučí mutanty, je to ale podívaná, to si nenechejte ujít. Až se dosyta vynadíváte na tuto zabíjačku, sjeďte výtahem dolů. Z chodby vstupte do prvních dveří vpravo, monster požírajících pavouky si nevšímejte, jsou plně zaujata svým apetitem a nečekanou hostinou, skočte do otvoru v podlaze, zlikvidujte dole další pavouky a na konci sestupte dolů po potrubí. Dole se dejte doprava, posbírejte náboje a vše užitečné a nízkým podchodem lezte dopředu, nezapomeňte po zemi, stěnách i na stropě z uctivé vzdálenosti likvidovat pavoučí vejce. Na konci, ještě než seskočíte do haly, dostanete zprávu od Aidy, že hledaný artefakt se nachází v ochranném proudu paprsků a vpravo od něj se nachází vypínací panel, ale máte si dát velký pozor, neboť vpravo od panelu se pohybuje neidentifikovatelné obrovské stvoření. Skočte tedy dolů, vězte ale, že teď půjde skutečně do tuhého. Artefakt kromě již zmíněných paprsků je totiž navíc ještě střežen obrovskou pavoučí královnou, která nejenže útočí jako divá a má nesmírně tuhý kořínek, navíc ještě stačí klást spousty vajec, z kterých se ihned líhnou noví pavoučí bojovníci. Musíte tedy likvidovat královnu, nejlepší je granátomet a při tom ničit nakladená vajíčka hned v zárodku, což znamená nepřipustit, aby se z nich vylíhli noví bojovníci. Je to skutečně velice těžký boj, ale určitě to zvládnete, protože záhy zjistíte, že kolem kruhové zdi jsou rozházeny spousty účinných zbraní, munice a pancířů, důležité je přímo v boji sbírat tyto i s tolik potřebnými lékárničkami. Pokud boj s královnou dokážete zkoordinovat s touto nutnou činností, pak se vám jisto jistě podaří po určité době toto ohavné pavoučí královské monstrum zlikvidovat. Po její smrti máte vyhráno, teď již jen v klidu přistupte ke zmíněnému panelu, přepněte spínač, vypnete tak zabezpečující záření a artefakt je váš, dokázali jste to. Tím jste splnili všechny úkoly této náročné mise, v animaci nasednete do své lodi, přiblížíte se k Atlantis, která je na oběžné dráze a budete přijati do jejího ochranného lůna.

Kapitola VI.) Atlantis-Post Hell
Po vystoupení z vaší lodi na palubě Atlantis uslyšíte rozhovor Isaaka s Ne´Bannou, kteří pomlouvají Aidu pro její tvrdohlavost a neochotu podřídit se příkazům velení. Pak vejděte do řídicí místnosti, kde vás přivítá Aida a sdělí vám, že máte na horké lince v této místnosti vašeho velitele, který s vámi chce velice nutně hovořit. Spojte se tedy s velitelem, stiskněte panel vlevo od Aidy a v animaci si promluvíte s velitelem, který vám sdělí, že jste byli povýšeni na mariňáckou, tedy válečnou loď, a dovíte se závažné informace o síle a možnostech nalezených artefaktů, kterých je ale ve vesmíru ukryto celkem sedm. Projevují však o jejich nalezení i další konkurenční společnosti, bude tedy nutné je předejít. Po skončení rozhovoru si promluvte znovu s Aidou, dostanete od ní instrukce pro další misi na Acheron. Není moc nadšena povýšením lodi na mariňáckou, je přesvědčena, že vás nadřízení zneužívají. Potom jděte do vedlejší místnosti za Ne´Bannou a promluvte si i sním. Je velmi zmatený, neví už, kdo je přítel a kdo nepřítel, o všem ho tudíž řádně a důkladně poučte. Hlavně mu vysvětlete vše o spřátelených a konkurenčních společnostech, klepejte na čísla kláves tak, jak se ukazují na vaší obrazovce 1-7. Po skončení tohoto rozhovoru pokračujte do další místnosti, kde si stejným způsobem pohovořte s Isaakem. Jako obvykle vám předvede nové zbraně a vybavení do následující mise a zároveň vás poučí o jejich účinnosti a zacházení s nimi. Pak už se vraťte zpět k Aidě, rozlučte se s ní a známou cestou jděte ke své lodi a nasedněte si. Atlantis vás doveze opět na oběžnou dráhu planety Acheron, kde vás vysadí ve vaší lodi, takže na planetu se už musíte dostat sami. Máte ale smůlu, váš přílet byl zde přítomnými Izanagii zaregistrován, takže hned od začátku se o vás ví.

Kapitola VII.) Acheron

1.)Acheron-Outside The Terraforming Plant
Unreal 2: The Awakening Že se o vašem příletu ví, s tím jsem vás už seznámila. Takže si připravte zbraně a vydejte se vpřed. U jeřábu zastřelte první hlídku, pak pokračujte po cestě dál. Už předem vás ale upozorňuji na tu skutečnost, že tito nepřátelé jsou mnohem nebezpečnější, než všichni v předcházejících misích. Jsou daleko pohyblivější, mrštnější a mají mnohem nebezpečnější a účinnější zbraně, než tomu bylo doposud. Vlastní i raketomety a že s nimi umějí velmi dobře zacházet, o tom ani na chvíli nepochybujte, z čehož jednoznačně vyplývá, že souboje s nimi budou pro vás podstatně obtížnější a nebezpečnější. Za druhým jeřábem zlikvidujte hlídky, vlevo za ním je skladiště plné zbraní a munice, jsou tam i dvě uzdravující komory, tak si poslužte a v komorách si doplňte zdraví a zpevněte pancíř. Pak pokračujte ke třetímu jeřábu, i zde postřílejte kolem dokola hlídky a vydejte se k centrálnímu komplexu. Už zdálky na vás z komplexu nahoře vpravo zaútočí automatický raketomet, zničte ho vlastními raketami. Pak jděte ke zničenému raketometu a vlevo si vylezte po žebříku nahoru na plošinu, kde zlikvidujte další vojáky, můžete si vypomáhat při jejich likvidaci rozstřelováním barelů s hořlavinou a láhví s plynem, posbírejte po nich zbraně a munici. Vzadu je posilující komora, tak toho využijte, vlevo od ní je na bedně rádio, seberte ho. Budete dotázáni na to, kdo jste. Podle vašich odpovědí však radista pochopí, že jste nebezpečný vetřelec a v animaci spatříte, jak z jednoho otvoru v zemi u třetího jeřábu vyjela na povrch výtahem další hlídka. Slezte tedy dolů po žebříku zpět, zlikvidujte tuto hlídku a opatrně, ať nespadnete do některé šachty jděte k malému můstku a po něm se dostanete až ke zmíněnému výtahu. Nastupte si do něj a sjeďte dolů. Dole si vystupte, zjistíte, že jste v nějaké velice divné jeskyni.

Postupujte opatrně dopředu, likvidujte hlídky a nebezpečné masožravé a jedovaté rostliny, sbírejte zbraně, náboje a všechny užitečné předměty. Tak se dostanete až nakonec, zde vylezte na rampu a pobijte vojáky, zase posbírejte vše, co se vám hodí, a seskočte dolů. Pod rampou je železná kopule, na ní odjistěte všechny tři roznětky a honem se někde ukryjte. Nastane obrovský výbuch, po něm se jeskyně zatopí vodou. Seberte tedy uvolněný artefakt, plavte co nerychleji zpět k výtahu. Cestu na vás budou útočit podivné ostnaté koule, vylézající ze všech okolních děr, které ovšem po nárazu do vás explodují. Ničte je tedy na dálku, když se vám to nepodaří, šikovně jim uhýbejte, je jich skutečně bezpočet, takže nejlepší vaší zbraní je vlastní rychlost. Musíte se také vyhýbat silným výronům zeleného jedovatého plynu, který místy vytváří jakási malá zelená jezírka. Tak se dostanete ve zdraví k výtahu, nastupte si a vyjeďte nahoru. Zjistíte, že země se celá chvěje, zřejmě brzy dojde k nějaké katastrofě. Neváhejte tudíž a rychle se vracejte kolem jeřábů k vaší lodi. I zde nahoře vás ohrožují gejzíry zeleného plynu, vyhýbejte se jim už zdaleka. U druhého jeřábu ve skladišti si doplňte zdraví a pokračujte k prvnímu jeřábu, kde máte zaparkovanou vaši loď. Zjistíte, že se do ní dobývá nějaký zoufalec, rozlučte se s ním dobře mířenou ranou do hlavy a přistupte k lodi. V animaci budete naloděni na Atlantis, v pokračující animaci se dozvíte, že jste rozzuřili svým činem ostatní Izanagijce, kteří se vrhli na mariňáky a pobili je, zůstali naživu pouze dva a je teď jenom na vás jim přispěchat na pomoc, nacházejí se na přehradě. Bez obvyklého předcházejícího povídání a instrukcí na Atlantis se tedy vydáte na planetu Severnaya zachránit ony dva ohrožené mariňáky.

Kapitola VIII.) Severnaya

1.)Severnaya-Water Front
Ocitli jste se u přehrady vedle své rakety, z dáli sem doléhají zvuky střelby, to se zbylí mariňáci brání útoku izanagijské hlídky, tak rychle pospíchejte mezi kopci doprava a tuto dvoučlennou hlídku zlikvidujte. Zjistíte ale, že bohužel přežil už jenom jediný mariňák a i ten je ještě těžce raněný na noze. Takto by vám nebyl nic platný, pošlete ho tedy k vaší lodi a sami se rozhodnete tady dokončit dílo zkázy, které počali před vámi mariňáci. Ještě než mariňák odejde, vysvětlí vám, že se jim podařilo uvnitř přehradních prostorů umístit tři nálože, ale byli zaskočeni nepřítelem, takže se jim už nepodařilo je aktivovat a vyhodit přehradu do povětří. Přestože jste od svého rozhodnutí zrazováni, posbírejte nejdříve všechny zbraně a granáty, od mrtvého mariňáka získáte pušku s dalekohledem, potom se vydejte úžlabinou dopředu k přehradě. Pomocí zaměřovací pušky zlikvidujte dvoučlennou hlídku před vchodem do nitra přehrady, potom si vezměte na mušku dva odstřelovače v průzorech přehrady. Posbírejte zbraně a munici mrtvým před vchodem a protože vchod nelze otevřít, vpravo od něj si slezte dolů po žebřících až úplně dolů na místo, kde vidíte odtékat vodu. Zatočte doprava proti proudu, pozor, ať vás nestrhne sebou, zaměřovací puškou skolte vojáka a rozstřílejte automatický kulomet. Vpravo vylezte nahoru po žebříku a přes lávku pokračujte vpřed, vstupte na konci do dveří vpravo, které za vámi nepřítel ihned zablokuje. Bude vám oznámeno, abyste složili zbraně, byli jste prý identifikováni jako vetřelci a budete odzbrojeni likvidační hlídkou, čemuž se samozřejmě od srdce zasmějete. Pokračujte ke schodům, u nich odbočte doleva do tmavé chodby, mříže před vámi se otevřou, tak pokračujte dál a na konci si vylezte nahoru po žebříku. Aktivujte vpravo první roznětku, Aida vás rozhořčeně vyzve k návratu, tuto akci prý nemůžete přežít. No co, pokračujte proto po dalším žebříku nahoru, skrčte se, podlezte potrubí a po dalším žebříku vystoupejte ještě výš. Za rožkem je další žebřík, po kterém opět vylezte.

Uslyšíte, že jste hledáni likvidační hlídkou, což ale samozřejmě s vámi vůbec nic neudělá, váš úmysl vyhodit přehradu sami je nezvratný. Podlezte další rouru, otevřete v podlaze jeden z poklopů a seskočte dolů do místnosti. Pobijte vojáky, prohledejte všechny skříňky, je v nich spousta užitečností, potom zmáčkněte tlačítko na panelu, odblokujete tak oboje dveře. Za dveřmi vlevo vstupte na balkón a naproti odstřelte vojáka. Vraťte se a druhými dveřmi sejděte dolů po schodech a vstupte do prvních dveří vlevo. Zprava si vyskočte na roury, potom doleva k panelu a aktivujte na něm druhou nálož. Aida vás opět začne kárat a prohlásí, že nic vám radit nebude, máte se vrátit zpět, dokud je ještě čas. Samozřejmě, že budete pokračovat dál, seskočte tedy dolů a projděte dveřmi, za nimi zabočte doprava, dostali jste se tak k hlavnímu vchodu. Odblokujte si ho tlačítkem, za chvíli se vám to bude náramně hodit. Jedním ze dvou výtahů na tomto podlaží vyjeďte nahoru, ocitnete se tak v chodbě, v níž jste na začátku od vchodu odstřelili dva vojáky, posbírejte vše, co po nich zbylo a sjeďte výtahem dolů. Zabočte doleva a vejděte do haly s centrálním generátorem. Zde likvidujte hlídky a automatické kulomety, do cesty vám budou stavěny i laserové bariéry, ty likvidujte granátometem střelbou do jejich úchytek. Vyjděte na rampu nahoru a i zde udělejte pořádek. Vraťte se dolů a vlevo po potrubí, na které si vyskočte, se dostanete dozadu za generátor, kde aktivujte poslední nálož. Od této chvíle vám zbývá pouhých pět minut na to, abyste se dostali zpět ke své lodi.

Vyskočte si vlevo od spínače na roury, podlezte pod další a utíkejte rovně do chodby a přes ni k hlavnímu vchodu, který jste si tak prozíravě odblokovali, největším nepřítelem pro vás je totiž nyní čas. Po celé cestě likvidujte hlídky a automatické kulomety a raketomety, proběhněte hlavním vchodem, na konci zatočte doleva a známou úžlabinou utíkejte ke své lodi, cestou ničte další nepřátele a věžičky, které se vám snaží zabránit v dosažení lodě. Jakmile tam bez větší úhony dorazíte, nastupte si a v animaci si s chutí zhlédněte dílo zkázy, jehož jste byli přece autory. V další animaci se ocitnete na palubě Atlantis a uvidíte, jak z postranních přístrojů vyleze zmetek seagoati, je to příšerka, která se sem dostala při vaší výpravě za mariňáky na planetu Sanctuary a nyní poničila vaše kosmické plavidlo. Isaak plavidlo za letu nedokáže opravit, uvidíte Ne´Bannu, který je velmi nešťastný a zmatený. Povykládáte mu příhodu z Isaakovy minulosti, kdy při havárii jiné kosmické lodi zpanikařil a zavinil tak smrt svých několika kamarádů, které omylem vypustil do kosmického prostoru, v kterém se nenávratně rozplynuli. Isaak se z toho dlouho nemohl vzpamatovat, dokonce jeden čas začal holdovat alkoholu, ale nyní již je v naprostém pořádku a snaží se vše odčinit. Po skončení animace se ocitnete zpět na palubě Atlantis.

Kapitola IX.) Atlantis-Post Severnaya
Nejdříve ze všeho si tady promluvte s Ne´Bannou, dozvíte se od něj, že seagoati těžce poškodili Atlantis, budete tedy nuceni nouzově přistát a umožnit tak Isaakovi kosmické plavidlo opravit. Po neplánovaném nouzovém přistání na planetě Kalydon bude vaším úkolem ochraňovat Atlantis před útočníky, kteří se budou snažit ji zničit, což samozřejmě nemůžete připustit. Jděte tedy za Isaakem, opět proberte s ním vše ohledně nových zbraní a po skončení instruktáže pokračujte známou cestou ke své lodi. V animaci potom spatříte Atlantis, jak přistává na planetě Kalydon.

Kapitola X.) Kalydon

1.)Kalydon-Obulus Repair Facility
Unreal 2: The Awakening Ihned po přistání dostanete od Isaaka instruktáž, jak si máte počínat při ochraně Atlantis a jaké máte další úkoly. Naučí vás stavět ochranné laserové bariéry a automaticky střílející věžičky, které mají vysokou inteligenci a rozeznají přítele a spojence, na které nestřílejí. Pomocná loď, která vám měla dovézt zbraně, neodhadla správně přistávací rychlost, takže kolem vás jen přeletěla a stačila jen náklad zbraní shodit opodál, vydejte se nejdříve tedy doleva úžlabinou a za horizontem bednu s raketami najdete. Vyberte zbraně a rychle se vraťte zpět k Atlantis. Nyní musíte sami odolat čtyřem vlnám nepřátelských útoků, než Isaak s Ne´Bannou Atlantis opraví. Budou nalétávat nepřátelské lodě a shazovat paradesantní výsadky. Vy musíte obratně a takticky rozestavovat ochranné stojany tak, aby se mezi nimi vytvořilo laserové pole, kterým nepřítel nemůže projít. Rozestavět také musíte i automaticky střílející věže tak, aby mezi paradesantem udělaly co největší paseku. Sami používejte na nepřátele raketomet, ten jim vůbec nesvědčí, přestavujte poškozené stojany i věžičky do nového směru útoku nepřátel, jen tak můžete odolat jejich silným útokům. Nejdůležitějším úkolem je ochraňovat vstupní dveře do Atlantis, pokud by se dovnitř dostal jediný nepřátelský parašutista, skončili byste. Vedle dveří máte ještě mobilní doplňující komory na obnovení síly vašeho pancíře a zdraví, nezapomeňte proto i tam si obnovovat sílu brnění a kondici. Pokud dokážete nepřátelské výsadkové vlny odrážet a likvidovat, vaši kamarádi Atlantis opraví, otevřou se vám dveře, rychle vstupte a v animaci odletíte z planety do vesmíru. V pokračující animaci vám velitel sdělí, že musíte odletět na planetu Sulferon, kde vaši konkurenti vynalézají přístroj na hledání dalších artefaktů, který musíte získat. Takže se připravte, poletíte na planetu Sulferon.

Kapitola XI.) Sulferon

1.)Secret Izanagi Facility
Vaším úkolem v této části je vyčistit okolní oblast i základnu od nepřátelských hlídek a získat důležité údaje z počítačového systému, týkající se vyhledávání ve vesmíru ukrytých dalších artefaktů. Pokračujte tedy dopředu k vysoké věži, zastřelte dvě hlídky a pokračujte ke vchodu. Před vchodem zničte raketomet, o kus dál vpravo je další. Pak se vraťte ke vchodu, oddělejte dalšího strážného s raketometem, který vyběhne proti vám. Pak projděte vchodem, vlevo zničte další samoobslužný raketomet a pokračujte ke vchodu do věže. Aida vám sdělí, že zachytila tísňové volání nepřítele o pomoc, přibyl vám tedy další úkol toto volání o pomoc vypnout. Vstupte tedy do vchodových dveří, pobijte všechny hlídky a zničte všechny střílející věžičky, ty které nestřílejí, pouze aktivujte, bude se vám to za chvíli nesmírně hodit, potom pokračujte dál dveřmi vpravo. Zlikvidujte další hlídky a projděte dveřmi před vámi. V místnosti zlikvidujte další stráže a posbírejte po zemi i po bednách vše užitečné. Pak pokračujte dveřmi doprava, aktivujte další věžičku, poberte co můžete a pokračujte dál dalšími dveřmi. Dostali jste se k zadním vchodovým dveřím do věže, zlikvidujte hlídku, pokračujte vpřed a doleva si nastupte do výtahu, kterým vyjeďte nahoru. Zde nejdříve zlikvidujte všechny vojáky, potom posbírejte vše užitečné po celé místnosti, najdete i kanystr s napalmem, nakonec přistupte k panelu a tlačítkem vypněte tísňové volání. Pokud nezůstal v okolí nikdo z nepřátel naživu, spustí se animace, ve které vám Aida sdělí, že vám na pomoc posílá mariňáckou loď se čtyřmi mariňáky a počítačovým expertem, protože zjistila, že to s počítači moc neumíte. Mariňáci jsou podřízeni vám a vy s jejich pomocí musíte ochránit technika, aby mohl dokončit svoji práci.

Očekává se přece jenom nepřátelský výsadek na základě tísňového volání. Pokud se animace nespustí, znamená to, že jste zapomněli zlikvidovat nějakého nepřítele, musíte ho tedy najít a sprovodit ze světa a pak se animace spustí. V ní uvidíte přistávat mariňáckou loď s technikem a ocitnete se v místnosti s centrálním počítačem.

2.)Sulferon Defent
Jste tedy v centrální místnosti, přistupte nyní jednotlivě ke každému mariňákovi a dejte mu úkol, které přístupové místo má za úkol střežit. Nejlepší je poslat po dvou k přednímu a zadnímu vchodu a sami si pohlídat oboje dveře od kontrolních přístupových dveří, neboť jakmile parašutisté zastřelí technika, skončili jste. Budete tedy napadeni, hlídající mariňáci vám hlásí, který vchod byl právě napaden, rychle tam vždy utíkejte, neboť tentokrát i oni jsou smrtelní a nesmíte dopustit, aby se vetřelci dostali do žádné kontrolní místnosti, odkud už je dělí pouze jediné dveře k pracujícímu technikovi. Podle hlášení mariňáků tedy vždy utíkejte tam, kde nepřítel právě útočí, doufám, že jste nezapomněli aktivovat automatické věžičky, likvidující pouze nepřátele. Jakmile se vám podaří výsadky zlikvidovat, technik dokončí svoji práci a Aida vám v animaci pošle další mariňáckou loď, která vás i s technikem dopraví zpět na Atlantis. V další krátké animaci ještě porozprávíte Ne´Bannovi Aidin příběh z minulosti, kdy pod jejím velením bylo lstí zničeno celé nepřátelské vojsko a tak zachránila životy miliónů lidí. Zahynulo však při tom zbytečně i několik tisíc místních obyvatel a od té doby Aida svému velení nevěří. Potom už se ocitnete živě na Atlantis před Ne´Bannou.

XII.) Atlantis-Post Kalydon
Promluvte si tedy s Ne´Bannou, moc se omlouvá, ale prý teď nemá čas. Jděte proto za Isaakem, předvede vám nově vyvinuté zbraně a jako obvykle vás seznámí s jejich ovládáním a účinky. Pak si běžte promluvit s Aidou, dovíte se podrobnosti o další misi. Poletíte nyní na planetu Janus, kde musíte získat od doktora Mayera dva artefakty a zachránit tam na vaší planetární základně tohoto posledního pracujícího vědce. Po skončení instruktáže se odeberte ke své lodi a nasedněte si, pak vzhůru na planetu Janus.

XIII.) Janus

1.)Outside Polaris
V animaci budete tedy dopraveni na tuto planetu. Po obou stranách své lodě zlikvidujte hlídky, jednoho vojáka sestřelte vpravo na hoře puškou s dalekohledem z věže. Pak jděte dopředu k mostu, vyskočte si na něj, opět se zbavte hlídek a střílejících věžiček, kryjte se a hlavně si dejte pozor, ať vás nesrazí z mostu dolů. Rozstřelte držáky laserové bariéry, potom pokračujte vpřed. Pobijte další hlídky a věžičky, další laserovou bariéru, za ní postřílejte vojáky a věže. Poté vyjděte nahoru po schodech, zatočte doleva a jděte na konec rampy. Vlevo zlikvidujte další věžičku, posbírejte zbraně a stiskněte tlačítko nákladního výtahu. Nastupte si do něj a vyjeďte nahoru.

2.)Polaris Entrance
Vystupte si z výtahu a hned za dveřmi si promluvte s vědcem Axonem, od něj se dozvíte, že před chvílí zda prošla tlupa žoldáků, kteří chtějí najít doktora Mayera a vypáčit z něj, kam uschoval ony dva artefakty. Jestli ho rychle nezachráníte, dopadne to s ním velmi špatně. Vědec vám otevře kódované dveře pro další postup, tak pokračujte vpřed, cestou likvidujte žoldáky a střílející věžičky. V místnosti poberte zdraví a brnění po stranách, pak rozstřelte další věž a zlikvidujte žoldáka, dveřmi, které se tak samy otevřely, pokračujte dál.

3.)Polaris Geologics Research
Vpravo seberte granáty, tlačítkem si otevřete dveře a pokračujte chodbou dopředu. V místnosti je spousta užitečných předmětů a pomocí tlačítka vejděte do dveří vlevo. Pobijte žoldáky a projděte jedinými dveřmi, které jdou otevřít. Zde už slyšíte nářek a úpění mučeného doktora Mayera, z kterého žoldáci chtějí vypáčit určení místa, kde ukryl artefakty. Žádnými dveřmi se ale k němu nedostanete, vlevo je střílející věž, zničte ji a za ní si vlezte do výtahu. Nahoře pokračujte doleva, proskočte otvorem v podlaze dolů a tak jste se k doktorovi dostali. Postřílejte všechny jeho katany a tak ho osvobodíte. Následujte doktora do chodby, doktorovi ale nechce z druhé strany otevřít dveře Kai. Domluvte tedy doktorovi, aby Kaie pěkně poprosil a on nakonec otevře. Po chvíli místností otřese silný výbuch, od Aidy se dozvíte, že Liandři vyhodili do povětří most a tak vám znemožnili návrat. Poradí vám, abyste se ale nějak dostali na střechu, tam pro vás potom pošle mariňáckou loď, ke své se nedostanete. Náhle bude přerušeno i spojení s Aidou, takže jste odkázáni pouze sami na sebe. Následujte tedy doktora.

4.)Polaris Geologics Research Exterior
Unreal 2: The Awakening Doktor vás sice provede přes dveře, ale potom zůstane bezradně stát na místě, neboť cítí nebezpečí. Musíte tudíž iniciativu převzít do vlastních rukou. Otevřete tedy dveře vlevo, postřílejte žoldáky, vyslechnete si od doktora lamentaci na vaši pomalost a plýtvání náboji. Chce otevřít pravé dveře, ale ty jsou zablokované. Vzápětí se z dveří vlevo vyrojí žoldáci, pošlete je všechny do pekel a vstupte do vybílené místnosti za doktorem. Dál už ale s vámi jít nechce, bude ale s vámi ve spojení lokální vysílačkou, která není zablokovaná. Posbírejte tedy v místnosti všechny zbraně a munici a to i v malé místnůstce vpravo a pak vyjděte otvorem ve zdi na římsu, kterou zprava obejděte po celém obvodu, narazíte na spousty žoldáků a automatických věžiček, pokud se jich všech nezbavíte, doktor nevyleze. Jakmile očistu dokončíte, s patřičným mudrováním vyjde ven, následujte ho tedy k výtahu, kterým vyjedete nahoru na střechu.

Pokračování příště

Autor:




Nejčtenější

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

Resident Evil: Revelations
Zaoceánská plavba s mutanty potřetí. Recenze Resident Evil Revelations

„Tati, já nechci zase na zaoceánskou plavbu,“ postěžoval si mladý hráč. „Kušuj,“ řekl otec Capcom a naservíroval mu tu samou hru už potřetí.   celý článek

Destiny 2
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Pimax: The World's First 8K VR Headset
Virtuální realita v 8K rozlišení? Helma od Pimaxu boduje na Kickstarteru

Po třech dnech na Kickstarteru už má nová helma pro virtuální realitu od společnosti Pimax více než čtyřnásobek požadovaných peněz. Na papíře totiž vypadá...  celý článek

Pokkén Tournament DX
Povedená bojovka Pokkén Tournament je v DX verzi ještě o fous lepší

Přímočará, snadno pochopitelná, ale rozhodne ne mělká bojovka Pokkén Tournament vyšla ve vylepšené verzi DX na konzoli Switch. Povedenou hru s Pokémony...  celý článek

Další z rubriky

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.