Kingdom Come: Deliverance by měl být nadstandardně realistický, založený na vlastních zkušenostech i konzultacích s odborníky. Pojetí boje naznačuje krátká upoutávka, která slibuje více na herním veletrhu E3 probíhajícím letos od 16. do 18. června.
Utkává se v ní dvojice rytířů, která se notnou chvíli bije meči. Dřívější ukázky přímo ze hry však naznačují, že video příliš neodráží realitu herního pojetí. Je to totiž „dlouhý“ souboj se solidní choreografií, přitom ve starší ukázce jeden z bojovníků zpravidla zhyne během dvou tří švihů mečem.
Kingdom Come: Deliverance je česká hra na hrdiny odehrávající se ve středověku. Titul má vycházet z místní historie, draky ani kouzelná stvoření v něm proto neobjevíte.
Krajina je modelovaná podle historického Česka.
Ve dva roky starých příspěvcích hlavní návrhář Daniel Vávra (série Mafia) dokonce hovoří o experimentech s realistickými prvky, které ve finále nemusí být zábavné.
Jako příklad uváděl uvěřitelnou rychlost pohybu, kterou stometrové pole pěšky zdoláte zhruba za minutu.
Na vývoji titulu se kromě Vávry podílí také Viktor Bocan, návrhář Operace Flashpoint, a Martin Klíma, který stál u zrodu českého studia Altar Interactive a produkoval hru Operation Flashpoint: Dragon Rising.