Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Válka WoW a Warhammer Online prý teprve začala

  18:30aktualizováno  18:30
Válka o hráče mezi MMORPG World of Warcraft a Warhammer Online teprve začala. Je o tom přesvědčen šéf vývojáři Warhammeru Mark Jacobs.

Warhammer OnlineVálka o hráče mezi MMORPG tituly World of Warcraft a Warhammer Online teprve začala. Je o tom přesvědčen Mark Jacobs, šéf vývojářského týmu Mythic, který vytvořil Warhammer Online: Age of Reckoning.

 Reagoval tak na prohlášení šéfa Blizzardu Paula Samse, který prohlásil, že polovina těch předplatitelů World of Warcraft, kteří přešli k Warhammer Online, se již vrátila zpátky k jejich hře. "MMORPG hry jsou jako maratónský běh, ne sprint na sto metrů. Paul dobře ví, že jejich hráči často hrají více online her najednou, proto mě jeho prohlášení překvapilo." Celkem souhlasíme s tím, že na to hodnotit možný (ne)úspěch Warhammer Online je příliš brzy. Že by určitá nejistota v božském Blizzardu?

Zdroj: gi

Autor:




Nejčtenější

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.