Ačkoliv Gabe Newell šéfuje celému Valve, na žádost o technickou podporu zareagoval.

Ačkoliv Gabe Newell šéfuje celému Valve, na žádost o technickou podporu zareagoval.

Technická podpora Valve nereaguje? Nevadí, pomůže vám přímo šéf firmy

  • 18
Gabe Newell vede společnost s více než třemi sty zaměstnanců a uživatelskou základnou přesahující 75 milionů uživatelů. Přesto však reagoval na zoufalou prosbu o pomoc jednoho z uživatelů Steamu, který mu napsal, že technická podpora na jeho dotaz za týden nedokázala zareagovat.

Svůj zážitek prostřednictvím serveru Reddit popsal uživatel vystupující pod přezdívkou That_earlyguy. Newellova e-mailová adresa je jednoduše dohledatelná na internetu a není tajemstvím, že šéf Valve mnohdy reaguje.

That_earlyguy mu proto napsal následující e-mail: „Zdravím, Gabe, slyšel jsem, že i navzdory svému vytížení reagujete na fandovské e-maily. Říkal jsem si, že je to úžasné, ale nemůžu tomu uvěřit. Rozhodl jsem se to proto otestovat. Myslíte, že zvládnete odepsat rychleji než oficiální podpora Steamu? Dal jsem jim týdenní náskok.“

A o necelé čtyři hodiny později mu od Newella přišla odpověď. „Jaké číslo má váš požadavek? Koneckonců všichni ve Valve jsme (technická) podpora.“ Uživatel v reakci na to uctivě poděkoval, poslal číslo žádosti a o dvě hodiny později mu přišlo oficiální vyjádření od technické podpory, která problém vyřešila.

That_earlyguy v reakci na to Newellovi ještě jednou poděkoval a zeptal se, jestli může příběh zveřejnit na sociálních sítích. Na server Imgur.com pak nahrál otisky obrazovky s jejich konverzací.


Témata: Valve