Obsadit proto chce pozici průmyslového návrháře, který má alespoň šestiletou zkušenost s konstrukcí hardwarových produktů na světové úrovni.
"Valve je tradiční softwarovou společností. Otevřené platformy jako PC a Mac jsou pro nás důležité, jelikož umožňují nám i našim partnerům silný a přímý vztah se zákazníky," píše společnost na svém webu.
"Frustruje nás nedostatek inovace ve světě počítačového hardwaru, připojujeme se proto (k jeho výrobě)." Podle Valve jsou na trhu příležitosti i prostor pro vznik podmanivých zážitků.
Firma tak nepopírá plány na vývoj vlastních zařízení. V minulosti se v souvislosti s tím objevily spekulace o práci na speciální konzoli, pro kterou Valve registrovalo i patenty. Společnost patentovala například ovladač s modulárními tlačítky, která lze podle libosti přesouvat.
Konzole by také mohla využít biometrických technologií, na kterých Valve pracuje již roky (více o konzoli). Testuje je například na zombie akci Left 4 Dead, která nastavuje obtížnost i tempo hry v závislosti na pulzu hráčů.