Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ve Stínu Havrana 2

  12:05aktualizováno  16. října 12:47
Již i budoucnost není to co bývala a svérázný mnich Severín se tak bude muset znovu vydat na bláznivé dobrodružství. Co to znamená pro hráče? Návrat jedné z nejklasičtějších československých adventur.

Ve Stínu Havrana 2 Dnes si v již historické recenzi Péti Ticháčka můžete přečíst, že ani před osmi lety nám adventura Ve Stínu Havrana příliš neučarovala. I přesto si však získala mezi fanoušky tohoto žánru u nás slušné jméno a tak se nějakou dobu hovořilo i o pokračování. Roky plynuly a stále nic, až teď! Nyní se již konečně mohou všichni adventuristi na toto pokračování těšit! Příběh volně navazuje na první díl, ale hráči, kteří s ním nikdy nepřišli do kontaktu, by neměli o nic přijít. Na počátku hry by měly být totiž události z předchůdce důkladně vysvětleny. Samozřejmě znalci některé souvislosti pochopí lépe, ale to je holt již úděl herních veteránů. Opět se ve hře setkáme s mnichem Severínem, svérázným hlavním hrdinou, který řeší věci, ehm, velmi svéráznými metodami. Ve snu se mu opět zjevilo hrozící nebezpečí a vzhledem k tomu, že je Severín dobrák od kosti, tak to přeci nemůže nechat jen tak být. Sen mu prozradil, že bude muset odkrýt záhadu kolem člověka jménem Kadmon, který hledá své ztracené syny. Sen však naznačil mnohem více, takže je jasné, že nepůjde o jediný Severínův úkol.

Se svojí hlavní postavou budete prozkoumávat lokace, vést dialogy s NPC a řešit klasické hlavolamy.

Ve Stínu Havrana 2 Celá hra se přitom bude odehrávat jak ve středověké Evropě (která byla zčásti přítomná i v prvním díle), tak v budoucnosti, které právě hrozí velké nebezpečí. Jelikož se Severín vyloženě vyžívá v existenčních teoriích, tak je jasné, že nás čeká jeho velká anabáze na daný problém. Ve Stínu Havrana 2 bude klasickou 3D point 'n click adventurou. Se svojí hlavní postavou budete prozkoumávat lokace, vést dialogy s NPC a řešit klasické hlavolamy. Velkou novinkou bude ve hře přítomnost takzvaného výukového programu. Díky němu získáte spoustu nových zkušeností a lze tak hovořit o velmi lehkých RPG prvcích. Nelineárnost hry bude zapříčiněna právě rozvojem charakteru postavy, jejíž cesty se budou po nabitých znalostech lišit. Kromě herních znalostí se vám budou hodit i znalosti v oboru literárních děl a snímků, na které hodlají slovenští tvůrci ze studia House of Dragonflies v hojné míře odkazovat.

V původním titulu byl ve velké míře přítomen černý humor a v tomto směru půjde jeho pokračování ještě dál.

Ve Stínu Havrana 2 První díl byl ručně kresleným dílem s hodně osobitým stylem. Dvojka bude již plně v 3D, ale na vizuální styl bude opět kladen velký důraz. Na svědomí ho budou mít dva talentovaní slovenští umělci – Erik Šille a Boris Sirka. Jen se podívejte na jejich tvorbu, vypadá totiž velmi zajímavě. Grafická stránka tak nebude využívat nejnovějších technologií, ale bude osobitá a nápaditá a to je přesně to, o co tvůrcům jde. Stejně tak na tom bude hudební soundtrack. Měli bychom na něm nalézt hned několik skladeb od spousty evropských undergroundových skupin (to zní trochu děsuplně). V původním titulu byl ve velké míře přítomen černý humor a v tomto směru půjde jeho pokračování ještě dál. Když si vzpomeneme na scénku s kanibaly, tak se nám tomu snad ani nechce věřit. Hru vyvíjí nově založené slovenské studio House of Dragonflies, za pomoci několika dalších vývojářů, kteří se podíleli i na první hře. Hru u nás pak vydá Hypermax a to v druhé polovině příštího roku.



Témata: Havrani, Humor, Umělec


Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Další z rubriky

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.