Společnost zpracovala červencový únik dat společnosti Valve. Pomocí chyby v zabezpečení API bylo možné získat velmi přesné údaje o celkovém počtu hráčů u tisíců her na Steamu (pokud vás zajímá více, přečtěte si podrobný článek na Ars Technice).
Na základě těchto údajů vypočítali, jaké jsou zhruba zisky z her pro virtuální realitu na Steamu. Seznam zahrnuje 481 položek (podrobná tabulka zde).
„Nakonec jsme dospěli k odhadu, že celkové příjmy titulů, které byly vydány od roku 2016, jsou zhruba 50 milionů dolarů,“ vysvětlují na blogu. Zároveň dodávají, že právě v tomto roce byly na trh uvedeny headsety Rift a Vive.
V porovnání s tím příjmy z 6 000 pornografických videí pro VR jsou za stejné období 50 milionů dolarů. SexLikeReal sama sebe označuje za Steam pro VR porno.
Pokud zůstaneme jen u her, přidáme PlayStation VR a Oculus Home, jsou celkové příjmy zhruba 130 milionů dolarů. V kontextu celého herního průmyslu je to ovšem zanedbatelná položka. Analytická společnost Newzoo očekává celkové příjmy 125 miliard dolarů.