Vlastní levely pro Maria?

  • 0
Shigeru Miyamoto je této myšlence nakloněn.

Shigeru MiyamotoZdá se, že myšlenka hry LittleBigPlanet, která staví svůj úspěch především na tom, že si v ní hráči mohou sami vytvářet prakticky libovolné úrovně, našla odezvu i u do značné míry tradicionalistického Nintenda. Konkrétně u jejich nejznámějšího designéra Shigeru Miyamota.

Ten se nedávno vyjádřil, že myšlenka tvorby vlastního obsahu a tvorba levelů ho zajímají. "A myslím, že 2D Mario je pro tuto ideu do značné míry vhodný," byl Miyamoto vzápětí konkrétnější.

Nintendo sice už možnost tvorby vlastních úrovní má v sérii Mario vs. Donkey Kong, ale Miyamoto je přesvědčen, že obecně se tento aspekt her bude v budoucnu značně rozšiřovat a prohlásil, že sám byl vždy příznivcem této myšlenky, takže je jí do budoucna rozhodně nakloněn.

Zdroj: CVG