Vydavatelé neměli o SimCity zájem. Wright založil vlastní firmu

  • 2
Ačkoliv se simulace městského státu dočkala čtyř dílů, úvodní titul původní vydavatel odmítl. Neustále po hlavním vývojáři Willu Wrightovi požadoval změny, a to se časem stalo neúnosné.
SimCIty

Ačkoliv se simulace městského státu dočkala čtyř dílů, úvodní titul původní vydavatel odmítl. Neustále po hlavním vývojáři Willu Wrightovi požadoval změny, a to se časem stalo neúnosné.

"V podstatě jsem to naprogramoval do bodu, kdy jsem měl pocit, že je to hotové. A oni si to nemysleli. Pořád chtěli (jako herní mechaniku) výhru/prohru. Očekávali od toho tradičnější hru, ale já chtěl vždycky mnohem otevřenější (titul). Takže to nikdy nevydali," řekl Will Wright o společnosti Broderbund.

Wright pak společně s Jeffem Braunem založil vývojářské studio Maxis, které dnes stojí za tituly jako The Sims, Spore nebo Darkspore. Úspěchu SimCity napomohlo i rozhodnutí zpracovat hru pro Mac. Wright o majitelích tehdejších Applů říká: "A pro tyhle lidi nebyly žádné hry, které by je opravdu oslovily. Ze SimCity se stala (právě) taková hra."

Zdroj: Gamasutra.com


Témata: Apple, SimCity, The Sims