Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Situace vydavatelství Square Enix se zlepšuje, je opět výdělečné

  10:30aktualizováno  10:30
Posledních dvanáct měsíců pro společnost Square Enix značilo návrat k profitabilitě. Příznivé prý byly prodeje titulů Tomb Raider: Definitive Edition, Thief a Final Fantasy X/X-2 HD Remaster. Konkrétní prodejní čísla však vydavatelství neodhalilo.

Logo vydavatelství Square Enix

Letošní fiskální rok pro Square Enix skončil 31. března, a to se ziskem ve výši 6,6 miliardy jenů. To odpovídá přibližně 1,3 miliardě korun. Celkové příjmy společnosti však činily 155 miliard jenů, tedy okolo 30 miliard korun.

Loni však vydavatelství skončilo ve ztrátě 13,7 miliardy jenů. To je částka ve výši zhruba 2,7 miliardy korun.

Ačkoliv Square Enix nechce hovořit o prodeji konkrétních her, odhalilo úhrnné prodeje. Firma prodala celkem 17,23 milionu kusů softwaru. Z toho se 8,2 milionu prodalo v Severní Americe, 4,6 milionu v Japonsku a 4 miliony v Evropě. Letos je tedy společnost zisková, oproti loňsku však prodeje klesly. V roce 2013 totiž vydavatelství prodalo 19 milionů kusů softwaru.

Největší divizí společnosti je sekce Digital Entertainment soustředící se na PC, konzolové a mobilní hry. Ta zaznamenala 5,7% meziroční nárůst.

Společnost v budoucnu plánuje výrazné kroky směrem k čistě digitální budoucnosti a pro příští rok neočekává růst zisků.

Autor:




Nejčtenější

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Další z rubriky

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.