Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři o předělávce System Shocku: Nebojte se, PC je na prvním místě

  19:23aktualizováno  19:23
Přechod System Shocku na odlišné technologie vyvolal obavy z toho, že hra vzniká primárně pro konzole. To však vývojáři v novém prohlášení odmítají.

Obrázek z původní verze projektu | foto: Bonusweb.cz

Hra totiž engine Unity vystřídala za sadu nástrojů Unreal Engine. Tvůrci to zdůvodnili nevhodností Unity při vývoji pro konzole a lidé zpanikařili.

Ředitel vývoje Jason Fader se proto k záležitosti vyjádřil na Kickstarteru, kde projekt vybral peníze od komunity. Reagoval na tvrzení, že PC verze bude pouze převodem z konzolí.

„Nikdy jsme nic takového netvrdili. A i kdybychom engine nezměnili, hra by stejně vyšla i na konzolích. Já jsem do morku kostí PC hráč (především kvůli tomu, že s ovladačem nedokážu mířit) a System Shock vzniká především jako PC hra,“ napsal Fader.

System Shock

System Shock po přechodu na Unreal Engine

„Ale byla by škoda, kdyby titul mohli ocenit pouze PC hráči. Proto vyjde i na konzolích,“ dodal.

Pod palbu se dostala také vizuální stránka. Někteří lidé totiž tvrdili, že ukázka z Unity vypadala lépe. Fader však vysvětluje, že na vizuální stránce se bude ještě pracovat a že předchozí verze vznikala mnohem déle.

Tým navíc minulý týden odhalil, že se z předělávky stala o trochu volnější parafráze. Zatímco vývojáři původně počítali s tvorbou věrné kopie, nyní chtějí některé prvky modernizovat. Cílem je, aby výsledek byl lépe hratelný.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....

Další z rubriky

Připravuje se nový film podle legendární střílečky Doom

DOOM

Filmové adaptace počítačových her jsou čím dál tím častější. Výsledek je však ve většině případů podprůměrný. Povede se...

Rozhodnutí postavit Mass Effect: Andromeda na Frostbite přišlo z Bioware

Cora Harper - V případě, že hrajete za mužskou postavu je nadporučík Cora...

Electronic Arts měli loni opravdu špatný rok a většina jejich ambiciózních her skončila průšvihem. Ne všechny chyby...

VIDEO: Rozbalujeme a zkoušíme stavebnici Labo. Nintendo to s dětmi umí

Testujeme Nintendo Labo

V pátek se začne oficiálně prodávat stavebnice Nintendo Labo, která propojuje výtvory z kartonu s konzolí Switch....



Najdete na iDNES.cz