Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři o předělávce System Shocku: Nebojte se, PC je na prvním místě

  19:23aktualizováno  19:23
Přechod System Shocku na odlišné technologie vyvolal obavy z toho, že hra vzniká primárně pro konzole. To však vývojáři v novém prohlášení odmítají.

Obrázek z původní verze projektu | foto: Bonusweb.cz

Hra totiž engine Unity vystřídala za sadu nástrojů Unreal Engine. Tvůrci to zdůvodnili nevhodností Unity při vývoji pro konzole a lidé zpanikařili.

Ředitel vývoje Jason Fader se proto k záležitosti vyjádřil na Kickstarteru, kde projekt vybral peníze od komunity. Reagoval na tvrzení, že PC verze bude pouze převodem z konzolí.

„Nikdy jsme nic takového netvrdili. A i kdybychom engine nezměnili, hra by stejně vyšla i na konzolích. Já jsem do morku kostí PC hráč (především kvůli tomu, že s ovladačem nedokážu mířit) a System Shock vzniká především jako PC hra,“ napsal Fader.

System Shock

System Shock po přechodu na Unreal Engine

„Ale byla by škoda, kdyby titul mohli ocenit pouze PC hráči. Proto vyjde i na konzolích,“ dodal.

Pod palbu se dostala také vizuální stránka. Někteří lidé totiž tvrdili, že ukázka z Unity vypadala lépe. Fader však vysvětluje, že na vizuální stránce se bude ještě pracovat a že předchozí verze vznikala mnohem déle.

Tým navíc minulý týden odhalil, že se z předělávky stala o trochu volnější parafráze. Zatímco vývojáři původně počítali s tvorbou věrné kopie, nyní chtějí některé prvky modernizovat. Cílem je, aby výsledek byl lépe hratelný.

Autor:




Nejčtenější

Blizzard oslavil 25 let své úspěšné existence
Na založení Blizzardu si půjčil peníze od babičky. Dnes má miliardy

Mike Morhaime, prezident společnosti Blizzard a jeden z nejbohatších mužů v herním průmyslu, zavzpomínal na své nelehké začátky. Nebýt jeho štědré babičky,...  celý článek

Review bombing hry Dota 2
Jak se bránit útokům rozhněvané komunity? Steam přišel s řešením

Někdy stačí málo a jinak oddaní hráči se vrhnou proti vývojářům. Jejich rajonem jsou internetové diskuse a jejich tempo je vražedné. Mohou vývojáři vůbec něco...  celý článek

Everybody’s Gone to the Rapture
Úspěch není vše. Tvůrci Dear Esther dočasně odcházejí ze scény

Nezávislé studio The Chinese Room, které stojí za populárními hrami jako Dear Esther nebo Everybody’s Gone to Rapture oznámilo, že propustilo většinu...  celý článek

Marvel vs. Capcom: Infinite
Nebaví vás učení komb? Marvel vs. Capcom Infinite je bojovka pro vás

Jestli rádi bezmyšlenkovitě bušíte do ovladače, je bojovka Marvel vs. Capcom: Infinite něco pro vás.   celý článek

Dead or Alive: Extreme 3
Autoři končí s podporou sexy bojovky Dead or Alive 5. Bude šestý díl?

Do konce roku vyjde poslední placený přídavek do populární mlátičky Dead or Alive 5 a poté se vývojářský tým přesune na jiný projekt. Můžeme doufat v šestý...  celý článek

Další z rubriky

Dead or Alive: Extreme 3
Autoři končí s podporou sexy bojovky Dead or Alive 5. Bude šestý díl?

Do konce roku vyjde poslední placený přídavek do populární mlátičky Dead or Alive 5 a poté se vývojářský tým přesune na jiný projekt. Můžeme doufat v šestý...  celý článek

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.