Podívejte se na vznik profesionální herní úrovně. Působí to jednoduše

  • 16
Vytváření virtuálních světů je jistou obdobou hry se stavebnicí. Proces má několik významných etap a následující video přibližuje jednu ze závěrečných fází. Návrhář totiž v záznamu pracuje s hratelnou kostrou mapy, které však zcela chybí vizuální pozlátko.

Zároveň však využívá již předem připravených 3D modelů a jeho jediným úkolem je proměnit holou úroveň v působivé prostředí. A jak už to tak bývá, v rukou profesionála to nevypadá jako obtížný úkol.

Mapa ve videu vzniká pro titul Rise of the Triad, jenž je předělávkou akční klasiky z roku 1995. Je to střílečka z prvního pohledu, která obsahuje i prvky známé ze žánru hopsaček. Letošní aktualizace pak zachovává herní mechaniky ze staré školy. Titul je proto svižný a nepokouší se napodobovat realitu.

Jde o hru s nižším vývojářským rozpočtem. Mapa tak nenabízí vizuální pozlátka na stejné úrovni jako některé velkolepé tituly známých vývojářů. Přesto však záznam naznačuje, jak prostředí jednotlivých her vzniká. Této etapě standardně předchází plánování půdorysu a následné testování holé verze.

Titul Rise of the Triad vyjde koncem letošního roku pro PC a to prostřednictvím digitální distribuce Steam.