Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Warcraft 3 měl původně nabídnout šest ras. Bylo to příliš ambiciózní

  11:55aktualizováno  11:55
Seznam hratelných ras ve strategii Warcraft 3 neměli rozšířit jen Temní elfové a Nemrtví. Po úspěchu prvního dílu se ve studiu Blizzard objevil tlak na vývoj druhého dílu. Vývojáři tehdy zvažovali i odbočku od středověkého fantasy. Část společnosti bojovala za koncept, ve kterém by se tradiční Orkové utkali s lidmi z moderní doby.

Lidský rytíř ve strategii Warcraft 3

Takový titul by představoval souboj fantasy a moderních technologií. Herní návrháři Stu Rose a Ron Millar však tento nápad spojenými silami smetli ze stolu. Prosadili raději větší a propracovanější pokračování, které jednoduše kráčelo ve šlépějích prvního dílu.

Při návrhu třetího Warcraftu pak společnost pracovala na šesti hratelných rasách. Na výběr měli být Lidé, Orkové, Nemrtví, Temní elfové, Skřeti a Spalující legie (Burning Legion).

"Zvolit šestou rasu bylo jako (hrát) ruletu, ve které se vývojářská koule může zastavit u různých nápadů. Jednou z těch ras byli skřeti, u kterých Warcraft 3 pracoval s kamikaze mentalitou," vysvětloval David Craddock pro server Shacknews. Ten píše neoficiální knihu o historii Blizzardu.

Snaha vyvážit šest hratelných ras však byla pro vývojáře příliš ambiciózní. Skřeti i Spalující legie ve hře do jisté míry zůstali. Nikoliv však v podobě samostatně hratelných ras. Warcraft 3 tak vyšel se čtyřmi hratelnými rasami. A na řadu let se společně se Starcraftem stal přední strategií pro profesionální soutěžení.

Rozšíření The Frozen Throne od Bonuswebu získalo hodnocení 80 %. "Frozen Throne je po designerské stránce špičkovým kouskem," napsal Dimitrios Vlasakudis v recenzi (číst text).

Autor:


Témata: Blizzard, Warcraft

Nejčtenější

Populární youtuber TotalBiscuit zemřel, bylo mu pouhých 33 let

TotalBiscuit

Po dlouhém boji s rakovinou včera zemřel John Peter Bain, známý počítačovým hráčům pod svými přezdívkami TotalBiscuit a...

RECENZE: Více her jako Detroit a lidé přestanou chodit do kina

Detroit: Become Human

Detroit: Become Human je jako drahý hollywoodský blockbuster, jehož děj můžete sami ovlivňovat. Pokud dokážete občas...



V Německu poprvé po 20 letech povolili hru s hákovým křížem

Wolfenstein - cenzura

Satirická hra Bundesfighter II Turbo se stala prvním titulem od roku 1998, ve kterém bylo povoleno zobrazit hákový kříž.

Autoři českého Kingdom Come poodhalili plány do budoucnosti

Pokud čekáte na jednoznačnou radu ve stylu "je to pecka, běžte si to okamžitě...

Kingdom Come: Deliverance se v průběhu příštích 12 měsíců rozroste o čtyři příběhová rozšíření. Nejspíše si tak...

Sony: PlayStation 4 vstupuje do konečné fáze svého cyklu

Kompletní nabídka PlayStation

PlayStation 4 vyšel v listopadu 2013 a v současné generaci je to s prodeji 76,1 milionu celosvětově nejúspěšnější...

Další z rubriky

Legendární Unreal slaví 20. narozeniny a je dočasně zdarma

Unreal Gold

Když v roce 1998 Unreal vyšel, způsobil v počítačových hrách menší revoluci. Od té doby sice grafika několikanásobně...

Fortnite chce být esportem, na cenách pro hráče rozdá dvě miliardy korun

Fortnite

Autoři Fortnite by chtěli jeho nesmírnou popularitu využít i ve světě esportu. Podaří se jim proniknout mezi léta...

Autoři českého Kingdom Come poodhalili plány do budoucnosti

Pokud čekáte na jednoznačnou radu ve stylu "je to pecka, běžte si to okamžitě...

Kingdom Come: Deliverance se v průběhu příštích 12 měsíců rozroste o čtyři příběhová rozšíření. Nejspíše si tak...



Najdete na iDNES.cz