Warlords: Battlecry

Warlords: Battlecry
Warlords: Battlecry

Warlords Battlecry bude realtimová strategie posazená do fantasy světa Warlords. Ačkoliv už volbou prostředí si získá jisté prvenství, to zvláštní na Battlecry je hlavně orientace na hlavní postavu. Svého hrdinu si tady můžete vybrat z devíti ras a šestnácti tříd. Škála ras zahrnuje lidi (ve všem průměrní, nemají žádné zvláštní slabiny, ale ani žádné speciální dovednosti), skřety (odolní proti kouzlům, pomalí), orky (rychle vyrábějí, mají mizernou obranu před útokem ze vzduchu), minotaury (disponují nejméně pestrými útočnými možnostmi, na druhou stranu mají nejlepší upgrady), nemrtvé (pomalí, jak už tak zombie bývají, ale imunní vůči psychickým atakům), barbary (o kterých se mi nepodařilo zjistit vůbec nic) a tři druhy elfů - high (rychlí, dobří průzkumníci), dark (také dobří průzkumníci, ale ještě lepší kouzelníci) a wood (extrémně slabí v soubojích na blízko, ale nepřekonatelní lučištníci).

Zajímavým prvkem je vývoj hlavní postavy - její schopnosti (obratnost, inteligence, síla, charisma) se postupem času zlepšují a navíc jí můžete vybavit všelijakými artefakty, které během hraní posbíráte. Další neobvyklostí je takzvaný "command radius". Warlords: Battlecry Váš hrdina má okolo sebe vymezený prostor a pokud získá nějaké bonusy, může je rozdělit mezi spojenecké jednotky nacházející se v tomto vyznačeném prostoru. Až doteď to všechno znělo jako popis nějakého RPG, ale nenechte se zmást, vážně to bude realtimová strategie. Například budete muset absolvovat ono klasické získávání surovin, i když to bude probíhat poněkud netradičním způsobem: místo, kde se nachází jakákoliv surovina, stačí zkonvertovat a pak už těžba probíhá sama (ušetříte tak lidské či jiné jednotky pro důležitější činnosti).

Každá kampaň je rozdělena do šesti kapitol, v nichž si musíte vybrat mezi cestou dobra a zla. Kromě boje si občas užijete i nějakého toho questu, manévrování s vaší armádou bude probíhat způsobem známým z klasických RT strategií. Všechny postavičky prý budou krásně naanimované (což vynikne hlavně díky tomu, že příšerky jsou větší než v tomto druhu her obvykle bývají), jejich magické střely i jiná kouzla mají hýřit úchvatnými dynamickými efekty a co se kvantity týče, mluví se o 80 různých kouzlech rozdělených do obvyklých skupin - útočná, obranná, léčivá atd. Sestavu grafických vymožeností doplňují částicové efekty, realtimové osvětlení, střídání dne a noci a realistický model počasí. Multiplayer bude a to pro maximálně šest hráčů. Poslední známé datum vydání je jaro letošního roku.