Případ proto loni neušel pozornosti americké organizace Federal Trade Comission, která hájí zájmy spotřebitelů. A o necelý rok později došlo k završení případu, na základě kterého se vydavatelství Warner Bros. zavázalo postupovat odlišně.
Youtubeři za vytvoření videi získali tisíce dolarů a propagace na titul nesměla vrhat negativní stín. Většina z nich přitom ve videu nezmiňuje, že vzniklo na zakázku a minimálně v jednom případě chybí i poznámka v popisku.
Warner Bros proto od youtuberů přiznání spolupráce bude muset vyžadovat i zpětně. Platí to však také pro veškerý další obsah, který pro libovolné produkty od Warner Bros. teprve vznikne.
Middle-earth: Shadow of Mordor
Vydavatelství navíc není jediným subjektem, který za podobné praktiky čelí obviněním. V minulosti se organizace Federal Trade Comission zabývala také kanálem Machinima, který pomáhal zajišťovat tichou propagaci konzole Xbox One.
Pozornost organizace by nově mohli přilákat také youtubeři ProSyndicate a Tmartn, kteří vlastní hazardní web CSGO Lotto. Na tom lze soutěžit o obsah do hry Counter-Strike: Global Offensive a oba youtubeři zveřejnili falešná videa, na kterých díky webu získají vzácné vzhledy zbraní.