Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Warzone Online - přinášíme mír?

  12:00aktualizováno  14. prosince 10:59
Podle tvůrců této hry je každý člověk, který prohlásí, že přichází v míru, obyčejný pokrytec a lhář. Jakpak také ne, když dějiny lidstva jsou pospojovány krvavou nití. A od této myšlenky se odvíjí i koncept celého titulu, ve kterém se spojuje online hraní, strategie a 3D akční střílečka.

Warzone Online"Když před půldruhým tisíciletím pronesli první lidé na měsíci slova o tom, že přicházejí v míru, málokdo si uvědomoval aroganci a naivitu tohoto prohlášení. Lidstvo nikdy nežilo v míru, války probíhaly na povrchu Modré planety prakticky nepřetržitě. Nikdy nebyl absolutní mír. Opravdu si ti lidé na naší oběžnici mysleli, že pouhým gestem zažehnají ono milión let trvající krveprolití?"

Těmito slovy uvádějí pracovníci společnosti Paradox Entertainment svůj nejnovější projekt, který nese název Warzone Online. Podle nich změní lidská bojechtivá povaha během následujícího tisíciletí Zemi v pustinu zamořenou radiací a jedovatými látkami. A zatímco chudí lidé budou nuceni zůstat, bohatí odcestují na jinou planetu sluneční soustavy. S sebou si pochopitelně vezmou své peníze, armády a touhu po moci. Dějiny psané krví pokračují...

S předlohou tohoto titulu jste se již mohli setkat - je jí stolní hra Warzone. Ta si získala oblibu tisíců hráčů, a tak má její online pokračování z čeho čerpat. V něm by se měly podle Nilse Gullikssona, vedoucího projektu Warzone Online, "snoubit nejnovější 3D Warzone Onlinetechnologie s konceptem realtimových strategií a online herním systémem".

Posledních pár měsíců měli vývojáři opravdu napilno - předělávali totiž kompletní design hry a systém příkazů, protože se rozhodli, že se nebudou držet zaběhaných kolejí. Jistě chápete, že začlenit do žánru RTS sadu zcela nových prvků není zrovna práce na jedno odpoledne. Pokud se ale vše povede, měl by se jejich produkt pohybovat na pomezí strategie a 3D akce, což není příliš obvyklé, o to zajímavěji to však zní. Také se rozhodli trošku si pohrát s úrovní detailů postav, a díky LOD systému se jim podařilo docílit zobrazení 4 000 polygonových postav a objektů na volném prostranství, vše s vysokými detaily a bez většího snížení počtu zobrazených snímků za vteřinu. Blahopřejeme.

Přesné datum vydání Warzone Online ještě není známo, ale tvůrci hodlají vydat nejen verzi pro PC, ale i port pro Xbox. Doufejme však, že nebudou chtít distribuovat obě verze najednou, protože to bychom si na tento titul kvůli konzoli od Microsoftu počkali ještě hodně dlouho (to ale BYL škodolibý závěr :o) ).

Autor:


Témata: Xbox, Země (planeta)


Nejčtenější

For Games 2017
Tipy z For Games: před vydáním si můžete zahrát očekávané pecky

Na veletrhu videoher a interaktivní zábavy For Games, který až do neděle 22. října probíhá v areálu PVA Letňany, si můžete zahrát hned několik her před jejich...  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Další z rubriky

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.