Web-kare

Web-kare

Webkare: Japonky randí s virtuálními milenci

  • 2
Japonské ženy svým manželům nasazují parohy jako na běžícím páse. Naštěstí jen s virtuálními milenci v internetové hře Webkare.

Web-kareO tom, že jsou Japonci co se herního světa týká divní, nemá cenu diskutovat. Namátkou stačí připomenout Katamari, nabalování celého světa na lepivou kuličku. Tentokráte přišli s úplně jiným balením. Japonské dívky a ženy balí v internetové hře Webkare (internetový přítel) virtuální partnery. Za pět dní od startu navštívilo stránky webkare neuvěřitelných 3,5 milionu randění chtivých Japonek a zvědavců. Sociální síť mixovaná se simulátorem randění hýbe zkrátka celým Japonskem a brzy dorazí i do Evropy. Pánové nemusí smutit, chystá se i verze randění s virtuálními dívenkami.

Hra přesně uspokojuje šílenou potřebu japonských dívek po virtuálních přátelích.Web-kare Webkare je tedy senzace, Japonky všeho věku se hře upisují a užívají si randění s hochy animovanými v kartoonovém stylu. Tedy užívají pouze tehdy, když se jim podaří dobýt srdce jejich vybraného virtuálního miláčka. Hra je pořádně divná, ale nedá se jí upřít, že nápaditá. Dívky si vybírají jednoho ze čtyř různých charakterů, jehož srdce chtějí dobýt. S digitálními charaktery komunikují animovanými sekvencemi. Později ve hře pak je možné potkat další charaktery a svést pravou bitku o jejich přízeň.

Web-kareInterakce je dost limitovaná, protože uživatelé nemohou psát text svým virtuálním idolům, ani na ně mluvit. Webkare využívá kratičké kreslené klipy, které se spouští, když kliknete na chlapce, kterého milujete. Klipy jsou někdy doprovázeny zvukovými samply, které pohánějí love story kupředu pěkně krok po kroku. Důležitá konverzace pak může být uložená v sekci alb jako "vzpomínky". Sociální prvek hry pak umožňuje různé přetahování jednotlivých dívek o vybrané mladíky. Možná je prý i spolupráce, kterou si příliš nedovedeme představit. Zvláště pak ne v chystané verzi pro pány.

V současnosti je hra zadarmo, ale autoři počítají s různými zpoplatněními do budoucnosti.Webkare Mimo jiné samozřejmě prodávání virtuálních předmětů, vytvoření verze pro japonské supermobily a co nás nejvíce zajímá, brzká možnost randění s virtuálními japonskými dívenkami. Ačkoliv je hra zatím dostupná díky jazyku jen v Japonsku, již se pracuje na verzi pro Evropu a USA. Zajímavá je informace, že z uživatelské základny je 52 procent dívek okolo dvacítky, ale 18 procent patří mezi třicátnice a starší. Takže ochotně věříme, že randit s virtuálními Japonkami bude bavit také různou věkovou struktura mezi pány. Nakonec dívenky s velkýma (nejen) očima z anime seriálů jsou maximálně populární i mimo ostrovy japonského císařství.