Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Wild Metal

  12:00aktualizováno  3. února 11:49
Připravovaná akční hra Wild Metal od vývojářů z DMA Design má nabídnout to nejlepší z first person stříleček a 3D akčních her pro majitele konzolí Dreamcast...
Wild Metal

Připravovaná akční hra Wild Metal od vývojářů z DMA Design má nabídnout to nejlepší z first person stříleček a 3D akčních her. Zda se mají majitelé konzolí Dreamcast, pro které je tato hra určena, skutečně na co těšit, vám napoví již toto její první představení.

Začínáme příběhem. Na zapomenuté planetě v soustavě Tehric ztracené daleko ve vesmíru byl objeven technologický poklad. Jedná se o nevyčerpatelný zdroj energie nemající v celé Galaxii obdoby. Jeho cena je nevyčíslitelná a touha po jeho získání nezměrná. Do cesty se však lidským dobrodruhům snažícím se o transport tohoto energetického zdroje staví hned několik překážek. Složitý systém nepřetržitě generující energii není možné rozebrat. Je potřeba jej přepravit jako celek, jinak nebude možné uvést jej opětovně do chodu. Bezpečnému transportu však brání roboti-zabijáci. Monstra vytvořená před mnoha sty lety během civilní války, která postihla Tehrickou soustavu. Tito roboti se mezitím naprosto přizpůsobily podmínkám planety, staly se nepřátelští vůči všemu živému a naučily se útočit v tlupách jako divoká zvířata. Nezbývá, než vybrat nejschopnější z odvážlivců a pokusit se zřídit na této dávno opuštěné planetě opět pořádek.

Největší předností této akce má být podle slov vývojářů zcela nový fyzikální model zaručující vysokou míru realističnosti. Wild Metal Simulovány budou vlivy gravitace, setrvačnosti, trajektorie střel a dokonce i magnetismu, jehož působení na bojující jednotky si v této chvíli netroufám odhadnout. Například u vojenských vozidel bude odlišeno jejich ovládání v závislosti na druhu povrchu, po kterém se pohybují. Bude také možno určovat nezávisle směr jízdy spolu s natočením střelecké věže. Zahrnuta bude i možnost deformace okolního prostředí pomocí výbušnin, které umožní odstřelit části skalních stěn na nepřátelské jednotky. Realistická trajektorie letu vystřelených projektilů umožní útočit i na vzdálené cíle skryté za terénními nerovnostmi, i když s nimi hráč nebude ve vizuálním kontaktu. Všechny výše uvedené charakteristiky umožňují využití rozličných strategií, které snad zaručí, že se ze hry Wild Metal nestane jen další bezduchá střílečka.

Další samostatnou kapitolu tvoří pestrý výběr zbraní, který se neomezuje pouze na dnes již klasickou výbavu každého bojovníka (pistole, brokovnice, samopal, granátomet, raketomet), ale přináší i méně tradiční výzbroj v podobě řízených střel a tříštivých bomb spolu s kombinací různého druhu používané munice. Zcela odlišné zbraně však budou využívat nepřátelští roboti, jejichž umělá inteligence se snaží co nejvíce přiblížit chování vámi ovládaných bojovníků. Zvuková stránka hry nemá také nikterak zaostávat. Ke každému vozidlu, zbrani či dělové věži patří specifický soubor zvuků, jejichž charakter se mění spolu se zmenšující se vzdáleností vaší jednotky od tohoto objektu.

Jaká tedy hra Wild Metal skutečně bude? To nikdo v této chvíli ve skutečnosti neví. Autoři vypustily do světa pouze několik screenshotů spolu s popisem hlavních předností této připravované počítačové hry. Kdyby se vždy všechny sliby vydavatelů vyplnily nebylo by špatných, vlastně ani průměrných her. Ať se tedy v tomto případě přání hráčů i tvůrců bezezbytku splní.

Autor:


Témata: Galaxie, Robot


Nejčtenější

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Další z rubriky

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Blizzcon 2017 - bonusové in-game předměty
Koupíte si virtuální lístek na Blizzcon? Získáte tyto in-game předměty

Blizzcon je svátek všech fandů her od Blizzardu, který letos poběží od 3. do 4. listopadu. Podívejte se, jaké předměty do her získají majitelé virtuální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.