Wild Metal

Připravovaná akční hra Wild Metal od vývojářů z DMA Design má nabídnout to nejlepší z first person stříleček a 3D akčních her pro majitele konzolí Dreamcast...
Wild Metal

Připravovaná akční hra Wild Metal od vývojářů z DMA Design má nabídnout to nejlepší z first person stříleček a 3D akčních her. Zda se mají majitelé konzolí Dreamcast, pro které je tato hra určena, skutečně na co těšit, vám napoví již toto její první představení.

Začínáme příběhem. Na zapomenuté planetě v soustavě Tehric ztracené daleko ve vesmíru byl objeven technologický poklad. Jedná se o nevyčerpatelný zdroj energie nemající v celé Galaxii obdoby. Jeho cena je nevyčíslitelná a touha po jeho získání nezměrná. Do cesty se však lidským dobrodruhům snažícím se o transport tohoto energetického zdroje staví hned několik překážek. Složitý systém nepřetržitě generující energii není možné rozebrat. Je potřeba jej přepravit jako celek, jinak nebude možné uvést jej opětovně do chodu. Bezpečnému transportu však brání roboti-zabijáci. Monstra vytvořená před mnoha sty lety během civilní války, která postihla Tehrickou soustavu. Tito roboti se mezitím naprosto přizpůsobily podmínkám planety, staly se nepřátelští vůči všemu živému a naučily se útočit v tlupách jako divoká zvířata. Nezbývá, než vybrat nejschopnější z odvážlivců a pokusit se zřídit na této dávno opuštěné planetě opět pořádek.

Největší předností této akce má být podle slov vývojářů zcela nový fyzikální model zaručující vysokou míru realističnosti. Wild Metal Simulovány budou vlivy gravitace, setrvačnosti, trajektorie střel a dokonce i magnetismu, jehož působení na bojující jednotky si v této chvíli netroufám odhadnout. Například u vojenských vozidel bude odlišeno jejich ovládání v závislosti na druhu povrchu, po kterém se pohybují. Bude také možno určovat nezávisle směr jízdy spolu s natočením střelecké věže. Zahrnuta bude i možnost deformace okolního prostředí pomocí výbušnin, které umožní odstřelit části skalních stěn na nepřátelské jednotky. Realistická trajektorie letu vystřelených projektilů umožní útočit i na vzdálené cíle skryté za terénními nerovnostmi, i když s nimi hráč nebude ve vizuálním kontaktu. Všechny výše uvedené charakteristiky umožňují využití rozličných strategií, které snad zaručí, že se ze hry Wild Metal nestane jen další bezduchá střílečka.

Další samostatnou kapitolu tvoří pestrý výběr zbraní, který se neomezuje pouze na dnes již klasickou výbavu každého bojovníka (pistole, brokovnice, samopal, granátomet, raketomet), ale přináší i méně tradiční výzbroj v podobě řízených střel a tříštivých bomb spolu s kombinací různého druhu používané munice. Zcela odlišné zbraně však budou využívat nepřátelští roboti, jejichž umělá inteligence se snaží co nejvíce přiblížit chování vámi ovládaných bojovníků. Zvuková stránka hry nemá také nikterak zaostávat. Ke každému vozidlu, zbrani či dělové věži patří specifický soubor zvuků, jejichž charakter se mění spolu se zmenšující se vzdáleností vaší jednotky od tohoto objektu.

Jaká tedy hra Wild Metal skutečně bude? To nikdo v této chvíli ve skutečnosti neví. Autoři vypustily do světa pouze několik screenshotů spolu s popisem hlavních předností této připravované počítačové hry. Kdyby se vždy všechny sliby vydavatelů vyplnily nebylo by špatných, vlastně ani průměrných her. Ať se tedy v tomto případě přání hráčů i tvůrců bezezbytku splní.


Témata: Galaxie, Robot