VIDEO: Ve hře jste je možná nedocenili. Animace v novém Wolfensteinu

  • 4
Bodání do krku, přebíjení i plavání mohou být formy umění. Tedy alespoň v počítačové hře, kde je potřeba vytvořit uvěřitelné animace.

Jak některé z herních prvků vypadají izolovaně, nyní můžete posoudit z portfolia Markuse Hammerstedta. Ten pomáhal rozpohybovat titul Wolfenstein: The New Order a v minulosti pracoval také na hrách jako Bulletstorm či Gears of War.

Hammerstedt je animátor se sedmi lety profesionálních zkušeností. Působil například ve společnostech Epic Games Poland, Massive Entertainment či Machine Games. Osmadvacetiletý Švéd se zaměřuje například na vytváření prototypů pro hry a na převádění pohybových záznamů (motion capture).

Střílečka Wolfenstein: The New Order vyšla 20. května letošního roku a od Bonuswebu získala hodnocení 75 %.

"Pokud si chcete zavzpomínat na staré časy v atmosférické akci, je Wolfenstein: The New Order skvělou volbou. Je to dobře udělaná hra, která vás zabaví solidních dvanáct hodin. Přesto mnoho hráčů pravděpodobně čekalo více, než co hra nakonec nabízí," napsal o titulu David Sillmen (čtěte recenzi).


Témata: Wolfenstein