Jako jediný si splnil bláznivý sen ve World of Warcraft

  13:25aktualizováno  13:25
Téměř 1 200 dnů věnoval získávání zkušeností ve hře World of Warcraft. Výsledkem je splněný sen o sto postavách na maximální úrovni.

Američan vystupující pod přezdívkou Watola s projektem začal již před vydáním datadisku Warlords of Draenor a v současné době zvažuje, že by místo sto postav na sté úrovni skončil u jednoho tisíce.

Watola své dobrodružství a postup detailně popisuje na oficiálních fórech: „Včera (21. ledna) jsem konečně splnil svůj cíl získat úroveň sto pro sto postav. Začal jsem s tímto projektem ke konci (datadisku) Mists of Pandaria. Tou dobou jsem již získal maximální úroveň pro dvacet postav. Dalších osmdesát proto nepůsobilo tak extrémně.“

V betatestu rozšíření Warlords of Draenor prý příliš času nestrávil. Optimální získávání posledních deseti úrovní tak Watola musel hledat „za pochodu“. Objevil důležité úrovně v pevnosti, která je podle něj jedním z klíčů k rychlému postupu hrou.

Fotogalerie

Pro získávání úrovní nevyužíval žádné podvodné programy, ani nehrál třeba s osmi účty na jednom počítači (multiboxing). Stačila mu dvě předplatné a jasná strategie. Řada postav tak maximální úrovně dosáhla během jednoho dne.

Úkoly a jejich rozvržení ve Warlords of Draenor jsou podle Watolova názoru téměř perfektní. Přesto však některé věci kritizuje. „Pifku ohledně získávání úrovní mám na terén. Mám pocit, že je tu celkem dost neviditelných zdí, které nejsou nutné. A spousta věcí, které překážejí. Třeba vinice a údolí, kterými nelze projít, aniž by to přidalo minuty cestování. Prostě proto, že jste blbě skočili.“

V souvislosti se svým projektem říká, že ho získávání úrovní nebaví. A ještě s menší láskou se věnuje plnění herních úkolů. „Ale mám rád velké plány a s láskou se učím nové věci. Když jsem se blížil ke konci, zvažoval jsem, jestli zvládnu 1000 postav na maximální úrovni.“

„Zbožňuju, když můžu nabalovat na to, co jsem se naučil, abych objevil další nové věci. Rád zjišťuju, jak to udělat ještě lépe a rychleji. To mě motivuje k tomu, abych se pustil do projektů, které by jiní lidé ani nezvážili. Tu cestu jsem miloval a výsledky mě více než naplnily,“ uzavírá Watola.

Autor:


Nejčtenější

Po šesti letech nezbylo z peněz z Kickstarteru nic, vývojář se zhroutil

Limit Theory

Ambiciózního vesmírného simulátoru Limit Theory se bohužel nikdy nedočkáme. Jeho jedinému vývojáři Joshi Parnellovi...

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...



Chystaný seriál podle Zaklínače už zná představitelky Ciri a Yennefer

Netflix vybral herečku Freyu Allanovou (vlevo) do role Ciri z chystané...

Netflix vybral herečky do rolí dvou nejdůležitějších ženských postav chystané seriálové adaptace Sapkowského knih....

Podívejte se na záběry z natáčení scén pro brutální Mortal Kombat

Fotky ze zrušeného projektu Mortal Kombat HD

Když v roce 1992 vyšel první díl Mortal Kombatu, otřáslo to herním světem. Doslova gejzíry krve a brutální chvaty,...

České Mashinky přidávají nové dieselové lokomotivy a řadu vylepšení

Mashinky

Vývoj vynikající strategie Mashinky zdárně pokračuje vpřed. Nejnovější vylepšení hru nijak zásadně nemění, ale přidává...

Další z rubriky

Nový trailer ke Star Citizenu si nezadá s filmovými blocbustery

Squadron 42

Hollywoodští herci, fantastická grafika, monumentální hudba a dokonalý střih dělají z nového traileru k příběhové větvi...

Konečně si můžete koupit ovladač k PlayStationu ze zlata a diamantů

LUX DUALSHOCK 4 CONTROLLER

Internetový prodejce luxusních předmětů Brikk obohatil nabídku o zlatý ovladač Dual Shock pro herní konzoli PlayStation...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Najdete na iDNES.cz