Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jako jediný si splnil bláznivý sen ve World of Warcraft

  13:25aktualizováno  13:25
Téměř 1 200 dnů věnoval získávání zkušeností ve hře World of Warcraft. Výsledkem je splněný sen o sto postavách na maximální úrovni.

Američan vystupující pod přezdívkou Watola s projektem začal již před vydáním datadisku Warlords of Draenor a v současné době zvažuje, že by místo sto postav na sté úrovni skončil u jednoho tisíce.

Watola své dobrodružství a postup detailně popisuje na oficiálních fórech: „Včera (21. ledna) jsem konečně splnil svůj cíl získat úroveň sto pro sto postav. Začal jsem s tímto projektem ke konci (datadisku) Mists of Pandaria. Tou dobou jsem již získal maximální úroveň pro dvacet postav. Dalších osmdesát proto nepůsobilo tak extrémně.“

V betatestu rozšíření Warlords of Draenor prý příliš času nestrávil. Optimální získávání posledních deseti úrovní tak Watola musel hledat „za pochodu“. Objevil důležité úrovně v pevnosti, která je podle něj jedním z klíčů k rychlému postupu hrou.

Fotogalerie

Pro získávání úrovní nevyužíval žádné podvodné programy, ani nehrál třeba s osmi účty na jednom počítači (multiboxing). Stačila mu dvě předplatné a jasná strategie. Řada postav tak maximální úrovně dosáhla během jednoho dne.

Úkoly a jejich rozvržení ve Warlords of Draenor jsou podle Watolova názoru téměř perfektní. Přesto však některé věci kritizuje. „Pifku ohledně získávání úrovní mám na terén. Mám pocit, že je tu celkem dost neviditelných zdí, které nejsou nutné. A spousta věcí, které překážejí. Třeba vinice a údolí, kterými nelze projít, aniž by to přidalo minuty cestování. Prostě proto, že jste blbě skočili.“

V souvislosti se svým projektem říká, že ho získávání úrovní nebaví. A ještě s menší láskou se věnuje plnění herních úkolů. „Ale mám rád velké plány a s láskou se učím nové věci. Když jsem se blížil ke konci, zvažoval jsem, jestli zvládnu 1000 postav na maximální úrovni.“

„Zbožňuju, když můžu nabalovat na to, co jsem se naučil, abych objevil další nové věci. Rád zjišťuju, jak to udělat ještě lépe a rychleji. To mě motivuje k tomu, abych se pustil do projektů, které by jiní lidé ani nezvážili. Tu cestu jsem miloval a výsledky mě více než naplnily,“ uzavírá Watola.

Autor:




Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Další z rubriky

Tomb Raider slaví 20 let speciální edicí
Která herní hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč?

Na herní kvíz, v němž jsme poznávali herní hrdinky jen podle obrázků, navazujeme anketou. Podělte se s ostatními, která hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč.  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.