Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

WWI - vítězný klan mezihernového turnaje ve Vietcongu

  12:00aktualizováno  8:55
Přinášíme Vám rozhovor se členy jednoho z aktuálně nejlepších Českých Vietcong klanů. We Were Immortal letos už podruhé zvítězil v mezihernovém turnaji a opět bez jediné porážky. Jsou hlavními adepty na vítězství v InvexCupu?

Druhý $1#news11353">mezihernový turnaj pořádaný ProGamers v tomto roce ve Vietcongu máme za sebou. Již tradičně jsme se mohli těšit na skvělé souboje mezi různými klany z České republiky, kterých se přihlásilo 22. Nově jsme se mohli těšit i na střety klanů v nové PG Cyber Café herně na Novém Smíchově, do které se vejde až 7 klanů. První mezihernový turnaj v roce 2005 se konal v únoru. Zde v silné konkurenci zvítězil klan We Were Immortal (WWI), a tudíž byl favoritem číslo jedna i v druhém turnaji.

We Were Immortal (WWI) roli favorita potvrdil a svou aktuální formou i v druhém turnaji zvítězil. Z turnaje si odvezl mimo věcných cen a peněžní odměny také 60 bodů do Českomoravského svazu ProGamingu. Co je ale důležité, připravili jsme si pro Vás rozhovor se dvěma hráči tohoto klanu Stevem (Vít Savický) a Vincentem (Petr Jonáš), se kterými klan ještě nikdy neprohrál. Řeč bude jak o mezihernových turnajích, tak i o samotném klanu We Were Immortal, jenž je jedním z aktuálních adeptů na mistra republiky na InvexCupu 2005.

Členové WWI klanu

Scream (dříve BRITA)
!vanhoe (dříve BRITA)
Pája.cz (dříve BRITA)
V!ncent (dříve DR)
St3ve'cz- (dříve DR)
Luboshmir (dříve CDC)
Black_Hawk (dříve CDC)
Diabolik.cz (dříve CDC)

Pavel: Než se pustíme do rozhovoru, mohli byste nám v krátkosti popsat vaší vizitku klanu, jeho aktuální členy, úspěchy či neúspěchy, aby byli naši čtenáři trochu v obraze?
Steve: Náš klan je na scéně poměrně krátkou dobu, od listopadu roku 2004. Členů bylo původně opravdu hodně, ale mezi nimi se rýsovala jakási "základní sestava," která hrávala většinu CW. Někteří ostatní členové začali hrát míň a míň až nehráli vůbec. Potom přišel Vincent, který se hned po příchodu stal členem "základu," mno a nedávno tuhle sestavu jsem posílil ještě já (Steve). A úspěchy? Za ty 4 měsíce to není myslím tak špatné, je to první místo na ESL (CZ teamplay, CZ 1on1, CZ 2on2), druhé místo v PG lize #01/05 a první místa na obou meziherňácích v roce 2005. Tímto bychom chtěli i poděkovat našim sponzorům CPUTrade a EO computers.

Pavel: Říkáte, že jste oba byli nedávno členové klanu DarkRiders, proč jste jej opustili?
Vincent:
Neopustili jsme ho současně. Nejdřív jsem šel já, Vincent, protože z DR už před tím odešlo několik mých přátel a zájem ostatních tak trošku upadal.. Věděl jsem že ve WWI se hraje naplno a každý den, a můj kamarád Luboshmir mě přemluvil k přestupu. Dark Riders to beze mě nějak neustáli a rozpadli se krátce na to. Steve ještě asi 3 měsíce hrál v klanu New Scourges, který poté, co jsem přesvědčil CL klanu abychom ho vzali, opustil.

Pavel: Jaký klan považujete za největšího vašeho rivala a proč?
Vincent:
Záleží jestli je řeč o meziherňácích, nebo internetových kláních. Přes net nám největší potíže činí asi CAC delta, protože jsou přece jen mnohem zkušenější a je to znát na jejich týmové hře. Na meziherňácích toho ale moc nepředvádějí, asi tomu nepřikládají velký význam a tak se ani nesnaží. Na LAN turnajích nám největší potíže činí klan RD, který také hraje velice dlouho a dokáže bojovat velice tvrdě :-). Jinak pokud bych měl zmínit již neaktivní klan NEcroRaisers, nejtěžší zápas jsme odehráli určitě s nimi. Ten byl ale jenom jeden, a NEcroRaisers se už VC nadále nevěnují.

V!ncent (Petr Jonáš)

Pavel: V tomto roce zatím proběhly dva mezihernové turnaje, oba jste vyhráli a ani v jednom jste neprohráli jediný zápas. Považujete to zatím za největší úspěch klanu?
Vincent:
Zatím je to určitě největší úspěch, i když myslím že v PG lize jsme si taky nevedli špatně a vítězství nám uteklo jen o jednu vlajku. Dál je tu první místo na ESL. Těžko říct, co je cennější. Ale my si nejvíce vážíme vítězství na meziherňáku, protože tam nikdo nemůže pochybovat o naší poctivosti. Zanedlouho by měl začít GZ turnaj a další sezóna PG ligy, tak doufejme že úspěchů přibude :-).

St3ve'cz- (Vít Savický)

Pavel: Před začátkem druhého mezihernového turnaje ve Vietcongu jste byli favoriti na vítězství, cítili jste se tak i sami?
Vincent:
Jelikož na turnaj nejeli ani NecroRaisers, kteří nás minule pěkně potrápili, ani klan BwG, který hraje přes net velice kvalitně a CAC už předem oznamovali, že se jedou na meziherňák ožrat :-), tak jsme se popravdě na vítězství opravdu cítili, a myslím že i to společně s výbornou náladou přispělo k vítězství nad RD, naším největším soupeřem.

Pavel: Četl jsem, že při prvním mezihernovém turnaji, který se konal v únoru, byly nějaké problémy s PC v hernách, s počtem adminů nebo v komunikaci mezi ostatními hernami, jaký je na to Tvůj názor?
Vincent: Myslím si, že problémy byly způsobeny nejspíše nezájmem o turnaj ze strany obsluhy pražských heren. Ti se snažili jenom aby mohli svoje herny co nejdříve vyklidit a myslím že se o turnaj příliš nestarali, brali to jako nutné zlo. V Brně byla ale naprostá pohodička a spousta super lidí, takže se nám to moc líbilo a nad problémy v Praze jsme jenom kroutili hlavou. Čert ví, proč několik klanů tentokrát nejelo do brněnské Olympie, ale zvolili Prahu, možná důvěřovali nově otevřené herně na Novém Smíchově. Každopádně tentokrát se meziherňák celkově vydařil a zatím jsem nikoho neviděl si stěžovat, až na jeden problém s klanem, který se místo zápasu šel radši naobědvat :-).

Pavel: Nikdo si nestěžoval, takže si myslíš, že i v Praze bylo již vše v pořádku?
Vincent:
Mno slyšel jsem o několik konfliktech mezi hráči přímo v hernách, ale co se týče organizace, zatím jsem stihl zaregistrovat jenom samou chválu :-).

Pavel: Dozajista nejlepším zakončením sezóny by bylo vítězství na InvexCupu 2005, připravujete se už nějak, popř. jaké si dáváte šance?
Vincent:
Upřímně řečeno jsme rádi především za to, že se turnaj odehrává na LANu - tudíž doufejme bez lagů (u VC jeden nikdy neví) a za stejných podmínek. Budeme do té doby pracovat na našem teamplayi a budeme stejně jako doteď trénovat s německými klany, od kterých se dá opravdu hodně naučit. Mimoto se chystáme zaregistrovat do ClanBase, kde se také dozajista spoustu věcí naučíme. O první místo na InvexCupu se budeme rvát jako lvi :-).

Pavel: Aktuálně patříte mezi nejlepší klany v České republice, do InvexCupu, pravda, dlouhá doba, ale kdo spolu s Vámi by mohl na případné první místo zaútočit?
Vincent:
Těžko říct, protože náš klan vznikl spojením několika klanů, které byly sice na úrovni, ale nejlepší asi ne. Pokud se někdo rozhodne udělat něco podobného, mohl by z toho vzniknout třeba nový velice silný klan. Z těch stávajících to ale můžou být třeba SD, RD, CAC delta, nebo třeba RD-S a TAG, kteří ukořistili 2. a 3. místo na meziherňáku. My se ale svých šancí rozhodně nevzdáme a na první místo zaútočíme vším co máme :-).

Pavel: Přeji Vašemu klanu v budoucnu hodně štěstí a samozřejmě také úspěch na zmiňovaném InvexCupu, chcete ještě něco na závěr vzkázat našim čtenářům?
Vincent:
Chtěl bych vzkázat všem hráčům, ať od hraní nečekají příliš mnoho a ať to na jakékoliv úrovni hrají hlavně pro zábavu. Ať si hledí svého klanu a nedbají na kecaly a rýpaly okolo, protože závist je nejhorší, ale také skoro nejčastější lidská vlastnost :-). Takže nebrat to moc vážně, nejdůležitější je přátelství, zábava a až potom jsou to ceny a prestiž. Zvláště klanům, kteří jsou schopni se kvůli hře do krve hádat, nebo dokonce na nějaké LANce navzájem pomlátit, chci vzkázat, aby to brali trochu víc v klidu. Mno a Tobě děkuji, že sis nás všiml a rozhodl se napsat článek právě o nás. Ať žije Vietcong!

Pavel: Taky díky za rozhovor.

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

Z uklízení nepořádku a instalace sporáku je nečekaný herní hit

House Flipper

House Flipper je nečekaný prodejní hit letošního roku. Jeho hlavní náplní je přitom uklízení, stěhování nábytku a...

Další z rubriky

Kam kráčí herní průmysl? Letošní E3 naznačila nové trendy

E3 2018

Každoroční herní šílenství s názvem E3 už oficiálně skončilo a před námi jsou teď naopak dva měsíce relativního klidu....

Které herní resty se chystáte dohnat během prázdnin?

Assassin's Creed Origins

Před námi je z herního hlediska asi nejslabší měsíc v roce, což je ideální příležitost pro dohnání alespoň několika...

V Assassin’s Creed Odyssey nebudete asasínem, ale žoldnéřem bez štítu

Assassin’s Creed Odyssey

Zdánlivě nesmrtelná série Assassin’s Creed letos zavítá do starověkého Řecka, kdy řády templářů a asasínů ještě nebyly...



Najdete na iDNES.cz