X Games: Pro Boarder

X Games: Pro Boarder
Superpipe je zvláště zajímavá disciplína

Já, jako lyžař - závodník (to málokdo ví), jsem byl přitahován několika věcmi. Zemskou přitažlivostí, počítači (plus subdir), lyžemi a poslední zajímavou skupinou - snowboardy. Co si pamatuji, na snowboardu jsem se u počítače ocitl jenom v jedné hře, všichni ji jistě známe. Bylo to veleslavné Ski, co jsem tehda pařil, nevědě o černém trhu, ze kterého hra pocházela. U bordera mě zaujalo už jeho demo a to jsem si řekl, že je to ta hra vyvolená.

Hned poté, co s ke mně dostala finální verze, začal jsem veleslavně pařit - zejména 3 disciplíny, které v demu nebyly a to Mt. Baker Gup, Slopestyle a Stadium. Start jedné z báječných disciplín Freestylu Trochu mi trvalo, než jsem si zvykl na svého oblíbence Frankensteina a jeho prkna. Po chvíli paření se mi konečně na mém patnáctipalčáku objevil nápis: Circut now avalaible. He? Se slinami u huby jsem se s ním spustil a co - skončil jsem u Slopestyle. Na podruhé jsem circut dojel, a tak se mi na obrazovce objevila již druhá (!) hláška - Super Circut now avalaible.

Tak, teď mám všechny disciplíny. Přibyly mi 4: X-Boarder, I-70, Superpipe a Freestyle. Je to teď celkem i prdel. Zakončíme povídání o hře a jdeme na hodnocené prvky. Dokonalost enginu je s pěti P, to poslední P je bohužel Pomalu. Ale pokud máte rychlejší computer, grafiku budete vychutnávat do poslední kapky rozkoše. Chyby má však v okolí - fanoušci a třeba i stromy jsou tady velice hnusně udělaní - dvourozměrné objekty a podobně. Pro srovnání uvádím střídačku v NHL 98.

X Games: Pro Boarder
Výrobce: EA Sports
Distributor: EA Sports
Minimální konfigurace: Pentium 150 MHz, 32 MB RAM
Doporučená konfigurace: Pentium MMX 233 MHz, 64 MB RAM
Verdikt: Sněžní orgiisté se na tomhle mohou udělat, zbytek obyvatelstva se pouze poohlédne.
Hodnocení 7/10

Zvuky jsou dokonalé, hlavně hudba na pozadí je ta pravá skejťácká. Ozvučení v menu je také perfektní, avšak poslouchání věčně stejného objektu v druhém rozměru je později docela nudné. Obtížnost hry je celkem podprůměrná, pokud nejste totální blbci, tak se hned stanete championy kopce. Nejhorší jsou však začátky.

Na zakončení naší recenze si dáme nedořešenosti a errory. Jedna trať se opakuje ve dvou disciplínách (pouze jeden případ). Pak je hlavně v Halfpipe problém, pokud se dostanete na boční okraj. Je totiž velice nesnadné a zdlouhavé se z něj dostat a stane-li se to v bodové tísni, nejradši byste hru roztrhali. Poslední problém, který mi značně vadil, byla nemožnost nastavení tzv. mrtvých kláves (šipky, shift, ctrl, ...).

Technika

Studia

Očekávané