Ačkoliv jsou to zatím nepotvrzené informace, čím dál tím více zdrojů z herního průmyslu upozorňuje, že koncepce nové konzole Xbox počítá s neustálým připojením k internetu.
"Pokud není připojení k internetu k dispozici, nelze spustit žádné hry ani aplikace," říká zdroj serveru Kotaku. "Jestliže je připojení přerušeno, po nějakém čase, aktuálně to jsou, tuším, tři minuty, se hra / aplikace pozastaví a objeví se chybová hláška, upozorňující na problémy s připojením."
Neogaf zároveň publikoval tweety kreativního ředitele Microsoftu Adama Ortha, který vyjádřil svůj "osobní názor", v němž se obecně zastává konceptu neustálého připojení. "Někdy vypadne elektrický proud. Nekoupím si tedy vysavač," píše ironicky Orth.
Tweety kreativního ředitele Microsoftu Adama Ortha
"Omlouvám se, ale nechápu to drama, které se týká vždy připojené konzole. Každé zařízení je vždy připojeno. Takový je svět, ve kterém žijeme," pokračuje. V jednom z dalších příspěvků píše, že chce, aby každé zařízení bylo "vždy připojeno".
Do diskuze se zapojil herní designér Manveer Heir z Biovare, který se Ortha ptá, jestli se nepoučil z Diabla 3 a SimCity. Obě hry totiž vyžadují připojení k internetu během hraní, což vede k mnoha problémům.
Připomeňme, že koncem března unikla věrohodně působící dokumentace, která upozorňovala na výhody designu design "Always On, Always Connected" (tedy vždy zapnutý, vždy připojený). Podrobnosti čtěte na Bonuswebu zde.